Web Analytics Made Easy - Statcounter

دکتر محمد علی برخورداری رییس دانشگاه عم و صنعت در گفتگو با خبرنگار سرویس دانشگاه خبرگزاری «ایسکانیوز» گفت: تاکنون از دفتر ریاست جمهوری با من در خصوص پذیرش مسئولیت وزارت علوم تماسی گرفته نشده.

برخورداری در مورد گمانه زنی رسانه ها گفت: در این زمینه اطلاع چندانی ندارم و از رسانه ها می شنوم.

وی افزود: به هر حال طبیعی است در چنین شرایطی نام تعداد زیادی از افراد که پتانسیل تصدی وزارت علوم را دارند مطرح و بررسی شوند و در نهایت یک نفر را انتخاب کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رییس دانشگاه علم و صنعت در مورد مطرح شدن نام وی به عنوان یکی از گزینه های تصدی وزارت علوم گفت: ممکن است بررسی هایی صورت گرفته باشد؛ اما از دفتر رییس جمهوری با من تماسی گرفته نشده و برنامه ای هم ارائه نداده ام.

سید ضیاء هاشمی روز گذشته در حاشیه نشست روسای استانی دانشگاه پیام نور گفت: تعیین وزیر علوم از اختیارات رئیس جمهور است و با توجه به صحبت‌های رئیس‌جمهور اوایل مهرماه گزینه وزارت علوم معرفی خواهد شد.

در روزهای گذشته رسانه ها از حسین سلیمی، دهقانی فیروز آبادی، محمد علی برخورداری و الهام امین زاده به عنوان گزینه های محتمل تصدی وزارت علوم نام برده بودند.

محمد علی برخورداری دانشگاه علم و صنعت وزارت علوم

منبع: ایسکانیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۷۷۱۳۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش ۳۰ درصدی خوابگاه متاهلین دانشگاه‌های علوم پزشکی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما؛ ­­­پورحسینی افزود: در دو سال گذشته در راستای حمایت از قانون جوانی جمعیت، ظرفیت خوابگاه‌های متاهلین دانشگاه علوم پزشکی تهران دو برابر شده است.   کد ویدیو دانلود فیلم اصلی   وی گفت: این تعداد خوابگاه کفایت نمی‌کند و معاونت دانشجویی فرهنگی و وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در صدد است طی یک سال آینده ظرفیت خوابگاه‌های دانشجویی را دو برابر کنند.   مدیرکل دفتر وزارتی وزارت بهداشت ادامه داد: به تعداد تخت‌های خوابگاه‌های مجردی هم ۱۰ هزار تخت افزوده شده است.   پورحسینی ضمن تشکر از خیرینی که در این امر مشارکت داشتند، افزود: همچنان از همکاری خیرین در این حوزه استقبال می‌کنیم. ­

دیگر خبرها

  • کلاس تمام دانشگاه امروز به مدت ۲ ساعت تعطیل شد
  • وزیر علوم : موضوع جوسازی در خصوص اخراج استادان صحت ندارد
  • وزیر علوم: جوسازی‌های ایجادشده در خصوص اخراج استادان صحت ندارد
  • خصوصیات الزامی برای اعضای هیات مدیره سرخابی ها پس از واگذاری
  • حوزه نظارت بر کیفیت آموزش دانشگاهی در قزوین احیا شد
  • جوسازی‌های ایجادشده در خصوص اخراج استادان صحت ندارد
  • آقای زلفی‌گل! شما از ابتدا هم اشتباهی بودید!
  • دانشجویان فرانسوی ورودی دانشگاه علوم سیاسی (سیانس پو) پاریس را مسدود کردند
  • وزارت ارشاد وظیفه نظارت و تسهیل گری را به عهده دارد نه تصدی گری
  • افزایش ۳۰ درصدی خوابگاه متاهلین دانشگاه‌های علوم پزشکی