Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «بولتن نیوز»
2024-05-06@21:30:24 GMT

ورود بخش خصوصی به ترانزیت ترافیک بین‌الملل

تاریخ انتشار: ۱ مهر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۴۸۱۴۰۰۴

گروه فناوری _ معاون برنامه ریزی وزیر ارتباطات با اشاره به برنامه های رفع انحصار در حوزه های زیرساخت و پست اعلام کرد که مشارکت بخش خصوصی برای آزادسازی ترانزیت ترافیک اینترنت بین الملل در دستور کار قرار گرفت.شرکت خصوصی انتقال ارتباطات بین الملل برای فعالیت در این مهم تشکیل خواهد شد.

به گزارش بولتن نیوز به نقل از دیجیاتو ، «برات قنبری» از مشارکت بخش خصوصی در برنامه آزادسازی ترانزیت ترافیک ارتباطات بین الملل خبر داد و اشاره نمود که قرار است دراین راستا «شرکت انتقال ارتباطات بین الملل» به صورت خصوصی تشکیل شود که به زودی اسناد آن برای تصویب به هیأت وزیران ارائه خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او اهداف برنامه‌ٔ «رفع انحصار در حوزه های زیرساخت و پست» را این‌گونه توصیف نمود:

«در این برنامه اقدامات مناسبی برای اولویت‌های رئیس جمهوری مبنی بر «توجه به رفع انحصارها و برقرار کردن فضای رقابتی» و همچنین «تنظیم مقررات مناسب و مشوق فعالیت های اقتصادی مولد و زمینه سازی برای افزایش سهم بخش خصوصی درصنعت فناوری اطلاعات» پیش بینی شده است.»

برنامه‌های وزارت ارتباطات ظرف دوماه آینده تنظیم خواهد شد. وی با اشاره به ابلاغ پیوست حکم وزیر ارتباطات از سوی رئیس جمهوری اسلامی خاطر نشان کرد که براین اساس مقرر شده است که ظرف مدت دو ماه برنامه های وزارت ارتباطات تنظیم و ارائه شود.

معاون برنامه ریزی وزیر ارتباطات از اعطای پروانه اپراتور پست خصوصی در راستای کاهش تصدی های دولت و استفاده حداکثری از ظرفیت بخش غیردولتی نیز خبر داد که احتمالاً در برنامه ۱۰۰ روزه اول وزیر نهائی خواهد شد.

منبع: بولتن نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.bultannews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بولتن نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۸۱۴۰۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شهرداری تهران هیچ قصدی برای باشگاه‌داری ندارد

سخنگوی شهرداری تهران گفت: شهرداری تهران هیچ قصد و برنامه‌ای برای باشگاه‌داری و ورود به مدیریت ورزش حرفه‌ای ندارد. - اخبار اجتماعی -

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری تسنیم، عبدالمطهر محمدخانی سخنگوی شهرداری تهران در صفحه شخصی خود در فضای مجازی در مورد شایعات مربوط به  باشگاه‌داری شهرداری تهران نوشت: با احترام به دو تیم محبوب پایتخت و همه هواداران فوتبال، شهرداری تهران هیچ قصد و برنامه‌ای برای باشگاه‌داری و ورود به مدیریت ورزش حرفه‌ای ندارد. در عین حال به وظایف خود در ورزش همگانی، حمایت از استعدادهای برتر و همچنین حمایت کلان از تیم‌های باشگاهی و ملی پایبند است.

قراردادهای شهرداری تهران با چین به شورای شهر ارسال شود

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • نگاه نوآورانه واحدهای تولیدی برای ورود به عرصه رقابت خارجی
  • تحقق هدف گذاری ترانزیتی برنامه هفتم در گرو چیست؟
  • بررسی تحولات اخیر باشگاه استقلال تهران در مجله فوتبال
  • عفو بین‌الملل جواب شوخی کلوپ را داد! (عکس)‏
  • ترکیه برای بازگشت به برنامه مونتاژ F-35 شرط گذاشت
  • پیش‌ بینی ترافیک و زلزله با متاورس شهری
  • شهرداری تهران هیچ قصدی برای باشگاه‌داری ندارد
  • افزایش تولید با ورود بخش خصوصی به توسعه میادین نفت و گاز
  • پیش‌بینی ترافیک و زلزله با متاورس شهری | شهر هوشمند چگونه شهری است؟
  • شهرداری تهران هیچ قصد و برنامه‌ای برای باشگاه‌داری ندارد