Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-04-27@20:44:24 GMT

طوفان ترابی افتخار آفرید

تاریخ انتشار: ۲۶ شهریور ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۴۷۸۱۷۹۹

طوفان ترابی افتخار آفرید

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، رویداد سه روزه (Eventing) یا همان کراس کانترى یکى از رشته هایى که فدراسیون سوارکارى تلاش مینماید تا این رشته المپیکى را در کشور راه اندازى و فعال نماید به همین منظور تقاضاى حضور سوارکار خوب و با اخلاق کشور طوفان ترابى جهت شرکت در مسابقات سه روزه بین المللى یک ستاره *CIC1در تاریخ ٢٤ تا ٢٦ شهریور در کشور تایلند شهر پاتایا باشگاه Thaipolo and equestrian مورد قبول و حمایت فدراسیون قرار گرفت .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این رویداد طوفان ترابى به نمایندگى از جمهورى اسلامى ایران با اسب ساوانگ ( Sawang) که فدراسیون سوارکارى جمهورى اسلامى ایران اسب مذکور را اجاره و در اختیار او قرار داده است با کشورهاى ژاپن و تایلند به رقابت پرداخت و در نهایت پس از سه روز رقابت در رشته هاى درساژ، پرش و کراس مقام نخست را براى کشورمان به ارمغان اورد.

در این مسابقه، سوارکار میباید توانایى هاى اسب خود را در پرش، درساژ و اسقامت در چهار نعل همراه با پرش از موانع طبیعى همچون تنه درخت یا گودال و یا آب نشان دهد.

طوفان ترابى سوارکار شایسته کشورمان در این رویداد در روز اول با ٦٦.٦٩٪‏ در درساژ مقام موقت دوم را کسب کرد، در روز دوم بى خطا در پرش او را به جایگاه اول آورد و نهایتاً روز سوم پس ازپیمودن ٢٩١٦ متر و پریدن از ٢٦ مانع ( موانع ثابت) با زمان ٥ دقیقه و ٣٧ ثانیه بدون خطاى پرش و ٠.٤ خطاى زمانى جایگاه اول خود را حفظ کرد و با قهرمانى مسابقات سه روزه مدال طلا را از آن میهن اسلامیمان نمود .

منبع: خبرگزاری برنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۷۸۱۷۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ترکیب احتمالی پرسپولیس مقابل آلومینیوم در جام حذفی

تیم پرسپولیس در شرایطی رودرروی آلومینیوم قرار می‌گیرد که علیرضا بیرانوند به این بازی هم نرسیده و احتمالا از دیدار با سپاهان در ترکیب قرمز‌ها حضور خواهد داشت تا جانشین او، امیررضا رفیعی برای پرسپولیس بازی کند.

علاوه‌بر بیرانوند، پرسپولیس دو غایب شاخص دیگر نیز خواهد داشت. سعید صادقی و امید عالیشاه دو وینگر تکنیکی سرخپوشان برای این تیم با پرسپولیس به اراک سفر نکرده‌اند.

در خط دفاعی، اما پرسپولیس تغییر خاصی نخواهد داشت و دو مدافع کناری، دانیال اسماعیلی‌فر و عبدالکریم حسن خواهند بود. دانیال باتوجه به محرومیت از بازی بعدی حالا انگیزه زیادی دارد تا خود را در این بازی نشان دهد.

گئورگی گولسیانی و حسین کنعانی مدافعان مرکزی پرسپولیس هستند و امیدوار به درخشش در این بازی خواهند بود تا کابوس بازی لیگ برتر در اراک تکرار نشود.

خط میانی مسعود ریگی را به‌عنوان هافبک دفاعی در خود دارد. جلوتر از او، سروش رفیعی به همراه محمد خدا بنده‌لو بازی می‌کند تا پرسپولیس دو هافبک بازی‌ساز در ترکیب داشته باشد.

همچنین مهدی ترابی و اوستون اورونوف وینگر چپ و راست پرسپولیس هستند. ترابی در این بازی کاپیتان سرخپوشان خواهد بود.

عیسی آل‌کثیر مهاجم جنوبی پرسپولیس تنها انتخاب اوسمار در این دیدار حساس خواهد بود و باید دید که مقابل آلومینیوم موفق به گلزنی خواهد شد یا خیر.

ترکیب احتمالی پرسپولیس:
امیررضا رفیعی، حسین کنعانی، گئورگی گولسیانی، دانیال اسماعیلی‌فر، عبدالکریم حسن، مسعود ریگی، محمد خدا بنده‌لو، سروش رفیعی، اوستون اورونوف، مهدی ترابی و عیسی آل‌کثیر.


منبع: ورزش سه

دیگر خبرها

  • خبر‌هایی از بزرگداشت مرحوم آیت الله ترابی در دامغان
  • عدم توجه به جلو بازهم حادثه آفرید
  • برخورد سمند با کمباین حادثه آفرید
  • فرزاد حسنی «آقای خاص» را روایت می‌کند
  • ترکیب احتمالی پرسپولیس مقابل آلومینیوم در جام حذفی
  • بازهم سرعت غیر مجاز حادثه آفرید/ فوت جوان ۱۷ ساله قمی در بلوار غدیر
  • بازگشایی مسیر روستای خدا آفرید_ بشرویه
  • ترکیب احتمالی پرسپولیس در جام حذفی
  • شاخ به شاخ شدن کمپرسی با تاکسی حادثه آفرید
  • اقتصاد آلمان شگفتی آفرید