Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایران اکونومیست - به گزارش ایران اکونومیست؛ زیبا بروفه درباره‌ ‌حضورش در سریال «هاتف» با اعتقاد بر اینکه این سریال با وجود اینکه ۱۰ قسمت است لوکیشن‌های متعددی دارد، اظهار کرد: با وجود اینکه زمان ما برای تصویربرداری کوتاه است اما این مجموعه پرلوکیشن است. ریحانه در جایگاه خبرنگار در طول روز سکانس‌های متعددی دارد به گونه‌ای که از شش صبح بیدار می‌شود و تا دو بامداد کارهای متعددی انجام می‌دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



او که نقش ریحانه را در مجموعه «هاتف» در جایگاه یک خبرنگار ایفا می‌کند، اظهار کرد: اساسا ریحانه زن فعالی است. خبرنگار است، جدا از کار خبرنگاری پیگیر کارهای دیگر هم هست و هر آنچه که به وصیت‌نامه پدرش ربط پیدا می‌کند، پیگیری می‌کند. اصولا قصه سریال، قصه دنبال کردن وصیت‌نامه پدر توسط ریحانه است که به ماجراهای متعددی ورود می‌کند. به همین دلیل لوکیشن‌ها زیاد است و خستگی این بخش هم زیادتر است.

بروفه درباره‌ی نشان دادن شخصیت یک خبرنگار که منطبق با جامعه باشد و ذهنیتی خود او از خبرنگار دارد، اظهار کرد: من دوستان خبرنگار کم ندارم؛ ضمن اینکه از نظر من ‌ویژگی بارز یک خبرنگار این است که برای به دست آوردن آن چیزی که می‌خواهد از هر راهی البته راهی که درست باشد، ورود می‌کند و تا به آن چیزی که می‌خواهد نرسد، کوتاه نمی‌آید. پیگیر بودن، یکی از ویژگی‌های خبرنگار است. اینکه سعی کنی در خبری که می‌خواهی تهیه کنی، جزو اولین‌ها باشی. شخصیت ریحانه هم همین گونه است، ضمن اینکه سوژه‌هایی که دنبال می‌کند شخصا برای خودش هم مهم است؛ یعنی جدا از اینکه شغلش است اگر مسئله‌ای در اطرافش پیش بیاید واکنش نشان می‌دهد و آن را پیگیری می‌کند.


او با اشاره به ویژگی‌های شخصیت ریحانه در سریال «هاتف» یادآور شد:‌ ریحانه جدا از اینکه یک خبرنگار است، اگر مساله‌ای در خوابگاه دختران پیش بیاید، او که به عنوان یکی از آدم‌هایی است که پایه‌گذار این خانه‌ها در قصه است، پیگیر آن خانه‌ها می‌شود و برایش مهم است که چه اتفاقی می‌افتد. زندگی آدم‌ها هم برایش مهم است، به زندگی آدم‌ها و مشکلاتشان ورود پیدا می‌کند.

زیبا بروفه در پاسخ به پرسشی درباره‌ی شباهت‌های نقش ریحانه در سریال «هاتف» با سریال «ریحانه» که پیش‌تر نقش محوری آن را بر عهده داشت، اظهار کرد: وقتی تشابه اسمی را در این دو سریال دیدم، برای خودم هم تعجب‌برانگیز بود. تفاوت شخصیتم در سریال هاتف با آن شخصیت قبلی، این است که در سریال «ریحانه» این کاراکتر به دنبال مادرش بود، جست‌وجوگر بود و یک موضوع را دنبال می‌کرد. در سریال «هاتف» ریحانه چندین موضوع را با هم پیگیری می‌کند. آنجا برای رسیدن به یک چیزی تلاش می‌کنم اما اینجا برای رسیدن به خودش تلاش می‌کند. بدون اینکه بفهمیم تغییر و تحولی در شخصیت ریحانه رخ می دهد؛ یعنی آن چیزی که در قسمت‌های اول می‌بینیم با آن چیزی که در قسمت‌های آخر می‌بینیم بسیار متفاوت است. روحیه همان است، جنگ‌جو و پیگیر است. همه ماجراها را دارد اما یک قصه را دنبال نمی‌کند که به نتیجه برسد. به نوعی کشف شهود می‌کند اما خودش هم در معرض آزمایش قرار می‌گیرد. خودش هم انتخاب می‌کند که اگر قرار است شبیه بقیه باشد پس حرف‌هایی که تاکنون زده است را زیر سوال می‌برد اما اگر قرار باشد شبیه بقیه نباشد باید کل زندگی و خانواده و همه را از دست بدهد و یا همه آن‌ها را بهم بریزد که این یک انتخاب سخت برای اوست.



بروفه درباره شروع قصه «هاتف» که شخصیت او رفته رفته با فراز و فرودهایی روبه رو می‌شود، نیز یادآور شد: شروع ماجرای «هاتف» این گونه است که ریحانه فرد خیلی معتقدی نیست؛ یعنی به اعتقادات پدرش هم شک دارد اما در این پروسه قصه به فلسفه عاشورا می‌رسد به اینکه چرا پدرش چنین اعتقاداتی داشته است.

این بازیگر در پایان یادآور شد که شخصیت ریحانه در سریال «هاتف» نمایانگر یک ایدئولوژی و عقیده است که با فراز و فرودهایی در آن مواجه می‌شویم.

