Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ،همایش دهیاران بخش مرکزی شهرستان زرند با حضوردکترامیری نماینده مردم شهرستان های زرند وکوهبنان در مجلس شورای اسلامی،حبیب ا...خنجری فرماندار،علی حسن زاده بخشداربخش مرکزی،محمد پورقربان نماینده آستان قدس رضوی ،اعضاءموکب اربعین شهرستان و دهیاران تابعه در روستای سراپرده ازتوابع دهستان سربنان برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


حبیب ا...خنجری فرماندار زرند در این همایش ضمن قدردانی از زحمات دهیاران وشوراهای و با اشاره به نقش وجایگاه آنها در روستاها گفت: مردم حق و حقوق را به دست شوراها و دهیاران سپرده اند و آنان نیز باید بر اساس ضوابط وقوانین نهایت سعی و تلاش خود را در راستای خدمت رسانی به مرم و رشد و توسعه روستاها به کار گیرند.
نماینده عالی دولت در شهرستان همچنین گفت: پروژه ها وافتتاحیه ها در هفته دولت نشان داد که خدمات خوب وارزنده ای در روستاها شده است این هفته فرصت مناسبی بود تا اقدامات انجام شده در روستاها به عینه دیده شود وما امروز شاهد توفیقات روزافزون و خوبی در زمینه های مختلف اعم از بخش های کشاورزی اقتصادی ،صنعتی، فرهنگی واجتماعی در روستاها هستیم.واین نشان از تلاش دهیاران وهمت شوراهاست.
خنجری تاکید کرد دهیاران با کمک و همکاری شوراها برای پیشرفت وآبادانی روستاها گام بردارند و درکلیه امورات و مسائل ازیکدیگرمشورت بگیرند.
حبیب ا...خنجری همچنین درخصوص برنامه های ماه محرم و مراسمات پیش رو گفت: موکب اربعین شهرستان زرند همانند سال های گذشته در راه نجف به کربلا به زائرین اباعبدالله (ع) خدمات رسانی خواهند کرد.
وی افزود: امیدواریم همه دهیاری ها از خیرینی که در روستاها وجود دارند مبالغی را جمع آوری تا بتوانیم امکانات مورد نیازاین موکب را فراهم نمائیم.
وی درادامه با عنوان اینکه زرند به عنوان شهر مهدویت مطرح شده است، اظهارامیدواری کرد که بتوان ترویج فرهنگ مهدویت را در روستا ها نیز داشته باشیم.
فرماندارزرند بیان داشت: با پیگیری های انجام شده با آستان قدس رضوی درصددهستیم تا یک روز در سال چلوگوشت زرندی در بین زئرین حرم امام رضا(ع) توزیع شود.
در ادامه این همایش حسین امیری نماینده مردم زرند و کوهبنان در مجلس شورای اسلامی گفت: علیرغم اینکه روزانه تعدادی از افراد ازوزارت خانه های مختلف برای دستمزد و حقوقشان جلوی مجلس تجمع می کنند، اذعان داشت: با همین روش پرداخت حقوق اگر پیش برویم باید کل درامد کشور را برای پرداخت حقوق بدهیم و این یک زنگ خطر است.
وی بیان کرد: ما باید در شهرستان زرند حقوق کارمندانمان را بروز کنیم تا آنها با دلگرمی بیشتری مشغول کارباشند.

انتهای پیام/ی

راه اندازی موکب اربعین

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۷۹۴۱۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حضور فرماندار زرند در کنار کارگران سخت‌ترین شغل دنیا

 سید رضا حسینی نژاد، فرماندار زرند به همراه مدیر اداره کار تعاون و رفاه اجتماعی و جمعی از مدیران شهرستان با حضور در معدن ذغالسنگ داربیدخون ضمن تبریک هفته کار و کارگر، با اهدای گل به كارگران سختکوش این معدن، روز كارگر را به آنها تبريک گفت.

سید رضا حسینی نژاد، فرماندار زرند با بيان اينكه سخت ترین حرفه دنیا کار در معدن است، گفت: متاسفانه صنعت زغال‌سنگ با توجه به پیشینه ای که در ایران، استان کرمان و شهرستان زرند دارد در این چند ساله با رکود روبرو شده است و متولیان این مجموعه معدنی باید با یک چاره اندیشی اصولی به فکر برون رفت از این بحران باشند. 

وی افزود: کارگران معادن به عنوان پيشانی توليد، نقش مهمی در چرخه اقتصاد و توليد كشور دارند؛ اما در برخی از معادن شاهد کم توجهی به این قشر زحمتکش و سختکوش در دریافت مطالبات به حق آن ها هستیم که در این خصوص تذکرات لازم به پیمانکاران مربوطه یادآور شده است و قطعا در صورت ادامه روند تخلفات برخورد لازم و قاطع صورت می‌گیرد.

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

دیگر خبرها

  • عدم پرداخت خسارت کشاورزان زرندی از سال ۱۴۰۱
  • دهیاران و شوراهای اسلامی در تنگستان مفاخر حوزه خود را معرفی کنند
  • مواکب کوچک اربعین ساماندهی می‌شود
  • حضور فرماندار زرند در کنار کارگران سخت‌ترین شغل دنیا
  • برپایی ۱۷۰ موکب از استان اصفهان در عراق برای زائران اربعین
  • نشست هم افزایی مسئولان کمیته فرهنگی و آموزشی اربعین برگزار شد
  • نشست هم افزایی مسوولان کمیته فرهنگی و آموزشی اربعین برگزار شد
  • تقدیر از معدنچیان زغالسنگ در شهرستان زرند
  • نشست هم افزایی مسئولان کمیته فرهنگی و آموزشی اربعین 
  • نشست هم‌افزایی مسئولان کمیته فرهنگی و آموزشی اربعین