Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - معاون رفاهي وزارت رفاه گفت: 110 هزار کودک بازمانده از تحصيل در مقطع ابتدايي در کشور شناسايي شده که وزارت رفاه به دنبال راه‌هايي براي بازگرداندن آنها به تحصيل است.
احمد ميدري در گفت‌وگو با خبرنگار شهري و رفاهي خبرگزاري فارس گفت: هرچند که شناسايي کودکان بازمانده از تحصيل به دليل در دست نبودن شماره‌هاي تماس آنها سخت است اما در وزارت رفاه به دنبال راه‌هايي براي شناسايي و بازگرداندن آنها به تحصيل هستيم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وي ادامه داد: يکي از برنامه‌هايي که وزارت رفاه دنبال مي‌کند، شناسايي کودکان بازمانده از تحصيل است، به همين منظور طي ماه‌هاي اخير چندين جلسه شوراي ساماندهي و شناسايي کودکان بازمانده از تحصيل را برگزار کرده‌ايم تا بر اساس آن با کمک نهادهاي حمايتي ديگر بتوانيم در شناسايي اين کودکان و کمک به آنها قدم‌هايي برداريم.
معاون رفاه اجتماعي وزارت رفاه گفت: اگر کودکي از تغذيه و رفتن به مدرسه محروم باشد يعني فقير است؛ اگر کودکي معلول باشد و نتواند به مدرسه برود باز هم فقير است و اميدوارم براي بازگشت کودکان دوره ابتدايي به مدرسه سياست‌گذاري و توجه خاص شود.
وي تصريح کرد: تاکنون 110 هزار کودک بازمانده از تحصيل در کل کشور در مقطع ابتدايي شناسايي شده است که از اين تعداد 55 هزار و 65 کودک تحت پوشش نهادهاي حمايتي هستند به گونه‌اي 36 هزار و 16 کودک تحت پوشش بهزيستي، 25 هزار و 332 کودک تحت پوشش کميته امداد و 8 هزار و 277 کودک تحت پوشش هر دو نهاد است.
ميدري افزود: در پيگيري‌هاي انجام شده، سرپرست 7 هزار و 217 کودک اعلام کردند کودکانشان به دليل معلوليت و 8 هزار و 15 کودک به دليل فقر به مدرسه نمي‌روند.
انتهاي پيام/

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۸۰۰۴۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازداشت عامل تیراندازی در گتوند

ایسنا/خوزستان فرمانده انتظامی گتوند از دستگیری عامل تیراندازی و کشف سلاح به کار رفته در تیراندازی در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ نصیر ابدالی فرد اظهار کرد: در پی وقوع یک فقره تیراندازی به سمت منزل یکی از شهروندان، شناسایی و دستگیری متهم در دستور کار پلیس اطلاعات و امنیت عمومی این شهرستان قرار گرفت.

به گزارش ایسنا به نقل از پلیس، وی افزود: ماموران پلیس امنیت عمومی گتوند با انجام اقدامات اطلاعاتی و پلیسی، متهم را شناسایی و در هماهنگی قضایی در عملیاتی منسجم و ضربتی وی را دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی گتوند با اشاره به کشف سلاح به کار رفته بیان کرد: متهم علت و انگیزه تیراندازی را اختلاف شخصی عنوان کرد و پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مراجع ذیصلاح معرفی شد.

ابدالی خاطرنشان کرد: هر اقدامی که آرامش شهروندان را مختل کند با برخورد جدی و قانونی پلیس روبه‌رو خواهد شد و انتظار ما نیز از مردم در جهت برخورد با این گونه موضوعات حفظ خونسردی و اقدام از طریق مراجع قانونی است. 

انتهای پیام 

دیگر خبرها

  • خراسان رضوی ۲۰ هزار بازمانده از تحصیل دارد
  • ۲۱ هزار نوآموز اردبیلی مورد سنجش قرار می‌گیرند
  • بازداشت عامل تیراندازی در گتوند
  • بلیت هواپیما و دیگر سامانه های حمل و نقل برای معلولان نیمه بها شد
  • بررسی علت بازماندگی از تحصیل ۲۰ گویه در خوزستان
  • سندروم استکهلم در مدارس ابتدایی/ کودک آزاری مدرن: تلقین حس ناکافی بودن!
  • سندروم استکهلم در مدارس ابتدایی/ فرزندتان را به ربات آزمون دهنده تبدیل نکنید!
  • تلاش برای بازگرداندن دانش آموزان بازمانده از تحصیل
  • ۱۰۰ کودک مبتلا به اوتیسم در نیشابور شناسایی شدند
  • چرا خیلی ها تمایلی به تحصیل در مقطع کارشناسی علوم انسانی ندارند؟