Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ سردار سید هاشم غیاثی فرمانده سپاه فجر استان فارس با بیان اینکه نخستین نشست اعضای هیئت امنای موکب احمد بن موسی (ع) برگزار شد، گفت: این موکب پارسال با کمک دوازده میلیارد ریالی مردم فارس از ۸۰ هزار زائر اربعین حسینی پذیرایی کرد و با ثبت آمار اسکان بیش از هشت هزار نفر در یک شب، نام موکب احمد بن موسی (ع) استان فارس به عنوان یکی از بزرگترین موکب‌های اربعین در شهر مقدس کربلا ثبت شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه با تلاش خادمان موکب احمد بن موسی (ع) هیچ گونه مشکل امنیتی در فرآیند پذیرش و اسکان زائران اربعین حسینی پیش نیامد، افزود: سپاه فجر برای تامین امنیت موکب احمد بن موسی (ع) بیش از یک هزار و صد و بیست و هشت نفر روز نیروی امنیتی سازماندهی کرد و روزانه چهل هزار تردد طِی ایام برپایی موکب ثبت و کنترل شد.

سردار غیاثی با اشاره به حضور کادر پنجاه نفره پزشکی از استان فارس در درمانگاه موکب احمد بن موسی (ع)، اظهار داشت: این کادر پزشکی بیش از نوزده هزار نفر را بصورت رایگان ویزیت کرده و در مجموع بیش از پنج میلیارد ریال برای ارائه خدمات بهداشتی و درمانی به زائران اربعین حسینی هزینه شد.

فرمانده سپاه فجر استان فارس تصریح کرد: آیت‌الله اسدالله ایمانی نماینده، ولی فقیه در فارس به عنوان رئیس، آیت‌الله سید علی اصغر دستغیب تولیت آستان مقدس احمدی و محمدی به عنوان نائب رئیس و فرمانده سپاه فجر به عنوان دبیر هیئت امنا معرفی شدند.
انتهای پیام/ر

تعیین اعضای هیئت امنای موکب احمد بن موسی (ع)

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۷۷۸۴۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اساسنامه صندوق حمایت از قهرمانان و پیشکسوتان ابلاغ شد

سخنگوی دولت از تصویب و ابلاغ اساسنامه صندوق حمایت از قهرمانان و پیشکسوتان ورزش کشور در هیات دولت خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، علی بهادری جهرمی سخنگوی دولت با انتشار پیامی در شبکه اجتماعی ایکس نوشت: به‌منظور تکریم، حمایت و پشتیبانی سازمان‌یافته، مؤثر و مستمر از ‎قهرمانان و ‎پیشکسوتان، اساسنامه صندوق حمایت از قهرمانان و پیشکسوتان ورزش کشور به تصویب هیات دولت رسید.

سخنگوی دولت ادامه داد: این اساسنامه که به تایید شورای نگهبان هم رسیده است، امروز برای اجرا ابلاغ شد.

کد خبر 748517

دیگر خبرها

  • ۴۰۰۰ موکب به زائران اربعین حسینی خدمات رسانی می کنند
  • بازگشت احمد شهریاری به استقلال
  • اولین جلسه هیئت مدیره استقلال با هلدینگ خلیج فارس
  • اساسنامه صندوق حمایت از قهرمانان و پیشکسوتان ابلاغ شد
  • نخستین نشست ستاد اربعین حسینی استان مرکزی
  • تصویب اساسنامه صندوق حمایت از قهرمانان و پیشکسوتان
  • اساسنامه صندوق حمایت از قهرمانان تصویب شد
  • اساسنامه صندوق حمایت از قهرمانان و پیشکسوتان ورزش تصویب شد
  • مواکب اربعینی استان سمنان تجمیع می‌شوند
  • فعالیت ۲۹ موکب همدان در ایام اربعین در نجف و کربلا