Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-04-27@17:36:00 GMT

سامانه موشکي برد بلند خرمشهر رونمايي شد

تاریخ انتشار: ۳۱ شهریور ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۴۸۰۱۴۱۲

خبرگزاري آريا - سامانه موشکي برد بلند خرمشهر امروز در رژه بزرگ نيروهاي مسلح رونمايي شد.
به گزارش خبرنگار دفاعي خبرگزاري فارس،سامانه موشکي بالستيک برد بلند خرمشهر صبح امروز در رژه ٣١شهريور نيروهاي مسلح رونمايي شد و از مقابل جايگاه عبور کرد.
سال گذشته سردار دهقان (وزير دفاع وقت) از ساخت اين موشک خبر داده بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


انتهاي پيام/

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۸۰۱۴۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مشوق‌های مهارت‌آموزی اعلام شد + جزئیات

مشاور عالی فرمانده قرارگاه مرکزی مهارت‌آموزی کارکنان وظیفه نیروهای مشوق‌های مهارت‌آموزی را اعلام کرد. - اخبار اجتماعی -

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم، سردار موسی کمالی؛ مشاور عالی فرمانده قرارگاه مرکزی مهارت‌آموزی کارکنان وظیفه نیروهای مسلح امروز درباره جزئیات اعطای مشوق‌های مهارت‌آموزی و شرایط بهره‌مندی از آن‌ها اظهار کرد: به منظور ترویج فرهنگ مهارت‌آموزی و ایجاد انگیزه و‌ تشویق جوانان به مهارت‌آموزی، مشوق‌هایی برای سربازانی که قبل از اعزام به خدمت مهارت یاد می‌گیرند در نظر گرفته شده است.

وی افزود: اعطای یک ماه کسری خدمت، تعیین سازمان محل خدمت، تعویق اعزام به مدت حداکثر 6 ماه، انتخاب استان محل خدمت، بخشش اضافه خدمت سنواتی سربازان، استفاده از یک ماه مرخصی، اعطای یک درجه بالاتر، استفاده از سرباز ماهر به عنوان کمک مربی و مربی در نیروهای مسلح، به‌کارگیری تخصصی در داخل نیروهای مسلح و اولویت برای استخدام در نیروهای مسلح از جمله مشوق‌های موجود برای سربازان است.

کمالی در پاسخ به این سوال که هر سرباز وظیفه از چند مشوق می‌تواند بهره مند شود، گفت: هر فرد حداکثر از یک مشوق می‌تواند استفاده کند و حین ثبت نام بر اساس اولویت‌بندی، می‌توانند تا 4 مشوق را برای خود انتخاب کنند.

مشاور عالی فرمانده قرارگاه مرکزی مهارت‌آموزی کارکنان وظیفه نیروهای مسلح با بیان اینکه اعطای مشوق‌های سربازان ماهر از 15 اردیبهشت ماه عملیاتی خواهد شد، افزود: مهارت‌آموزان به 4 گروه دوره‌های کوتاه‌مدت، فارغ‌التحصیلان هنرستان‌های فنی و حرفه‌ای و کار و دانش، گروه پزشکی و پیراپزشکی، فارغ‌التحصیلان سایر دانشگاه ها تقسیم می‌شوند.

وی گفت: دوره‌هایی که در فنی‌وحرفه‌ای، جهاد کشاورزی، جهاد دانشگاهی، فناوری اطلاعات و… سپری می‌شوند کوتاه مدت هستند. این گروه با کسب 240 امتیاز می‌توانند از بالاترین مشوق استفاده کنند و اگر فردی امتیاز کمتری کسب کند، از مشوق‌های کمتری بهره‌مند می‌شود.

ثبت‌نام رسمی برای دریافت مشوق‌های سربازی از 15 اردیبهشت

کمالی با بیان اینکه امتیازها را به 3 دسته تقسیم کرده‌ایم و برای ورود به مشوق کسب حداقل 80 امتیاز نیاز است افزود: امتیاز 80 تا 160 جزو گروه اول مشوق محسوب می‌شود که به عنوان مثال در کسری خدمت و مرخصی، 10 روز کسری یا مرخصی به این گروه تعلق می‌گیرد.

مشاور عالی فرمانده قرارگاه مرکزی مهارت‌آموزی کارکنان وظیفه نیروهای مسلح ادامه داد: در گروه دوم مشوق‌ها نیز، 161 تا 239 امتیاز نیاز است افراد کسب کنند و از 20 روز مرخصی یا کسری می‌توانند بهره مند شوند.

