Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پول نیوز»
2024-05-06@14:20:07 GMT

8 ساحل معروف پرتغالی (+عکس)

تاریخ انتشار: ۳۰ شهریور ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۴۷۹۳۰۶۹

8 ساحل معروف پرتغالی (+عکس)

پول‌نیوز- اگر قصد سفر به اروپا و دیدن کشوری مثل پرتغال را دارید، باید بهتان خبر خوبی را بدهیم. شما به کشوری سفر می کنید که زیباترین سواحل دنیا را دارد. شاید شما هم از آنهایی باشید که با شنیدن نام کشور پرتغال یک فضای نارنجی را تصویر کنید، این فضای نارنجی دوست داشتنی مملو از جاذبه های دیدنی با معماری بی نظیر است، اما سفر به این کشور یک دلیل دیگر هم دارد و آن سواحل معروف آن هستند، سواحل ماسه ای و صخره ای.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با الی گشت همراه باشید تا سواحل معروف پرتغال را معرفی کنیم و راهنماییتان کنیم اگر قصد رفتن به این کشور را دارید به کدام ساحل آن بروید.

پرایا د بناجیل Praia de Benagil

شاید تصویر زیر را قبلا هم دیده باشید، این غارهای که با نام غارهای Algarve معروف هستند در دهکده ای به نام بناجیل واقع شده اند، جالب است بدانید این دهکده به ماهی و ماهیگیری معروف است. برای رسیدن به این غار نمی توانید از پاهایتان استفاده کنید! شما برای دیدن اینجا بایستی به آب بزنید و با قایق به اینجا برسید. ساحل پرایا د بناجیل یکی از دنج ترین سواحل بی سر و صدای دنیاست.



این غارهای که با نام غارهای Algarve معروف هستند در دهکده ای به نام بناجیل واقع شده اند

پرایا د مارینها Praia de Marnija

پرتغال مملو از سواحل صخره ای است و اگر توانستید به بالای یکی از این صخره ها بروید شاید ناب ترین لحظه زندگیتان را رقم زده باشید. یکی از ساحل های صخره ای پرتغال همین ساحل پرایا د مارینها است که در منطقه لاگوآ Lagoa قرار گرفته است. آنچه که در اینجا زیر پای شماست ماسه های نرم است و آنچه که اطراف شماست صخره‌های رنگارنگ! اینجا هم ساحل بسیار آرام و خلوتی است چرا که دسترسی به آن چندان کار آسانی نیست و بایستی با ماشین به اینجا بیایید واز روی پله های صخره ای زیادی عبور کنید. اگر اهل شنا و غواصی هستید آب های آرام اینجا گزینه ی خوبی برای به آب زدن است.



یکی از ساحل های صخره ای پرتغال ساحل پرایا د مارینها است که در منطقه لاگوآ Lagoa قرار گرفته است

پرایا د روچا Praia da Rocha

اگر به دنبال ساحل شلوغ و توریستی هستید ما اینجا را پیشنهاد می کنیم. پرایا د روچا در نزدیکی کاقه ها، رستوران ها و هتل های زیادی است و می توانید همزمان از جاذبه های غیر ساحلی هم استفاده کنید. پرایا د روچا از سواحل معروف پرتغال است که در منطقه الگاروه قرار گرفته است.

پرایا د نازاره Praia da Nazare

کافیست کمی اهل هیجان و ماجراجویی باشید، شک نکنید از اینجا دل نمی کنید. موج سوارهای زیادی هستند که برای سواری روی موج های عظیم این ساحل به اینجا می آیند. اینجا هم ساحل شلوغی است و به همه چیز دسترسی راحتی دارید.



پرایا د روچا از سواحل معروف پرتغال است که در منطقه الگاروه قرار گرفته است

پرایا زامبوجیرا د مار Praia Zambujeira do mar

منطقه آلنتجو Alentejo به زمین پهن و وسیع معروف است، اما این تنها دلیل معروفیت این منطقه نیست. شما می توانید بکرترین سواحل معروف پرتغال را در اینجا ببینید. تا چشم کار می کند طبیعت اینجا شگفت زده تان می کند. این ساحل دیدنی برای موج سواری هم مناسب است، اگر قصد دیدن اینجا را دارید می توانید به سفر در ماه آگوست هم فکر کنید چرا که در این بازه فستیوال های مختلف موسیقی در اینجا برگزار می شود. یک نکته دیگری که این ساحل دارد همجواری با پارک ملی Alentejano Susoeste است.

