Web Analytics Made Easy - Statcounter

حمید اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در همدان، با اشاره به کسب سهمیه بازی‌های پارآسیایی 2018 جاکارتا، افزود: مسابقات سطح بسیار بالایی داشت و چون حکم انتخابی تیم ملی بود، رقبا با تمام توان در آن حضور داشتند.

وی با اشاره به کسب مدال طلای رقابت‌های دوی 400 متر قهرمانی کشور تصریح کرد: خوشحالم که در این مسابقات قهرمان و جواز حضور در بازی‌های پارآسیایی 2018 جاکارتا را کسب کردم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عضو پارالمپیکی تیم ملی دوومیدانی نابینایان و کم‌بینایان کشورمان با اشاره به برنامه‌های خود تا بازی‌های پارآسیایی 2018 عنوان کرد: فدراسیون حضور در دو رویداد بین‌المللی قبل از بازی‌های پارآسیایی را پیش‌بینی کرده که بر این اساس اردیبشهت ماه سال 97 به تونس خواهم رفت.

وی با بیان اینکه مرداد سال آینده نیز به یک رویداد بین‌المللی اعزام خواهم شد تا با آمادگی کامل این بار به بازی‌های پارآسیایی قدم بگذارم، عنوان کرد: من در بازی‌های پارآسیایی 2014 اینچئون مدال برنز گرفتم، این بار اگر سنگ‌اندازی صورت نگیرد و به خوبی حمایت شوم قول می‌دهم دو مدال طلا برای کشورمان کسب کنم.

اسلامی ادامه داد: بعد از بازگشت از مسابقات به صلاحدید مربیان 45 روز استراحت خواهم داشت و از آبان ماه تمرینات خود را از سر خواهم گرفت.

وی در پایان سخنانش گفت: باید از زحمات رئیس هیات ورزشی نابینایان و کم‌بینایان تشکر ویژه‌ای داشته باشم که برای ورزشکاران این هیات تلاش می‌کند.

انتهای پیام/خ

منبع: فارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۸۱۷۴۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نفرات جدید کمیسیون ورزشکاران دوومیدانی با برگزاری مجدد انتخابات مشخص شدند

به گزارش خبرگزاری علم و فناوری آنا، با توجه به اعتراض یکی از ورزشکاران نسبت به چند نکته آیین نامه‌ای، انتخابات مجدد کمیسیون ورزشکاران فدراسیون دوومیدانی با حضور حسین مطیعی سرپرست فدراسیون و حمایت وزارت ورزش و جوانان برگزار شد.

بر همین اساس پس از حضور اعضا و انجام رای گیری در نهایت نتایج ذیل به دست آمد: 

حسین رسولی(رئیس کمیسیون ورزشکاران)
۱-مهدی پیرجهان(نماینده حاضر در مجمع)
۲-حسین رسولی(نماینده حاضر در مجمع)
۳-سبحان احمدی(نماینده حاضر در مجمع)
۴-تکتم دستاربندان(نماینده حاضر در مجمع)
۵-مریم کاظمی(نماینده حاضر در مجمع)
۶-حمیده اسماعیل نژاد(نماینده حاضر در مجمع)

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • کسب چهار مدال مسابقات شنای نابینایان و کم‌بینایان کشور توسط شناگر کردستانی
  • رقابت‌های بین المللی دوومیدانی دبی| دست تفتیان از کسب مدال خالی ماند
  • شناگر کردستانی در مسابقات شنای نابینایان و کم بینایان کشور درخشید
  • صعود مناطق نفت خیز جنوب به لیگ برتر گلبال کشور
  • تبریک خاص مس رفسنجان به منتظر محمد(عکس)
  • خوشبین: امیدوار به ارتقای مدال‌های آسیایی هستیم
  • مشکلات جودوکاران پارالمپیکی در حال بررسی است
  • روایت رستمی از مبارزه با فرنگی‌کار ژاپنی با وجود مصدومیت
  • نفرات جدید کمیسیون ورزشکاران دوومیدانی با برگزاری مجدد انتخابات مشخص شدند
  • برگزاری مجدد انتخابات کمیسیون ورزشکاران فدراسیون دوومیدانی