Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فرارو»
2024-05-07@02:47:30 GMT

سردار غیب‌پرور: ترامپ زبان دیپلماسی بلد نیست

تاریخ انتشار: ۳۱ شهریور ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۴۸۰۶۲۱۵

رئیس سازمان بسیج مستضعفین با بیان اینکه رئیس‌جمهوری آمریکا هر آنچه توانست به انقلاب و مردم متدین ایران در سخنرانی‌اش در سازمان ملل توهین کرد، گفت: مسؤولان ما و در صدر آنها رئیس‌جمهور باید به دهان این دشمن گستاخ و پر رو بزنند.
به گزارش فارس، سردار غلامحسین غیب‌پرور در یادواره شهدای شهرستان ملارد که در مسجد جامع این شهر برگزار شد، با اشاره به لزوم پیروی از مکتب امام حسین (ع) اظهار داشت: این جلسه مربوط به شهداست و حتماً به سیدالشهدا (ع) مرتبط است و هر جلسه‌ای که به یاد یک شهید برگزار می‌شود در واقع مراسم عزای اباعبدالله (ع) است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی ادامه داد: اباعبدالله بزرگ‌مرد، معلم ایثارگری و گنجینه‌ای از همه خوبی‌ها است که همه باید در مسیر این امام بزرگوار حرکت کنیم و در همه حال به ائمه اطهار(ع) توسل جوییم.
رئیس سازمان بسیج مستضعفین با اشاره به اینکه ویژگی بارز حسین بن علی(ع) این است که دشمن خود را خوب شناخت، عنوان کرد: اگر جامعه دشمن را نشناسد با مشکلات زیادی مواجه می‌شود، از این‌رو دشمن‌شناسی مهم‌ترین نکته‌ای است که باید مورد توجه مردم و مسئولان قرار بگیرد.
سردار غیب‌پرور تصریح کرد: شهید حججی و امثال حججی‌ها خوب دشمن‌شناسی کردند و مردانه دشمن‌ستیزی کردند.
وی با اشاره به هم‌راستایی دشمن‌شناسی و دشمن‌ستیزی بیان کرد: امام حسین(ع)، یزید و یزیدیان را شناخت و افرادی که روزی یاریگر حضرت علی(ع) بودند در صحنه‌ای دیگر روی سینه سبط پیغمبر می‌نشینند، دشمن‌شناسی با دشمن‌ستیزی تکمیل می‌شود و امام حسین(ع) تمام عزیزان خود را فدا کرد تا با دشمن‌ستیز و پیکار کند.
رئیس سازمان بسیج مستضعفین افزود: اگر فرد مسلمانی هم دشمن‌شناس و هم دشمن‌ستیز باشد در مرتبه بالای مسلمانی قرار خواهد گرفت، در همین راستا شهدا نیز تکلیف خود را فهمیدند و امروز نیز مدافعان حرم تکلیف خود را فهمیدند، خانواده شهدا نیز در این زمینه در اوج قرار دارند.
سردار غیب‌پرور با اشاره به وظیفه مسؤولان در شرایط جاری خاطرنشان کرد: امروز یزیدیان و اموی‌های زمان را باید بشناسیم و صهیونیستی که در ماجرای کربلا نقش داشت، امروز در نوع مدرن خود در برابر مسلمانان عالم ایستاده‌اند و در میانمار نیز با ظلم و جفا در حال کشتار بی‌رحمانه مسلمانان هستند.
وی اظهار داشت: خوشا به حال آنها که دشمن را شناختند و با آن در ستیز هستند، دشمن و یزید زمان آمریکا است، رئیس‌جمهور آمریکا هر آنچه توانست به انقلاب و مردم متدین ما توهین کرد؛ البته بین این رئیس‌جمهوری آمریکا با قبلی‌ها یک تفاوت دارد، آن‌ها زبان دیپلماسی بلد بودند، اما این کودن احمق زبان دیپلماسی را نیز بلد نیست.
رئیس سازمان بسیج مستضعفین تأکید کرد: لازمه دشمن‌شناسی و دشمن‌ستیزی این است که مسؤولان ما و در رأس آن‌ها رئیس‌جمهور به دهان این دشمن گستاخ و پررو بزنند.
سردار غیب‌پرور در پایان مطرح کرد: امروز باید مراقب نفوذی‌ها باشیم و اجازه ندهیم که نفوذی‌ها در عرصه‌های اقتصادی، سیاسی و فرهنگی کشور ما رخنه کنند.

