Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمد ظریف صدر، مسئول نگارخانه رضوان، در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از خراسان رضوی، از برگزاری نمایشگاه عکس «فرستادگان رضا(ع)» به مناسبت آغاز هفته دفاع مقدس خبر داد و افزود: این نمایشگاه از تاریخ یکم مهر تا ششم مهر ماه در نگارخانه رضوان برگزار خواد شد.وی ادامه داد: در این نمایشگاه 70 قطعه عکس از دوران دفاع مقدس به نمایش در می‌آید که 30 قطعه را هنرمندان پیشکسوت عکاسی همانند سیدجلیل زهرایی، ابراهیم بهرامی، قدیر وقاری، عباس اشرفی چهل حجره‌ای، محمدباقر اوحدی و سایر عکس‌ها از آرشیو بنیاد حفظ و آثار نشر از شهدای دفاع مقدس گرفته شده است؛ قرار است در این برنامه کتابی با موضوع دفاع مقدس رونمایی شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ظریف صدر در ادامه از برگزاری نمایشگاه عکس «مکاشفه و تماشا»خبر داد و عنوان کرد: این نمایشگاه از هنرمند آلمانی، هانس گربر با موضوع زندگی طلبگی، با عنوان «سفر به قلب جهان تشیع» با 116 آثار مربوط به هانس گربر و نیمی دیگر مربوط به اولین عکاسان ایرانی است که در دوره قاجار از عتبات عالیات عکاسی می‌کردند.مسئول نگارخانه رضوان تصریح کرد: هانس گربر حدود 5 سال در ایران زندگی کرده و عکس‌هایی از حوزه علمیه اصفهان، مشهد، قم در خصوص زندگی طلبه‌های بانو و آقا حوزه گرفته است.وی عنوان کرد: هانس گربر، عکاسی ادیان است که در نقاط مختلف دنیا از روحانیون ادیان مختلف عکاسی می‌کند و از عالمان شیعه، مسیحی و... عکاسی کرده است.

منبع: ایکنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۸۰۸۷۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تشییع پیکر شهید گمنام تازه تقحص شده دفاع مقدس در یزد

دریافت 7 MB کد خبر 6096274

دیگر خبرها

  • حضور نشر سرو با بیش از ۱۱۳ عنوان اثر در نمایشگاه کتاب تهران
  • تشییع شهید گمنام دفاع مقدس در سازمان زندان‌‎ها
  • روایت زندگی تنها شهید فرانسوی دفاع مقدس در نمایشگاه کتاب
  • مراسم تشییع جانباز سرافراز، سردار ایاف در مشهد برگزار شد
  • تشییع و خاکسپاری جانباز سرافراز سردار ایافت در مشهد
  • مراسم تشییع جانباز سرافراز سردار ایافت در مشهد برگزار شد
  • مراسم تشییع جانباز سرافراز؛ سردار ایاف در مشهد برگزار شد
  • تشییع پیکر شهید دفاع مقدس در اهواز
  • استان قزوین میزبان شهید گمنام
  • تشییع پیکر شهید گمنام تازه تقحص شده دفاع مقدس در یزد