کمالی تاکید کرد: اما در گروه سوم افراد می‌توانند از مشوق‌ به صورت کامل بهره مند شوند و 240 امتیاز برای این گروه نیاز است.

وی با بیان اینکه به گروه آموزش‌های کوتاه مدت، بسته به میزان آموزش امتیاز تعلق می‌گیرد گفت: گروه هنرستانی ها 240 امتیاز به بالا و برای گروه پزشکی و پیراپزشکی 240 امتیاز به بالا در نظر گرفته شده است.

کمالی با بیان اینکه برای گروه سایر فارغ التحصیلان که بیشتر از طریق دانشگاه‌های کشور فارغ التحصیل شده‌اند روش محاسبه تفاوت دارد افزود: سایر فارغ التحصیلان از 6 آیتم می‌توانند امتیاز کسب کنند.

مشاور عالی فرمانده قرارگاه مرکزی مهارت‌آموزی کارکنان وظیفه نیروهای مسلح بیان کرد: این افراد به ازای هر ساعت دوره تخصصی  1 امتیاز دریافت می‌کنند و تا 100 امتیاز امکان دریافت امتیاز وجود دارد، آیتم دوم مهارت‌های شغلی عمومی است که به ازای هر 3 ساعت آموزش فرد می‌تواند امتیاز دریافت کند و حداکثر 40 امتیاز دارد. همچنین اگر فرد سابقه دستیاری داشته باشد به ازای هر 5 ساعت 1 امتیاز و تا 40 امتیاز می‌تواند دریافت کند و آیتم چهارم نیز  مربوط به کاراموزی و سابقه آزمایشگاهی است که تا 60 امتیاز تعلق می‌گیرد و هر 5 ساعت 1 امتیاز دارد.

کمالی ادامه داد: آیتم پنجم تدریس است و کسانی که در سطح پایین تر رشته خود را تدریس می‌کنند به ازای هر 5 ساعت تدریس می‌توانند 1 امتیاز دریافت کنند و تا 40 امتیاز تعلق می‌گیرد. دروی عملی و آزمایشگاهی تا 50 امتیاز تعلق می‌گیرد و هر واحدی 5 امتیاز دارد.

وی در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه چه سازمانی قرار است صحت سنجی داشته باشد گفت: دوره‌های کوتاه مدت در خود سازمان‌ها، مدارس را وزارت آموزش و پرورش، گروه پزشکی را وزارت بهداشت، سایر رشته‌ها را نیز وزارت علوم و دانشگاه های خود و دانشگاه آزاد را نیز همین دانشگاه صحت سنجی مدارک را انجام می‌دهد.

کمالی بیان کرد: برای ثبت‌نام افراد می‌توانند به سامانه سخا پلیس مراجعه کنند ؛ اعزامی‌های تیر ماه به بعد می‌توانند از این مشوق‌ها بهره مند شوند و شامل افراد حین خدمت نمی‌شود.

مشاور عالی فرمانده قرارگاه مرکزی مهارت‌آموزی کارکنان وظیفه نیروهای مسلح گفت: افراد حداقل 2 ماه قبل از اعزام به خدمت باید نسبت به ثبت‌نام اقدام کنند و از 15 اردیبهشت ماه اعزامی‌های تیر ماه به بعد می‌توانند اقدام کنند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • رونمایی از برات الکترونیکی زنجیره تأمین مالی با حضور وزیر اقتصاد
  • رونمایی از شاسی بلند جدید چری با آخرین تکنولوژی‌های جهان
  • مشوق‌های مهارت‌آموزی اعلام شد + جزئیات
  • آمادگی نیروهای مسلح کشور برای پاسخگویی خطای دشمن
  • حمله پهپادی و موشکی نیرو‌های مسلح یمن به اهداف اسرائیلی
  • حمله پهپادی و موشکی ارتش یمن به یک کشتی اسرائیلی
  • تایفون آمریکا در راه آسیا و اقیانوسیه(+عکس)
  • نیروهای مسلح با تحریم‌ها موفق به ساخت مدرن‌ترین موشک‌ها شد
  • آمریکا عملیات پهپادی و موشکی یمن علیه کشتی هایش را تایید کرد
  • مرسدس جی کلاس برقی رونمایی شد؛ شاسی‌بلند چهار موتوره با گشتاور شگفت‌انگیز (+عکس)