Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری برنا از قم، حسن عباسی در این خصوص گفت: اعزام تیم بانوان کونگ‌فوکار استان قم به قصد حضور در رقابت‌های کونگ‌فو قهرمانی بانوان ایران در سبک کونگ‌فو پرتوآ انجام شد و این تیم در اوزان مختلف با حریفان خود به رقابت خواهد پرداخت.

وی با اشاره به برگزاری این دوره از مسابقات به میزبانی هیأت‌ کونگ‌فو و هنرهای رزمی استان تهران اضافه کرد: شرکت کنندگان در این دوره از مسابقات برای کسب عناوین برتر و مدال‌های طلا، نقره و برنز چهار رده سنی نونهالان، نوجوانان، جوانان و بزرگسالان با یکدیگر مسابقه می‌دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس هیأت‌ کونگ‌فو و هنرهای رزمی استان قم اضافه کرد: تیم اعزامی بانوان هیأت‌ قم در دو رده سنی نوجوانان و بزرگسالان به میدان می‌رود، در حالی که نمایندگان قم در تیم رده سنی نوجوانان برای کسب مدال‌های اوزان منهای 48، 51، 54 و 60 کیلوگرم مبارزه می‌کند.

وی خاطرنشان کرد: تیم رده سنی بزرگسالان نیز در اوزان منهای 45، 67 و 80 کیلوگرم به میدان می‌رود و خانم صفرلو به عنوان مربی این تیم را هدایت می‌کند، ضمن اینکه خانم معصومه پیرایش به عنوان سرپرست در کنار تیم اعزامی هیأت‌ کونگ‌فو و هنرهای رزمی قم حضور دارد.

عباسی با اشاره به اسامی نفراتی اعزامی قم به پیکارهای رده سنی بزرگسالان این دوره، ابراز کرد: فاطمه رودگر دارایی در وزن منهای 45 کیلوگرم، زهرا احمدی به همراه فاطمه فروزنده در وزن منهای 67 کیلوگرم و محدثه پناه‌زاده در وزن منهای 80 کیلوگرم به میدان می‌روند.

وی افزود: در رده سنی نوجوانان این دوره از مسابقات نیز سمانه ابوالحسنی در وزن منهای 40 کیلوگرم، سارا احمدی‌پور در وزن منهای 51 کیلوگرم، مائده معصومی در وزن منهای 54 کیلوگرم و سونیا لسانـی در وزن منهای 60 کیلوگرم برای کسب مدال مبارزه خواهد کرد.

منبع: خبرگزاری برنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۷۹۱۹۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فولاد میزبان آلومینیوم

در ادامه رقابت‌های لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور جام خلیج فارس و در هفته بیست و پنجم آلومینیوم اراک در خانه میزبان فولاد خوزستان است.
در این دیدار که در ورزشگاه امام خمینی(ره) اراک برگزار می‌شود نماینده فوتبال استان مرکزی که با ۳۰ امتیاز در جایگاه دهم جدول رده‌بندی قرار دارد پس از حذف پرسپولیس از رقابت‌های جامع حذفی برای جبران امتیازات از دست رفته در لیگ برتر، به دنبال برتری مقابل میهمان خوزستانی خود است.
در آن سوی میدان فولاد خوزستان که در دو بازی اخیر مقابل تیم‌های شمس آذر و مس رفسنجان بازنده بوده، هم اکنون با ۲۱ امتیاز و ۹ امتیاز کمتر از آلومینیوم اراک ۳ رده پایین‌تر از این تیم، در اندیشه کسب ۳ امتیاز این مسابقه است.

در ۵ دیدار رودرروی گذشته دو تیم سهم فولاد ۳ و سهم آلومینیوم یک پیروزی بوده و یکی از مسابقات آنها با تساوی به پایان رسیده است.

دو تیم از ساعت ۱۸:۱۵ چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت مقابل یکدیگر به میدان می‌روند.

باشگاه خبرنگاران جوان مرکزی اراک

دیگر خبرها

  • نایب‌ قهرمانی ‌خوزستان‌ در کشتی فرنگی نونهالان ایران
  • فولاد میزبان آلومینیوم
  • قطعی شدن مدال سلطانی و حذف شعبان در بوکس جوانان آسیا
  • سلطانی نخستین نشان ایران را قطعی کرد
  • نخستین مدال ایران قطعی شد
  • نخستین مدال ایران قطعی شد/ شعبان از دور رقابتها کنار رفت
  • رقابت های بوکس قهرمانی آسیا؛ نخستین مدال ایران قطعی شد
  • ۴ پیروزی ملی‌پوشان امید بوکس در مسابقات آسیایی
  • روز خوب نمایندگان بوکس ایران در رقابتهای جوانان و امید آسیا
  • پیروزی ۴ بوکسور ایران در قهرمانی امید‌های آسیا