Web Analytics Made Easy - Statcounter

ه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ، بهروز اسودی رئیس سازمان صنعت ، معدن و تجارت استان سمنان در هفتاد و نهمین جلسه کارگروه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان که به ریاست استاندار و با حضور مدیران دستگاه های ذیربط و بانکهای عامل تشکیل شد، ضمن ارائه گزارشی از عملکرد این کارگروه گفت: تا کنون 57 درصد مصوبات این کارگروه در استان اجرایی شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: در هفتاد و هشت جلسه قبلی این کارگروه مشکلات 470 واحد تولیدی استان بررسی که یک هزار و 129 مصوبه به تصویب اعضای کارگروه رسیده است که از این تعداد 639 مصوبه اجرایی و مابقی در دست اجرا است.


رئیس سازمان صنعت ، معدن و تجارت استان سمنان تصریح کرد: در این جلسه مشکلات بانکی ، تامین اجتماعی ، مالیاتی و زیربنایی پنج واحد تولیدی تیراژه رنگ ، رنگین فام کومش ، عالی پردازان آتیه ، شن و ماسه پایدار و خلاق صنعت بررسی و در جهت رفع موانع پیش رو تصمیماتی اتخاذ گردید.


بهروز اسودی با اشاره به دیگر دستور کار این جلسه گفت: در این نشست و با تصمیم اعضای کارگروه پرونده 68 واحد تولیدی صنعتی و کشاورزی استان جهت دریافت تسهیلات رونق تولید به ارزش بیش از 240 میلیارد ریال و اشتغالزایی 160 نفر به بانکهای عامل معرفی شد.


وی با بیان اینکه در سال جدید یک هزار و 88 واحدتولیدی استان متقاضی دریافت تسهیلات رونق تولید در سامانه بهین یاب شده اند تصریح کرد: 507 واحد تولیدی استان جهت دریافت تسهیلات به ارزش بیش از3 هزار و 360 میلیاردریال به بانک های عامل معرفی شده اند و پرونده 519 واحد نیز در مرحله بررسی کارگروه قرار دارد.


بهروز اسودی در پایان ضمن ارائه گزارشی از عملکرد بانکهای استان در پرداخت تسهیلات ، بر همکاری و همیاری بیش از پیش بانکهای عامل در عقد قرارداد و پرداخت تسهیلات به واحدهای تولیدی استان تاکید کرد و همکاری سایر دستگاههای اجرایی استان در اجرایی شدن مصوبات کارگروه را خواستار شد.


انتهای پیام / ه


پرداخت تسهیلات به واحد های تولیدی استان سمنان

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۸۴۰۳۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کنترل جمعیت حیوانات بلا صاحب در ارومیه

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی، اولین جلسه کارگروه کنترل جمعیت حیوانات بلاصاحب به ریاست معاون امور عمرانی فرماندار در سالن جلسات شهید سلیمانی فرمانداری ارومیه برگزار شد.

در این جلسه حاجیلاری با اشاره به اهمیت موضوع و ضرورت کنترل جمعیت حیوانات گفت: باید تعامل و همکاری بین ادارات عضو کارگروه و سازمان های مردم نهاد فعال در این حوزه بیشتر از همیشه باشد.

وی در ادامه به کمبود دارو اشاره کرد و گفت: مهمترین مشکل این حوزه کمبود داروی بیهوشی کتامین می باشد.

معاون عمرانی گفت: باید شبکه دامپزشکی شهرستان مساعدت و همکاری لازم رو در این خصوص انجام دهد.

و در  پایان این جلسه تصمیماتی در خصوص کنترول جمعیت حیوانات بلاصاحب در سال جاری اتخاذ شد.

 

دیگر خبرها

  • پرداخت ۱۷۰۰ همت تسهیلات به واحدهای تولیدی کشور
  • ۱۰هزار عامل اجرایی برای برگزاری انتخابات دور دوم مجلس در کرمانشاه
  • پشت پرده کاهش اعطای تسهیلات به واحدهای تولیدی
  • ثبت ۳ هزار و ۵۰۰ قهرمان پیشنهادی از سوی مخاطبان در کردستان
  • سیگنال مثبت شفافیت؛ عامل رشد چشمگیر قراردادها در سال گذشته
  • ارایه تسهیلات به واحدهای تولیدی خراسان رضوی متوقف شده است
  • کنترل جمعیت حیوانات بلا صاحب در ارومیه
  • ۹۲ درصد متقاضیان واجد شرایط تسهیلات نهضت ملی مسکن، قرارداد امضا کردند
  • جزئیات جدید از تسهیلات نهضت ملی مسکن
  • به‌کارگیری حدود ۴ هزار عامل اجرایی، نظارتی و بازرسی در انتخابات گنبدکاووس