Web Analytics Made Easy - Statcounter

خرم آباد - نماینده ولی فقیه در لرستان و امام جمعه خرم آباد گفت: فریاد لبیک یا حسین(ع) ملت ایران کاخ سفید را به لرزه می آورد.

به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله سید احمد میرعمادی صبح امروز جمعه در مراسم رژه نیروهای مسلح لرستان ضمن تسلیت فرا رسیدن ایام عاشورا و محرم اظهار داشت: ۳۱ شهریور امسال تقارن زیبایی با محرم داشته است و این تقارن فرصت گرانبهایی برای برای پیوند عاشورا و دفاع مقدس و تبیین این ارزش ها است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: تبیین این تقارن در ۳۷ امین سالگرد دفاع مقدس مفهوم بلندی دارد و از نظر زمانی نیز در برهه مناسبی است.

دفاع مقدس تجلی ارزش های اسلامی است

نماینده ولی فقیه در لرستان و امام جمعه خرم آباد ادامه داد: از مهترین درس های عاشورا برای رزمندگان ما در دفاع مقدس درس استقامت بوده که بر این اساس هم رزمندگان ما به پیروزی رسیدند.

آیت الله میرعمادی با بیان اینکه مهمترین درس عاشورا قیام برای خدا، ترجیح دادن عزت بر ذلت، مبارزه با ظلم و تجاوز و استقامت در راه خدا بوده است، گفت: نترسیدن از دشمن، پیروی از امام و ولایت، فداکردن هستی در راه خدا و ... از دیگر ارزش های عاشورا در دوران دفاع مقدس بوده است.

وی اضافه کرد: آنچه ما در دفاع مقدس به دست آورده ایم ایستادگی در برابر ظلم و استکبار، حفظ اسلام ناب و ارزش های دینی بوده و دفاع مقدس در حقیقت تجلی ارزش های اسلامی از جمله ایثار، عشق به خدا، وفاداری به ولایت، شهادت، شجاعت و سلامت است.

نماینده ولی فقیه در لرستان و امام جمعه خرم آباد ادامه داد: نیروهای ما نشان دادند که از کشته شدن در راه خدا نمی ترسند و این افتخاری برای ملت ایران است که با عزت و افتخار در برابر دشمنانشان می ایستند.

فریاد لبیک یا حسین(ع) ملت ایران کاخ سفید را به لرزه می آورد

آیت الله میرعمادی در بخش دیگری از سخنان خود گفت: جای بسی تاسف و تاثر است که رئیس جمهور ابله و نادان آمریکا در برابر ملت ایران سخنان بی شرمانه ای از زبانش جاری می شود و نمی داند که ملت ایران یک ملت عاشورایی است.

وی افزود: آمریکا نمی داند هر زمان فریاد لبیک یا حسین(ع) ملت ایران بلند شود، کاخ سفید به لرزه در می آید.

نماینده ولی فقیه در لرستان و امام جمعه خرم آباد ادامه داد: این سخنان سخیف، متکبرانه و جاهلانه رئیس جمهور آمریکا در شان خودش است و حتی در شان سازمان ملل نبود تا جایی که بسیاری از روسای کشورهای شرکت کننده در سازمان ملل از این سخنان جاهلانه و بی ادبانه اظهار نفرت کردند.

آیت الله میرعمادی با بیان اینکه ملت ایران با تبعیت از رهبری و شعار «هیهات من الذله» در برابر هرگونه تجاوز و تعدی ایستادگی کردند، گفت: نیروهای مسلح ما با تجربه ۸ سال دفاع مقدس و با تمام توان، هرگونه تحرکی را در منطقه خفه می کنند و رژه امروز هم جلوه ای از آمادگی نیروهای مسلح ما است.

وی افزود: این سخنان رئیس جمهور آمریکا برای جبران شکست های پی درپی اش در منطقه بوده است و مانند یک سگ هار، پارس می کند و زوزه می کشد در حالی که از اقتدار ملت ایران بی خبر است.

عامل پیروزی های ایران توکل برخدا و دشمت شناسی است

نماینده ولی فقیه در لرستان و امام جمعه خرم آباد ادامه داد: این تازه به دوران رسیده فکر کرده که می تواند هر چیزی بگوید ولی او طبل توخالی است و فقط زوزه می کشد.

آیت الله میرعمادی اظهار کرد: آمریکا در برابر یک تهدید کره شمالی عقب نشینی کرد ولی باید بداند که سیلی ملت ایران و نیروهای مسلح ما به مراتب شدیدتر از تهدید کره شمالی است.

وی گفت: خوب است که آمریکا یک بار دیگر دفاع مقدس را مرور کند و به یاد بیاورد که ما با دست خالی چگونه در برابر شرق و غرب ایستادگی کردیم و از ۳۸ کشور دنیا در جنگ، اسیر گرفتیم.

نماینده ولی فقیه در لرستان و امام جمعه خرم آباد افزود: حالا این گوی و میدان، آمریکا اگر می خواهد بیاید و خودش را امتحان کند.

آیت الله میرعمادی ادامه داد: عامل پیروزی های ملت ما توکل برخدا، دشمت شناسی، تبعیت از رهبری، بصیرت و انسجام و وحدت بوده و اینها درس ها و عبرت های عاشورا نیز هستند.

منبع: مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۸۰۱۰۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تشییع پیکر شهید دفاع مقدس در اجتماع صادقیون مشهد مقدس

دریافت 32 MB

تصویربردار: سیدحسین میرپور

کد خبر 6096293

دیگر خبرها

  • دستاوردهای ایران، همرده با کشورهای پیشگام در حوزه‌ جنگ‌افزارسازی است
  • تشییع شهید گمنام دفاع مقدس در سازمان زندان‌‎ها
  • تجهیزات دفاعی ایران هم‌سطح کشور‌های پیشگام در حوزه جنگ‌افزارسازی است
  • یادواره شهدای روستای عیش آباد رفسنجان
  • روایت زندگی تنها شهید فرانسوی دفاع مقدس در نمایشگاه کتاب
  • تشییع پیکر شهید دفاع مقدس در اهواز
  • استان قزوین میزبان شهید گمنام
  • شهیدان در حقیقت شناسنامه واقعی ملت ایران هستند/ هر کس در جبهه می‌جنگید عباس انقلاب بود
  • تشییع پیکر شهید گمنام تازه تقحص شده دفاع مقدس در یزد
  • تشییع پیکر شهید دفاع مقدس در اجتماع صادقیون مشهد مقدس