Web Analytics Made Easy - Statcounter

آرش نجفی درباره محرومیت باشگاه پرسپولیس از دو پنجره نقل‌وانتقالاتی به خاطر پرونده مهدی طارمی، اظهار داشت: آن چیزی که روشن است، این است که باشگاه پرسپولیس در خصوص تکلیف رابط قراردادی مهدی طارمی با باشگاه ریزه اسپور، تمهیدات لازم را انجام نداده است. ادعای باشگاه پرسپولیس در این باره این است که طارمی به خاطر ناامنی ترکیه و کودتا در این کشور، به سفر ایران رفته و خواستار برگشتن به ایران شده، اما در همان زمان از طرف باشگاه پرسپولیس تمهیدات و مفاد لازم برای این کار اندیشیده نشده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: چیزی که من را خیلی متعجب می‌کند، برخورد غیرحرفه‌ای باشگاه پرسپولیس با پرونده طارمی است. به‌نظر می‌رسد این باشگاه مسائل داخلی و خارجی را با یکدیگر اشتباه گرفته است. باشگاه پرسپولیس چون فکر می‌کرد ITC طارمی صادر شده، او می‌تواند برای این تیم به میدان برود که این غلط است. چیزی به اسم قرارداد معلق نداریم و اعتبار یک قرارداد هم به صدور ITC نیست. با این اوضاع، معلوم است که باشگاه پرسپولیس از موضوع حقوق ورزشی «پَرت» است. باید ما اطلاعات حقوقی‌مان را بالا ببریم، اما این کار را نمی‌کنیم و در نهایت هم در پرونده‌های مختلف شکست می‌خوریم. جالب است که بدانید تنها پرونده حقوق ورزشی که ایرانی‌ها توانستند در دادگاه CAS برنده آن شوند، سال گذشته بود که ما موفق شدیم در پرونده برونو سزار رای را به نفع باشگاه سپاهان بگیریم و باشگاه النصر را محکوم کنیم.

وکیل حقوقی فدراسیون فوتبال در واکنش به این مسئله که گفته می‌شود مهدی طارمی از باشگاه ریزه اسپور پولی نگرفته و به همین خاطر ممکن است بتوان رای فیفا را برگرداند، گفت: باید دید زمان پرداخت اولین قسط در قرارداد این بازیکن چه تاریخی بوده است. من از این موضوع تعجب می‌کنم، باشگاه پرسپولیس متاسفانه این موضوع را خیلی راحت گرفته است.

این کارشناس حقوقی در پاسخ به سوالی مبنی بر احتمال برگرداندن رای محرومیت پرسپولیس و مهدی طارمی، گفت: من تا رای صادره را نبینم، نمی‌توانم در این موضوع نظر قطعی بدهم، اما الان پرسپولیس فرصت اعتراض دارد و می‌تواند دستور موقت بگیرد.

منبع: افکارنيوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۸۳۹۷۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بمب پرسپولیس در تبریز منفجر می شود؛ مهدی ترابی پایان فصل در تراکتور؟

انتهای فصل قرارداد مهدی ترابی با پرسپولیس به پایان می رسد

طرفداری | قرارداد مهدی ترابی، وینگر پرسپولیس در پایان فصل به اتمام می‌رسد و این بازیکن تصمیم خود را برای جدایی از پرسپولیس گرفته است.

با توجه به حضور یحیی گل‌محمدی و حمید مطهری در تراکتور، ترابی به عنوان بازیکن هدف این تیم برای نقل و انتقالات قرار گرفته است.

حتی شایعه شده ترابی از طریق یک واسطه در حال مذاکره با تراکتور تبریز است و با توجه به پیشنهاد مالی خوب تراکتور این انتقال قطعی به نظر می‌رسد.

ترابی در مراسم یادبود همسر محمدرضا زنوزی مالک باشگاه تراکتور نیز حاضر شده بود که سر و صدای زیادی به پا کرد.

در روزهای گذشته اخبار زیادی در مورد گلایه و ناراحتی بازیکنان پرسپولیس بابت عدم صحبت برای تمدید قرارداد منتشر شد و ترابی نیز یکی از بازیکنانی بوده که پرسپولیس تاکنون برای تمدید قرارداد صحبتی با وی نداشته است.

از دست ندهید ????????????????????????

محمد مورایس؛ نام جدید سرمربی سپاهان؟ هالند، خیلی پیشرفت کردی و در سطح چمپیونشیپ شدی! واکنش هوادار تاتنهام بعد از کری‌خوانی نافرجام برای رایس (فیلم) بنر توهین‌آمیز بازیکن اینتر علیه ستاره میلان 

دیگر خبرها

  • هیئت منصفه دادگاه مطبوعات مدیرمسئول رویداد۲۴ را مجرم دانست
  • جلوگیری از تضییع حقوق شهرداری تهران در پرونده ۷۷ میلیاردی
  • بمب پرسپولیس در تبریز منفجر می شود؛ مهدی ترابی پایان فصل در تراکتور؟
  • تابع فضاسازی‌ها تصمیم قضائی نمی‌گیریم/ قاضی باید اهل مشورت باشد/ دستور ویژه به مراجع قضایی
  • کلید اولیه نوبت نخست کنکور فردا منتشر می شود/ ۵ روز فرصت اعتراض داوطلبان
  • دستورات محسنی‌اژه‌ای برای صدور رأی در پرونده‌های خاص
  • کارشناس مسائل حقوقی عراق: بغداد حق دارد سفیر آمریکا را اخراج کند
  • تلاش مهدی طارمی برای دریافت شهروندی پرتغال
  • اینتر تنها طارمی را در خط هجومی جذب می کند
  • فرصت تاریخی برای سپاهان، ملوان و تراکتور پس از حذف استقلال و پرسپولیس