زیبا بروفه درباره حضورش در این سریال که سومین سریال مناسبتی‌اش محسوب می‌شود نیز گفت: این سومین سریال مناسبتی من است و قرار است در پایان سریال برای ضبط سکانس‌های پایانی روز عاشورا در کربلا حضور داشته باشیم.

سریال محرمی «هاتف» به کارگردانی داریوش یاری و تهیه‌کنندگی نعمت چگینی از اوایل مرداد ماه در دیباجی تهران کلید خورد.

فروغ فروهیده این سریال را نوشته است و پیش‌بینی می‌شود در دهه دوم ماه محرم سریال «هاتف» روی آنتن برود.


در خلاصه داستان می‌آید: در روز عاشورا، ابراهیم در کربلا بر اثر حمله قلبی می‌میرد. دخترش ریحانه پیگیر آخرین گفته ناتمام پدر می‌شود. این پیگیری ریحانه را رو در روی خانواده و زندگی زناشویی‌اش قرار می‌دهد. اما ریحانه اعتقاد دارد که عدالت نمی‌تواند در پشت در خانه آدم جا بماند… او پرده از ابهام وصیت پدر برمی‌دارد. در این روند شخصیت و ایمان خود را بازسازی کرده و بدست می‌آورد.

عوامل این سریال عبارتند از:

بازیگران: حمید گودرزی، محمد حاتمی، شهرام قائدی، محمد فیلی، کاظم بلوچی، سید مهرداد ضیایی، بهزاد خداویسی، مریم بوبانی، کمند امیرسلیمانی، مریم کاویانی، الهه حسینی و…، تهیه کننده: نعمت چگینی، کارگردان: داریوش یاری، نویسنده: فروغ فروهیده، مدیرتولید: طاهر امانی، مدیرتصویربرداری: علی لقمانی، مدیرصدابرداری: فرشید کیوانمهر، مدیرچهره پردازی: سیدجلال موسوی، طراح صحنه: حسین اسدی، طراح لباس: شیده محمودزاده، مدیربرنامه ریزی: امین پیرحیاتی، مشاور رسانه ایی: مجتبی احمدی، دستیاراول کارگردان: داود باقری، مدیر تدارکات: مرتضی کریمی، تدوینگر: علیرضا کمال پور، صداگذاری و ترکیب صدا: سیدمحمود موسوی نژاد، جلوه های ویژه: احسان فانیان، عکاس: نازلی هروی.


منبع: ایران اکونومیست

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۸۲۸۸۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یک گل خیلی بد و خیلی زیبا خوردیم

سرمربی تیم فوتبال صنعت مس رفسنجان گفت: خیلی خوب و منطقی بازی می کردیم ولی یک گل خیلی بد و خیلی زیبا خوردیم.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کرمان، محرم نویدکیا _دوشنبه هفدهم اردیبهشت_ در نشست خبری بعد از دیدار مقابل صنعت نفت آبادان، اظهار کرد: بازی خوب اما با فشاری برای ما بود؛ خیلی خوب و منطقی بازی می‌کردیم ولی یک گل خیلی بد و خیلی زیبا خوردیم.

وی افزود: سعی کردیم تا جایی که می‌شود به خاطر فوق‌العاده متراکم بازی کردن صنعت نفت، از کناره‌ها خوب استفاده کنیم و تا کناره‌ها خیلی خوب توپ‌ها را می‌رساندیم و سعی می‌کردیم گردش توپ‌مان خوب باشد ولی در ارسال‌ها و موقعیت‌سازی آنطور که باید نبودیم.

سرمربی مس رفسنجان بازی را در مجموع خوب توصیف و تصریح کرد: صنعت نفت فضاها را بیش از حد از ما گرفته بود و در ضد حملات تا جایی که می‌توانستیم سعی کردیم موقعیت خاص ندهیم.

وی ادامه داد: در شرایط سخت باید این تجربه‌ها را داشته باشیم و همیشه این نیست که شرایط خوب است؛ باید حساب شده به این بازی نگاه کنیم، فکر کنیم و ببینیم کجاها چه مشکلاتی داشتیم.

نویدکیا با تبریک به تیم صنعت نفت و آرزوی موفقیت برای آن‌ها، خاطرنشان کرد: کمبود بازیکنان دست ما را بسته بود تا بخواهیم تغییرات خاصی انجام دهیم.

کد خبر 751286

دیگر خبرها

  • دفاع جانانه پردیس پورعابدینی از ریحانه پارسا
  • یک گل خیلی بد و خیلی زیبا خوردیم
  • انتشار شایعات عجیب درباره ریحانه پارسـا به دلیل یک کلیپ! | تصویر
  • هافبک محروم یوونتوس بازیگر شد!
  • ۱۰ شخصیت برتر سریال «شوگان» که ما را شیفته این روایت حماسی ژاپنی کردند
  • رخنه به قلب دشمن
  • توضیحات جبلی درباره ساخت فصل جدید زیرخاکی، نون خ و پایتخت
  • ۳۱ اردیبهشت ماه آخرین مهلت رفع تعهد ارزی سال ۱۴۰۱
  • ایفای مسئولیت اجتماعی صنایع برای واحد تجاری، جامعه و محیط سودمند است
  • کاپیتان پرسپولیس آماده ایفای نقش در خط حمله