Web Analytics Made Easy - Statcounter

مرحله سوم رزمایش بزرگ حیدر کرار امروز با حضور تیپ ۳۵ واکنش سریع نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران مستقر در کرمانشاه در منطقه عمومی مرز پرویزخان قصرشیرین آغاز شد. به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز کرمانشاه، جانشین فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامسی ایران در حاشیه برگزاری این رزمایش با تسلیت ایام سوگواری اباعبدالله الحسین (ع) به ملت شهید پرور ایران اسلامی و مردم استان کرمانشاه، هدف از برگزاری رزمایش حیدر کرار را ارزیابی تحرک، کارآمدی و قدرت تهاجمی یگان‌های ویژه واکنش سریع ارتش و بر اساس تصمیم‌های عملیاتی و واکنش‌های اتخاذ شده در این منطقه بیان کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


امیر سرتیپ نوذر نعمتی گفت: مرحله نخست این رزمایش سال ۹۴ در همین منطقه، مرحله دوم آن در شمال شرق کشور برگزار شد و مرحله سوم نیز امروز با حضور یگان‌های واکنش سریع بار دیگر در منطقه عمومی مرز رسمی پرویرخان قصرشیرین در حال برگزاری است.
وی افزود: تیپ‌های نیروی مخصوص و تیپ‌های زرهی واکنش سریع در این رزمایش مرحله به مرحله وارد عمل می‌شوند که در قسمت نخست رزمایش، همانطور که انتظار داشتیم تحرک و آمادگی پاسخ به نیاز عملیاتی یگان‌ها به صورت کامل، طبیعی و بدون ابلاغ به یگان‌ها با اقدام به موقع و پاسخ خوب نیرو‌ها انجام شد.
جانشین فرمانده نیروی زمینی ارتش اظهار داشت: این رزمایش به مدت یک هفته در چندین مرحله و به صورت مختلف ادامه دارد که سعی ما اینست برابر طراحی از قبل و واکنش‌های مورد نیاز، یگان‌های مورد نیاز رزمایش را وارد عمل کنیم.
امیر سرتیپ نعمتی افزود: با وجود ناامنی‌های آن سوی مرز، با هوشیاری نیروهای مسلح هر روز شاهد پیشرفت، آبادانی و سازندگی در این منطقه هستیم که این امر نشان از امنیت بالای مرزهای کشورمان دارد که این مهم به برکت خون شهدا و تدابیر فرماندهی معظم کل قوا و تلاش نیروهای مسلح حاصل شده است.
وی در خصوص آمادگی ارتش جمهوری اسلامی ایران در رابطه با خدمات رسانی به زائران اربعین حسینی در مرز خسروی نیز اظهار داشت: بر اساس مسئولیتی که به ارتش واگذار شده است آماده ارائه خدمات مطلوب به زائران در بخشهای امدادی، پزشکی و امنیتی هستیم و امید است این راهپیمایی با شکوهتر و پرشورتر از سال‌های قبل انجام شود.
فرمانده قرارگاه منطقه‌ای ارشد نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی (نزاجا) در غرب کشور هم گفت: با تقویت نیرو‌ها و رصد کامل اطلاعاتی، نوار مرزی غرب کشور در امنیت کامل است.
امیر سرتیپ فرهاد آریانفر تصریح کرد: نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران با پیروی از سیره و منش شهدا که پرچم دار حریت و آزادگی هستند، آماده دفاع و پاسداری از مرز‌ها هستند.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۸۳۳۶۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زمان و مدت تبلیغات مرحله دوم انتخابات مجلس مشخص شد

مهلت زمانی تبلیغات دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی از بامداد پنج‌شنبه ۱۳ اردیبهشت به‌مدت یک‌هفته آغاز خواهد شد.

به گزارش تسنیم، ستاد انتخابات کشور در اطلاعیه شماره یک اعلام کرد تبلیغات مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی از بامداد ۱۳ اردیبهشت به مدت یک‌هفته آغاز می‌شود.

متن این اطلاعیه به شرح زیر است:

به آگاهی مردم شریف ایران اسلامی و تمامی نامزد‌های مرحله دوم انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی می‌رساند، در اجرای ماده (۷۰) قانون انتخابات مجلس شورای اسلامی، فعالیت‌های تبلیغاتی کلیه نامزد‌های واجد شرایط از ساعت ۰۰:۰۰ بامداد روز پنجشنبه مورخ ۱۴۰۳/۲/۱۳ آغاز و در ساعت ۰۸:۰۰ صبح روز پنجشنبه مورخ ۱۴۰۳/۲/۲۰ پایان می‌یابد.

دیگر خبرها

  • آغاز تبلیغات مرحله دوم انتخابات مجلس در حوزه انتخابیه قائم شهر
  • آغاز تبلیغات دور دوم انتخابات مجلس در گنبدکاووس
  • آغاز تبلیغات مرحله دوم انتخابات مجلس دوازدهم در حوزه انتخابیه قائم شهر
  • تبلیغات دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی آغاز شد
  • آغاز تبلیغات مرحله دوم انتخابات مجلس در ملایر
  • آغاز تبلیغات مرحله دوم انتخابات مجلس دوازدهم
  • تبلیغات مرحله دوم انتخابات مجلس دوازدهم آغاز شد
  • آغاز تبلیغات نامزد‌های مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی
  • زمان و مدت تبلیغات مرحله دوم انتخابات مجلس مشخص شد
  • آغاز تبلیغات مرحله دوم انتخابات مجلس از امشب