Web Analytics Made Easy - Statcounter

گرگان – ایرنا – ورزشکاران گلستانی در مرحله نهایی رقابت های دو و میدانی لیگ امید پسران در رشته پرش سه گام اول و سوم شدند.

سیدوحیدرضا میرا رییس هیات دوومیدانی گلستان روز پنجشنبه به خبرنگار ایرنا گفت: این رقابت ها با حضور 100 ورزشکار استان ها در ورزشگاه آفتاب انقلاب تهران برگزار شد که در پرش سه گام حمیدرضا کیا از گلستان با پرشی به طول 14.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

56 متر قهرمان شد و سید مبین مداحی دیگر گلستانی حاضر در این رقابت ها با ثبت رکورد 14.13 متر در جایگاه سوم ایستاد .
وی بیان کرد: مدال آوری جوانان گلستانی در جمع مدعیان برتر دومیدانی کشور ، بیانگر کیفیت فنی بالای این ورزشکاران است که امیدواریم با فراهم آوردن امکانات و زیرساخت های لازم ، بر سرعت ارتقای فنی این ورزشکاران با استعداد اضافه کنیم .
به گفته وی؛ گلستان، استانی سرشار از استعداد و پتانسیل در رشته دوومیدانی است که امیدواریم با بهبود شرایط زیرساختی و امکانات ، علاوه بر افزوده شدن بر تعداد ورزشکاران ، شاهد کسب مدال های معتبرتر از میادین جهانی و بین المللی باشیم .
هفته گذشته و در پایان رقابت های دو و میدانی لیگ امید دختران کشور نیز امینه کشیری ، هانیه قرنجیک و تهمینه کشیری ورزشکاران گلستانی موفق به کسب مدال در مواد گوناگون شدند.
3091 /1648
خبرنگار : میثم محسنی ** انتشار: پری سالارنیا

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۷۹۲۶۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رقابت ۱۱ هزار گلستانی / امروز در آزمون استخدامی مشاغل کیفیت بخشی آموزش و پرورش

سید رضا نظری گفت:در این آزمون ۱۱ هزار نفر در شهرستان‌های گنبدکاووس، گرگان و آزادشهر رقابت کردند و ۱۸۰ نفر جذب آموزش و پرورش می‌شوند.

سیدرضا نظری افزود: نتایج اولیه تا ۴۰ روز آینده اعلام خواهد شد و پذیرفته شدگان بعد از طی کردن دوره‌های گزینش و آموزشی از مهر ماه امسال فعالیت خود را آغاز خواهند کرد.

او گفت: این افراد در ۴ رشته به عنوان مربی پرورشی، تربیت بدنی، مراقب سلامت و مشاوره استخدام می‌شوند.

باشگاه خبرنگاران جوان گلستان گرگان

دیگر خبرها

  • تجلیل از ۱۱۰ قهرمان و ورزشکار افتخار آفرین گلستانی
  • حمیده اسماعیل نژاد برنزی شد
  • کسب ۶ مدال ورزشکاران قم در رقابت‌های شنای جانبازان و توان یابان کشور
  • رقابت ۱۱ هزار گلستانی / امروز در آزمون استخدامی مشاغل کیفیت بخشی آموزش و پرورش
  • رقابت ۱۱ هزار گلستانی ؛ امروز در آزمون استخدامی مشاغل کیفیت بخشی آموزش و پرورش
  • بازگرداندن ۳۰۰۰ کودک گلستانی بازمانده از تحصیل به مدارس
  • امسال ۸۷ هزار و ۵۵۰ زائر از کشور برای به جای آوردن اعمال حج تمتع به سرزمین وحی می‌روند
  • تشکیل تعاونی تامین مسکن برای کارگران گلستانی
  • ورزشکاران معترض دوومیدانی بالغ‌ هستند/المپیک جای نخبگان است
  • از دریافتی یک میلیونی تا مشکل اشتغالِ ملی‌پوش پارادو و میدانی خوزستانی