Web Analytics Made Easy - Statcounter

زارع، سرپرست حمل و نقل بار و مسافر شهرداری یزد در گفت و گو با خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوانازیزدگفت: سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری یزد در بحث مسافر بری؛ حمل و نقل درونشهری و سرویس دهی به مدارس را بر عهده دارد.

زارع افزود: از ابتدای مهر ماه سال جاری ۲۰۰ دستگاه اتوبوس در بخش حمل و نقل عمومی و در بخش سرویس دهی مراکز آموزشی ، مدارس و دانشگاه‌ها ۱۲۰۰ سواری تحت نظارت سازمان حمل و نقل عمومی و ۳۵۰ دستگاه مینی بوس نسبت به ارائه سرویس اقدام می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



زارع با اشاره پایان تعمیرات اتوبوس‌هایی که در دست تعمییر بوده اند افزود: در پایان شهریور ماه سال جاری، کلیه اتوبوس‌ها وارد سرویس دهی می‌شوند.

سرپرست حمل و نقل بار و مسافر شهرداری یزد بیان داشت: در پایانه‌های حمل و نقل عمومی از ساعت ۶ و ۲۰ دقیقه، تا ۲۰ و ۵۰ دقیقه اتوبوس‌های عمومی جهت ارائه خدمت به مردم سرویس دهی می‌کنند و سرویس‌های مدارس و مراکز آموزشی بر اساس زمان بندی مدارس به ارائه سرویس می‌پردازند.

زارع گفت: نرخ کرایه اتوبوس ها بر اساس نرخ تورم، افزایش دست مزد رانندگان، افزایش نرخ قطعات و لوازم و هزینه‌های دیگر درآینده ای نزدیک افزایش خواهد داشت.

جایگزینی اتوبوس‌های جدید:

سازمان حمل و نقل عمومی در بحث جایگزینی اتوبوس‌های جدید به جای اتوبوس‌های کهنه و فرسوده اظهار داشت: جایگزینی اتوبوس‌های جدید نیازمند حمایت دولت و اعتبارات خاص از سوی شهرداری را دارد که پیگیر آن هستیم که اتوبوس‌های فرسوده را از ناوگان خارج کنیم.

دستگاه کش لس (خود پرداز غیر نقدی):

زارع با اشاره به خرابی‌های اخیر دستگاه‌های کش لس (خود پرداز غیر نقدی) افزود: خرابی این دستگاه‌ها مرتبط بابانک مرجع است، که این مشکل تا ابتدای مهر ماه سال جاری رفع خواهد شد.

لازم به ذکر است؛ دستگاه کش لس یا خود پرداز غیر نقدی تمام امکانات یک خودپرداز به جز ارائه وجه نقد را دارد، که یکی از امکانات آن شارژ کردن کارت‌های شهروندی از طریق کارت بانکی است.

سیستم پاسخگویی:

سرپرست حمل و نقل بار و مسافر شهرداری یزد گفت: سیستم پاسخگویی سازمان حمل نقل عمومی از ابتدای مهر به دانشجویان، دانش آموزان و کسانی که از اتوبوس عمومی استفاده می‌کنند مشروط بر اینکه کارت شهروندی داشته باشند آماده پاسخگویی خواهد بود.

زارع گفت: دلیل تاکید بر استفاده از کارت شهروندی این است که؛ مشخص کننده آن است که فرد استفاده کننده چه اتوبوسی را در چه ساعتی سوار شده است.

وی دلیل تفاوت نرخ کارت شهروندی با وجه نقد را تشویق و ترغیب شهروندان به استفاده از کارت شهروندی دانست، بنابراین شهروندان با استفاده از کارت شهروندی هم هزینه‌ی کمتری را متحمل می‌شوند و هم آمار دقیقی برای سازمان حمل و نقل عمومی به دست می‌آید.

گفتنی است؛همزمان با اول مهر و آغاز بازگشایی دانشگاه ها و مدارس، با موافقت شورای اسلامی شهر کلیه اتوبوس های شهر یزد روز اول مهرماه برای دانش آموزان و دانشجویان رایگان خواهد بود.

