Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «صراط نیوز»
2024-05-05@14:17:07 GMT

کارمندان اچ تی سی به گوگل پیوستند

تاریخ انتشار: ۳۱ شهریور ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۴۸۰۷۴۰۹

کارمندان اچ تی سی به گوگل پیوستند

صراط:شرکت گوگل و شرکت اچ تی سی به صورت رسمی اعلام کردند که 2000 نفر از کارمندان اچ‌تی‌سی با مبلغ 1.1 میلیارد دلار به گوگل پیوستند.
به گزارش میزان، شرکت گوگل سرمایه‌گذاری بزرگ دیگری در عرصه گوشی‌های هوشمند انجام داد. این شرکت اعلام کرد که بخش عظیمی از کارکنان شرکت اچ تی سی را با قیمت 1.1 میلیارد دلار ( حدود 4 تریلیارد تومان ) به خدمت گرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


رئیس بخش سخت‌افزاری گوگل Rick Osterloh، به صورت رسمی اعلام کرد: « کارمندان جدیدی که از شرکت اچ تی سی به گوگل پیوستند افراد بسیار توانایی هستند. ما پیش از این نیز با شرکت اچ تی سی همکاری‌هایی داشته‌ایم و امیدواریم که در آینده این افراد بتوانند به عنوان یک تیم قدرتند در گوگل فعالیت کنند».
همچنین مدیر بخش مالی شرکت اچ تی سی Peter Shen، اعلام کرد با وجود پیوستن 2000 نفر از کارمندانش به شرکت گوگل، این شرکت هنوز 2000 کارمند فعال دیگر دارد. شن همچنین اعلام کرد امیدوار است در آینده همکاری با شرکت گوگل بیشتر شود.

منبع: صراط نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.seratnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صراط نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۸۰۷۴۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خبر مهم برای یارانه بگیران | چه کنیم تا یارانه مان قطع نشود؟

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از مهر، بخشی از گردش مالی حساب‌های شخصی بعضی افراد یارانه‌بگیر مربوط به تنخواه شرکت‌ها بوده که ضروری است این گردش مالی با حساب شرکت باشد تا افراد از فهرست مشمولان دریافت یارانه حذف نشوند.

سال گذشته سرمایه دهک‌های مختلف دو بار مورد ارزیابی قرار گرفت و میزان درآمد خانوار رصد شد. با افزایش حجم سرمایه در نوبت‌های ارزیابی سطح درآمدی خانوارها برخی از فهرست دریافت یارانه حذف می‌شوند.

یارانه تشویقی مرحله دوم فجرانه فقط تا این روز اعتبار دارد | جزئیات مرحله سوم طرح فجرانه

بخشی از گردش مالی بعضی افراد مربوط به تنخواه شرکت‌های آنها بوده که عموماً ماهانه مبلغی برای هزینه کرد ماهانه از سوی مدیریت به حساب شخصی این افراد واریز می‌شود. این امر حجم سرمایه و گردش مالی حساب شخصی افراد را افزایش داده و منجر به حذف آنها از فهرست دهک‌های مشمول یارانه می‌شود؛ بنابراین لازم است این گردش مالی با حساب شرکت و حق برداشت تن خواه بگیران انجام شود.

خبر جدید و مهم درباره یارانه فجرانه

امسال پیش از شهریور میزان درآمد و حجم سرمایه خانوارها مورد بازبینی و ارزیابی مجدد قرار می‌گیرد و بخشی از خانوارها با افزایش ارزش ریالی اموال از فهرست یارانه بگیران حذف شده و بعضی هم ممکن است جابجایی دهک برای آنها اتفاق بیفتد.

کد خبر 849332 برچسب‌ها يارانه معيشتي خبر مهم سازمان هدفمندسازی یارانه ها یارانه

دیگر خبرها

  • دستگیری ۲۸ عضو یک شرکت هرمی
  • روش ثبت نام وام 100 میلیون تومانی بانک آینده به صورت غیرحضوری
  • خبر مهم برای یارانه بگیران | چه کنیم تا یارانه مان قطع نشود؟
  • چه کنیم تا یارانه مان قطع نشود؟
  • آگهی‌های هرزنگاری دیپ فیک در گوگل ممنوع می‌شوند
  • خانواده نظامیان اسرائیلی هم به معترضان جنگ پیوستند
  • احکام افزایش حقوق سال ۱۴۰۳ کارمندان قوه قضائیه صادر شد
  • ۲۰۰۰ تاکسی برقی بزودی به ناوگان حمل و نقل تهران می‌پیوندد
  • تاریخچه آتش‌سوزی، پیوست ساخت‌وسازها باشد/بیمه در اسرع وقت کارشناسی را آغاز کند
  • یک شورش بزرگ در جشنواره کن