ترویا پنینسولا Troia Peninsula

برای تصور کردن این ساحل رنگ ماسه های گرم نارنجی را بگذارید کنار و به ماسه های نرم سفید فکر کنید، اینجا جایی است که رنگی با شکوه آبی اقیانوس با صدای پرنده های دریایی و شیطنت دلفین ها می تواند خاطره ی خوشی از سفر به پرتغال برایتان بسارد. ترویا پنینسولا از کامپورتا Comporta از یک سو تا دهانه‌ی Estuary Sado در سویی دیگر ادامه دارد.



منطقه آلنتجو Alentejo به زمین پهن و وسیع معروف است

پورتینو د آرابیدا Portinho da Arrabida

در سفرتان به پرتغال لیسبون را می بینید؟ کافیست از این شهر با ماشین یک ساعت فاصله بگیرید تا به یکی از معروفترین سواحل پرتغال برسید. این ساحل دارای آب های چند رنگ، ماسه های سفید و مناطق سبز و کوهستانی در اطراف خود است. با رفتن به اینجا پیشنهاد می کنیم سری هم به روستای کوچی که نزدیک اینجاست بزنید و غذاهای پرتغالی را نوش جان کنید.



یکی از معروفترین سواحل پرتغال, پورتینو د آرابیدا است

پرایا فورموسا Praia Formosa

خودتان را تصور کنید که روی ماسه هایی قدم می زنید که لیمویی هستند! باورتان می شود؟ بله شما می توانید با رفتن به Praia Formosa در سانتا ماریا چنین تجربه ای را از نزدیک لمس کنید، تپه های سبز رنگ اطرافتان با ماسه های لیمویی رنگ زیر قدم هایتان شما را عاشق این کشور می کنند.

سواحل معروف پرتغال می توانند برای ورزش های مختلف آبی، استراحت و حتی کمپینگ گزینه ی فوق العاده ای باشند.

منبع: بیتوته

منبع: پول نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.poolnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پول نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۷۹۳۰۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز پرورش میگو در سواحل استان بوشهر/ نظارت‌ها جدی‌تر می‌شود

مهدی تنگستانی مکان در گفت‌وگو با خبرنگار مهر با اشاره به آغاز فعالیت مراکز تکثیر تولید لارو و بچه میگو در استان بوشهر، اظهار کرد: به منظور تولید لارو، ۲۶ هزار مولد میگو خارجی وارد بوشهر شده و ۲۵ هزار مولد داخلی هم داریم.

وی با اشاره به نیاز استان بوشهر به بیش از ۲ میلیارد قطعه بچه میگو خاطرنشان کرد: آغاز تکثیر میگو برای تولید لارو این آبزی و ذخیره‌سازی در استخرهای پرورشی استان بوشهر در حال انجام است.

مدیرکل دامپزشکی استان بوشهر از مقابله با بیماری‌های میگو خبر داد و اضافه کرد: یکی از برنامه‌هایی که در دستور کار داریم ردیابی بیماری میگوی پرورشی است که با جدیت دنبال می‌شود.

وی با اشاره به همکاری کارشناسان دامپزشکی با پرورش‌دهندگان میگو افزود: در سایت‌های مختلف استان بوشهر کارشناسان دامپزشکی در کنار تولیدکنندگان پرورش میگو قرار دارند.

کد خبر 6096755

دیگر خبرها

  • راه‌اندازی آمبولانس دریایی در پهنه سواحل مَکُران ضروری است
  • پیشنهاد اینترمیامی به ستاره پرتغالی/ رونالدو و مسی در یک تیم
  • ۶۰ نقطه حادثه خیز در سواحل رشت شناسایی شد
  • توضیح وزیر کشور درباره کشتی توقیف شده پرتغالی
  • وزیر کشور: مسئول رسیدگی به پرونده کشتی پرتغالی توقیف شده قوه قضاییه است
  • آغاز پرورش میگو در سواحل استان بوشهر/ نظارت‌ها جدی‌تر می‌شود
  • (ویدئو) لحظه فرود اضطراری یک هواپیما در ساحل
  • مسئولیت رسیدگی به کشتی پرتغالی با قوه قضاییه است
  • توقف ساخت اسکله شناور در سواحل غزه از سوی آمریکا+فیلم
  • توقف ساخت اسکله شناور در سواحل غزه از سوی آمریکا