منبع: فرارو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت fararu.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فرارو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۸۰۶۲۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ترامپ، دولت بایدن را با گشتاپو مقایسه کرد

به گزارش ان بی سی نیوز، دونالد ترامپ، رئیس جمهور سابق آمریکا، دولت جو بایدن، رئیس کنونی کاخ سفید را با پلیس مخفی آلمان نازی موسوم به گشتاپو مقایسه کرد.

ترامپ در یک مراسم رسمی شام که فایل صوتی آن در اختیار این شبکه تلویزیونی قرار گرفته، گفت: این افراد دولت گشتاپو را اداره می‌کنند. 

وی در عین حال بایدن را فاسدترین رئیس جمهور تاریخ این کشور خواند.

ترامپ در مورد روند جنایی که علیه وی در حال انجام است اظهار نظر کرد: تیم بایدن بر این باور است که این تنها راهی است که به بایدن فرصت انتخاب مجدد به عنوان رئیس جمهور را می‌دهد.

ترامپ پیش از این بار‌ها اعلام کرده بود که شکایت علیه وی مداخله در انتخابات آینده است.

دادگاهی در نیویورک در حال بررسی پرونده‌ای است که در آن ترامپ تحت ۳۴ ماده مربوط به جعل اسناد تجاری و پرداخت حق السکوت به دو زن، به دلیل رابطه ادعایی با آنها متهم شده است. ترامپ در چندین پرونده جنایی از جمله حمله به ساختمان کنگره در ژانویه ۲۰۲۱ و نگهداری اسناد طبقه بندی شده نیز متهم است. حداکثر مجازات ممکن برای مجموع اتهامات ترامپ ۱۳۶ سال زندان باشد. خود رئیس جمهور سابق اعلام کرد که بی گناه است و دلیلی برای تشکیل پرونده وجود ندارد.

انتخابات بعدی ریاست جمهوری آمریکا در تاریخ ۵ نوامبر ۲۰۲۴ برگزار خواهد شد. رقبای اصلی در رقابت انتخاباتی جو بایدن، رئیس فعلی دولت از حزب دموکرات و همچنین دونالد ترامپ، رئیس جمهور سابق آمریکا از حزب جمهوری خواه هستند. هر دو نامزد قبلاً بر اساس نتایج آخرین رای گیری مقدماتی برای نامزدی از احزاب خود، آرای نمایندگان کافی را به دست آورده اند و تقریباً همه رقبای آنها انصراف خود را از رقابت اعلام کرده اند.

باشگاه خبرنگاران جوان بین‌الملل اروپا و آمریکا

دیگر خبرها

  • سردار رادان: دشمن به دنبال کارزارهای خیابانی است
  • ۱۷ اردیبهشت در دنیای علم چه خبر؟
  • آنچه دربارۀ دیکتاتوری گفتم جدی نبود- ترامپ
  • برپایی یادواره شهید شاخص شهرستان کوار
  • دیدار رئیس سازمان فرهنگ با معاون وزیر خارجه ارمنستان
  • ترامپ دولت بایدن را به «گشتاپو» تشبیه کرد
  • (ویدیو) گفت‌و‌گوی سردار سپاه با سی‌ان‌ان به زبان انگلیسی درباره حمله به اسرائیل
  • سایه مستدام جنگ بر اروپای مدعی دیپلماسی
  • ترامپ، دولت بایدن را با گشتاپو مقایسه کرد
  • دفاع رئیس جمهور کلمبیا از قطع روابط با رژیم صهیونیستی