انتهای پیام/ص

گزارش از؛ سعیده صدیقی

برنامه سازمان حمل و نقل یزد در نیمه ی دوم سال

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۸۰۳۳۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اخراج بی‌رحمانه ابراهیمی از بازی مهم(عکس)

به گزارش "ورزش سه"، امید ابراهیمی که در تمام مسابقات این فصل لیگ ستارگان قطر در ترکیب الشمال حضور داشته و عملکرد موثری در خط میانی ارائه کرده، امشب هم جزو 11 نفر اصلی در دیدار سرنوشت‌ساز مقابل السد قرار گرفت که برخلاف همیشه نتوانست بازی را به پایان برساند.

هافبک ایرانی الشمال که در فصل جاری لیگ ستارگان دو گل به ثمر رسانده و یک پاس گل داده بود، انگیزه زیادی داشت تا در دیدار امشب مقابل السدی که محمدامین حزباوی را در خط دفاعی می‌دید، درخشان ظاهر شود ولی سرنوشت متفاوتی در انتظارش بود.

تیم فوتبال الشمال در حالی از ساعت 19 امشب (به وقت ایران) در ورزشگاه البیت مقابل السد قرار گرفته که یاران حزباوی در تلاش برای کسب پیروزی و قطعی کردن قهرمانی در فاصله یک هفته مانده به پایان فصل بودند و امید ابراهیمی نیز با اخراج خود مقدمات این اتفاق را فراهم ساخت.

السد خیلی زود به خواسته‌اش در زمین الشمال رسید و توانست دو گل توسط حسن الهیدوس و گونزالو پلاتا به ثمر رساند، اما قبل از اینکه نیمه اول به پایان برسد، امید ابراهیمی با اتفاق شوکه کننده‌ای مواجه شد.

هافبک ایرانی الشمال در دقیقه 36 قصد توپ‌گیری پشت محوطه جریمه السد را داشت، اما با کف پای راست روی استوک بوعلام خوخی فرود آمد تا محمد القادری، داور مسابقه کارت زرد نشان بدهد ولی چهار دقیقه بعد و با بازبینی ویدئویی صحنه، رنگ کارت را تغییر داد و در تصمیمی سختگیرانه، امید ابراهیمی را اخراج کرد.

ابراهیمی ابتدا کارت زرد گرفت، اما داور پس از لحظاتی رنگ کارت را تغییر داد

امید ابراهیمی که در سالیان اخیر فقط یک بار در پیراهن الوکره کارت قرمز گرفته بود، امشب هم با اتفاق تلخی مواجه شد و در حالی که تیمش برای کم کردن فاصله گل‌ها تلاش می‌کرد، اخراج شد تا پویا اسبقی چالش جدی با 10 نفره شدن تیمش داشته باشد.

نیمه اول این بازی با شکست 2 بر صفر الشمال به پایان رسید، اما در نیمه دوم هم که هر دو تیم یک اخراجی دادند، السد در نهایت به برتری چهار بر صفر دست یافت تا جام قهرمانی به حزباوی و تیمش برسد.

دیگر خبرها

  • شهرک بازیافت در قم احداث می شود
  • مشکل آذربایجان شرقی در تأمین اتوبوس و حمل و نقل عمومی
  • آذربایجان شرقی مشکل تامین اتوبوس و حمل و نقل عمومی دارد
  • عکس‌| عملکرد عالی علیرضا فغانی در نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان
  • ستاره ایرانی نیمه نهایی آسیا: علیرضا فغانی!
  • از تسریع در روند نوسازی تا هوشمندسازی ناوگان اتوبوس‌های شهری
  • دانلود پدرخوانده فصل ۳ قسمت ۱ اول ( قسمت 1 فصل 3 پدرخوانده ) با حجم نیمه رایگان
  • اخراج بی‌رحمانه ابراهیمی از بازی مهم(عکس)
  • سناریو زندانی شدن ترامپ روی میز سرویس مخفی آمریکا
  • اتصال سرویس کارت‌های اعتباری ایران و روسیه/ مسکو از تجربه دهه‌ها مقاومت ایران در برابر تحریم بهره می گیرد