Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-05-07@15:54:46 GMT

تیلرسون هفته آینده با ظریف دیدار می‌کند

تاریخ انتشار: ۲۶ شهریور ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۴۷۷۱۵۱۹

پایگاه خبری «فارین پالیسی» به نقل از منابع دیپلماتیک خود از دیدار وزیر خارجه آمریکا با وزیر امور خارجه کشورمان طی هفته آینده خبر داد.

خبرگزاری میزان: تیلرسون هفته آینده با ظریف دیدار می‌کندبه گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری میزان، پایگاه «فارین پالیسی» به نقل از منابع دیپلماتیک خود از دیدار وزیر خارجه آمریکا با وزیر امور خارجه کشورمان طی هفته آینده خبر داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


فارین پالیسی نوشت: «رکس تیلرسون» خود را برای حضور در نشتست با «محمد جواد ظریف» و مقامات دیگر کشور‌ها و مذاکره در خصوص توافق هسته‌ای آماده می‌کند.

این پایگاه افزود: این نخستین دیدار دیپلمات‌های ارشد دولت ترامپ با همتایان ایرانی خود است.

بر اساس این گزارش دیدار هفته آینده تیلرسون و ظریف در حالی صورت می‌گیرد که یک ماه پس از این دیدار قرار است ترامپ سومین گزارش خود درباره پایبندی ایران به توافق هسته‌ای را به کنگره آمریکا تحویل دهد.

در ادامه این گزارش آمده است: این نشست که در سطح وزیران برگزار خواهد شد برای عصر روز چهارشنبه و در حاشیه نشست سالانه مجمع عمومی سازمان ملل برنامه ریزی شده و به میزبانی «فدریکا موگرینی»، مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا برگزار خواهد شد و دیپلمات‌هایی از انگلیس، روسیه، فرانسه، چین و آلمان در این نشست حضور خواهند داشت.

فارین پالیسی می‌نویسد: طی ماه‌های گذشته دو دستگی شدیدی میان مقامات دولت ترامپ در خصوص تأیید و یا عدم تأیید پایبندی ایران به توافق هسته‌ای به وجود آمده است؛ ماه جولای تیلرسون و دیگر مقامات ارشد کاخ سفید ترامپ را متقاعد کردند تا پایبندی ایران به توافق هسته‌ای را تأیید کند، اما ترامپ از این تصمیم ناراضی بوده و امید داشت که ماه اکتبر از این توافق خارج شود.

در این گزارش آمده است: دولت ترامپ با اشاره به برنامه موشکی، ایران را متهم به نقض توافق هسته‌ای می‌کند، اما متحدان کلیدی آمریکا بر این عقیده هستند که ایران تا حد زیادی به تعهدات خود در قبال توافق هسته‌ای پایبند بوده و «یوکیا آمانو»، مدیر کل آژانس بین‌المللی انرژی اتمی نیز روز دوشنبه پایبندی ایران به تعهدات خود در قبال این توافق را تأیید کرد.

منبع: فردا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۷۷۱۵۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تکلیف دومفریس در اینتر تا ۲ هفته دیگر مشخص می‌شود

باشگاه اینتر قصد دارد تا دو هفته آینده تکلیف ماندن یا جدایی بال هلندی‌اش را مشخص کند. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، باشگاه اینتر که دو هفته پیش بیشتمین قهرمانی‌اش در سری A ایتالیا را قطعی کرد، حالا تمرکز خود را روی حفظ بازیکنان کلیدی‌اش گذاشته که یکی از آنها دنزل دومفریس است، هرچند هنوز نتوانسته با این بال هلندی برای تمدید قرارداد به توافق برسد. پایگاه خبری «Fcinter1908» در این باره گزارش داد؛ مدیران باشگاه اینتر احساس می‌کنند که دومفریس 28 ساله برنامه‌ای برای تمدید قراردادش ندارد تا بتواند تابستان 2025 به عنوان بازیکن آزاد از این تیم جدا شود. باشگاه نمی‌خواهد این بازیکن را به عنوان بازیکن آزاد از دست بدهد و احتمالاً در صورت ناکامی در تمدید قرارادش، تابستان پیش‌رو او را در لیست فروش قرار خواهد داد. طبق این گزارش؛ احتمال جذب آرون وان‌بیساکا از منچستریونایتد از سوی باشگاه اینتر رد نشده است.

پاسکواله گوارو خبرنگار ایتالیایی هم در این باره گزارش داد؛ مدیران اینتر تا دو هفته آینده با مدیر برنامه‌های دنزل دومفریس ملاقاتی خواهند داشت و همین ملاقات مشخص خواهد کرد که آینده حرفه‌ای این بال هلندی چه خواهد شد. هنوز هیچ پیشنهاد رسمی از سوی اینتر به این بازیکن نشده است. گوارو همچنین مدعی شد که مایکل کایود از فیورنیتنا گزینه احتمالی اینتر برای جانشینی دنزل دومفریس نیست.

گزارشگر ایتالیایی: طارمی خرید بسیار مفیدی برای اینتر است

همچنین روزنامه «گاتزتا دلو اسپورت» ایتالیا در شماره امروز (سه‌شنبه) خود گزارش داد؛ باشگاه اینتر که خرید مهدی طارمی برای فصل بعد را قطعی کرده، همچنان به دنبال اضافه کردن مهاجمی دیگر به ترکیب تیم تحت‌هدایت سیمونه اینزاگی در تابستان پیش‌رو است چون اینتر در مقطعی از فصل جاری به خاطر افت لائوتارو مارتینس و مارکوس تورام در امر گلزنی مشکل داشت.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • هیئتی از تل‌آویو راهی قاهره است
  • تکلیف دومفریس در اینتر تا ۲ هفته دیگر مشخص می‌شود
  • صدایی که از ایران شنیده می‌شود/آیا معمای طالبان حل خواهد شد؟ / فاصله خاورمیانه تا توافق
  • گزارش امیرعبداللهیان از دیدار امروز رئیس اقلیم کردستان عراق
  • حجاج بیت الله الحرام از هفته آینده به حج اعزام می‌شوند
  • شهادت حداقل ۲۱ نفر از جمله ۴ کودک در بمباران بامدادی رفح
  • تهدید وزیر جنگ رژیم صهیونیستی براى حمله قريب الوقوع به رفح
  • درگیری لفظی در جلسه کابینه رژیم صهیونیستی
  • پایان بدون توافق روز اول مذاکرات قاهره درباره غزه/ گفت‌وگوها احتمالا یک هفته طول بکشد
  • بیانیه وزارت خارجه مصر درباره دیدار شکری و امیرعبداللهیان: دو طرف در راستای تلاش برای عادی‌سازی روابط بین ۲ کشور توافق کردند