Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش وانانیوز، مهدی پاشازاده پس از پیروزی ۲ بر یک مقابل ملوان در جمع خبرنگاران گفت: با برنامه بازی کردیم و هواداران از این فوتبال لذت بردند، به ملوان هم تبریک می‌گویم آنها هم فوتبال بازی کردند. بعد از گل در نیمه اول کمی تحت فشار قرار گرفتیم اما با ۲ تعویض روند بازی را به سود خود کردیم. ما می‌توانستیم بیش از ۲ گل به ملوان بزنیم و حتی به گل‌های ۵ و ۶ هم برسیم، به حریف هم هیچ شانس ۱۰۰ درصدی ندادیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: تیم ما بهتر هم می‌شود ما باید خیلی بهتر از اینها باشیم، من به هر مسئله‌ای ایراد می‌گیرم و خوشحالم که با حمایت مسئولان و مالک باشگاه توانسته ایم که خوب کار کنیم.

پاشازاده در مورد هواداران تیم نساجی گفت: آنها بسیار دوست داشتنی و تو دل برو هستند، به هواداران ملوان هم تبریک می‌گویم البته هواداران ما هم حرفه‌ای تیم خود را تشویق کردند و انرژی‌شان را بر روی تیم خودشان متمرکز کردند.

پاشازاده در مورد تمرین و بازی روی چمن مصنوعی گفت: اگر بخواهیم فقط روی چمن مصنوعی تمرین و بازی کنیم به مشکل می‌خوریم البته تیم من ۲ سال در تبریز روی چمن مصنوعی بازی کرد، به هر حال تمرین مداوم روی چمن مصنوعی می‌تواند میزان مصدومیت را افزایش بدهد.

سرمربی نساجی در مورد استرس بازیکنان تیمش اظهارداشت: استرس بازیکنان به درک هواداران هم مربوط می‌شود، هواداران ما حرفه‌ای برخورد می‌کنند، ما مساوی و باخت هم داشتیم اما گفتم که روند تیم رو به رشد خواهد بود. وقتی هم شکست خوردیم گفتم که من مقصرم اما نباید با هر شکست مربی‌ای را اخراج کرد و یکسری را بیرون ریخت در این صورت باید هر هفته یک مربی را تعویض کرد فوتبال حرفه‌ای این نیست باید تحملمان را در فوتبال حرفه‌ای بالا ببریم.

وی در مورد بازیکن‌سازی و ترکیب تیم نساجی اظهارداشت: هر بازیکنی که آماده باشد در ترکیب تیم قرار می‌گیرد، ممکن است یک بازیکن فیکس باشد اما در بازی بعدی در فهرست ۱۸ نفره هم قرار نگیرد، بسته به شرایط بازی، شرایط آب و هوایی و حتی بازی در بیرون و خارج از خانه هم وضعیت تغییر می‌کند. من در ابتدای حضورم در نساجی هم گفتم به من وقت بدهید تا هم بازیکن سازی کنم هم فوتبال زیبا ارائه بدهیم و هم نتیجه بگیریم در ترکیب امروز ما یک بازیکن امید گل ما را زد برخی از بازیکنان تیم ما از لیگ برتر آمده‌اند و قراردادهای آنچنانی دارند اما این بازیکن امروز حقش بود، اینکه به بازیکن جوان میدان بدهید در مربی‌گری جرأت می‌خواهد.

منبع: وانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت vananews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «وانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۸۳۵۹۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

باشگاه آلومینیوم: مذاکره با بازیکنان خلاف اصول حرفه ای است

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از باشگاه آلومینیوم، متأسفانه رفتار غیرحرفه‌ای و غیرقانونی عده‌ای از فعالین در بازار نقل و انتقالات که به جرأت می‌توانیم دلال خطاب‌شان کنیم، سعی در برهم زدن آرامش بازیکنان تیم فوتبال آلومینیوم و ایجاد حاشیه در باشگاه دارند.

به اطلاع مردم شریف ایران و هواداران تیم فوتبال آلومینیوم می‌رسانیم، بازیکنان تیم فوتبال آلومینیوم اراک با شرایط متفاوت تحت قرارداد این باشگاه هستند و با توجه به اینکه رقابت‌های فصل بیست و سوم لیگ برتر و جام حذفی همچنان ادامه دارد، هرگونه گفت‌وگو، مذاکره و نقل قول رسمی و غیر رسمی در خصوص آینده‌ی این بازیکنان، خلاف اصول حرفه‌ای و مقررات جاری فوتبال است.

باشگاه فرهنگی، ورزشی آلومینیوم اراک حقوق قانونی خود را با حمایت و دلگرمی هواداران پرشور و متعصب خود که در همه شرایط در کنار تیم هستند، از طریق مراجع قضائی و ارکان انضباطی و اخلاق فدراسیون فوتبال پیگیری می‌نماید.

کد خبر 6094513

دیگر خبرها

  • کاپیتان سپاهان: فدراسیون فوتبال برای سپاهان سنگ اندازی می کند
  • امیری: امیدوارم تیم لایق‌تر قهرمان لیگ شود/ حساسیت باعث کسل شدن بازی شد
  • رضائیان: برابر پرسپولیس حرفه‌ای بازی کردم
  • رضاییان: شعار هواداران پرسپولیس مهم نیست، آنها در قلب من هستند
  • رضاییان: هواداران پرسپولیس همیشه در قلب من هستند
  • پورموسوی: تعویض ۴ بازیکن یعنی مشکل داریم
  • باشگاه آلومینیوم: مذاکره با بازیکنان خلاف اصول حرفه ای است
  • صادقی: انگیزه نساجی از تیم ما بیشتر است
  • شکایت سپاهان و نساجی رد شد
  • رد شکایت سپاهان و نساجی از صنعت نفت آبادان