Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - عضو هيئت «تحقيق و تفحص از پرونده‌هاي حقوقي بين ايران و آمريکا» از جلسه اين هيئت طي هفته جاري در کميسيون امنيت ملي و سياست خارجي مجلس، خبر داد.
عليرضا رحيمي نماينده مردم تهران در گفت‌و‌گو با خبرنگار گروه سياسي خبرگزاري ميزان، از جلسه هيئت تحقيق و تفحص از پرونده‌هاي حقوقي بين ايران و آمريکا طي هفته جاري در کميسيون امنيت ملي و سياست خارجي مجلس، خبر داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وي افزود: پيرامون اين جلسه آخرين تحولات مورد بررسي قرار خواهد گرفت و هماهنگي‌هاي لازم در رابطه با روند فعاليت اين هيئت انجام خواهد شد.
عضو هيئت تحقيق و تفحص از پرونده‌هاي حقوقي بين ايران و آمريکا تأکيد کرد: همچنين برخي از گزارش‌هاي کميته‌هاي اصلي اين هيئت پيرامون اين جلسه مورد بررسي و متناسب با آن اتخاذ تصميم خواهد شد.
رحيمي پيشتر - 31 مرداد 96 - در گفت‌وگو با ميزان نيز از نشست مشترک اعضاي هيئت تحقيق و تفحص از «پرونده‌هاي حقوقي بين ايران و آمريکا» در اواسط مهرماه خبر داده بود.
به گفته وي کميته وزارتخانه «دفاع و پشتيباني نيروهاي مسلح» و کميته «رياست جمهوري» گزارشات مربوط به اقدامات گذشته درباره پرونده‌هاي حقوقي بين ايران و آمريکا را جمع آوري کرده‌اند.
رحيمي در اين گفت‌وگو گفت: گزارش تحقيق و تفحص پرونده‌هاي حقوقي بين ايران و آمريکا که پيشتر انجام شده و همچنين گزارش عملکرد مجلس نهم دراين حوزه نيز دريافت شده است.
عضو هيئت تحقيق وتفحص از «پرونده‌هاي حقوقي بين ايران و آمريکا» در مجلس تأکيد کرد: هيئت تحقيق وتفحص طي نشست خود در اواسط مهرماه، گزارشات جمع آوري شده را بررسي کرده و اين موارد را به نوعي مبناي عملکرد خود قرار خواهد داد.
انتهاي پيام/

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۸۱۰۹۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نشست سراسری مدیران گروه‌ها و اعضای هیئت علمی رشته علوم اجتماعی دانشگاه آزاد اسلامی

عکاس: علیرضا میرزایی

دیگر خبرها

  • جلوگیری از تضییع حقوق شهرداری تهران در پرونده ۷۷ میلیاردی
  • تشریح روند انتخاب استادان نمونه کشوری
  • تأکید نماینده مردم شهرستان بروجن بر تصویب و اجرایی شدن تحقیق و تفحص از عملکرد وزارت نیرو
  • نشست سراسری مدیران گروه‌ها و اعضای هیئت علمی رشته علوم اجتماعی دانشگاه آزاد اسلامی
  • دستورات محسنی‌اژه‌ای برای صدور رأی در پرونده‌های خاص
  • کنعانی: ایران برخورد پلیسی با دانشجویان را در دانشگاه‌های آمریکا نمی‌پذیرد
  • حقوقی‌ها از بازار سرمایه دست کشیدند/ بورس سرخ‌پوش شد!
  • اولین جلسه هیئت مدیره استقلال با هلدینگ خلیج فارس
  • تألیف کتاب«روش تحقیق در مدیریت» توسط عضو هیئت علمی دانشگاه آزاد
  • بررسی پرونده صندوق پس انداز کارکنان راه آهن با ۷ هزار شاکی