Web Analytics Made Easy - Statcounter

اصفهان - ایرنا - دادستان عمومی و انقلاب اصفهان از دستگیری چهار نفر به اتهام سرقت 80 هزار لیتر نفت از خط لوله نفت خام مارون به میزان 39 میلیارد ریال خبر داد.

به گزارش یارنا، روابط عمومی دادستانی کل کشور روز دوشنبه به نقل از حسن رحیمی افزود: متهمان با ایجاد کارگاهی در کمربندی تیران به فاصله 15 متری خط لوله 32 اینچی نفت خام مارون و کندن تونلی از کارگاه به سمت خط لوله با استفاده از پمپ به سرقت نفت خام از تانکرها و بار گیری آن جهت فروش اقدام کرده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی اظهار کرد: حسب برآورد اولیه شرکت خطوط لوله نفت ایران حدود 39 میلیارد ریال نفت خام از این طریق سرقت شده است.
دادستان عمومی و انقلاب اصفهان افزود: تا کنون در این پرونده چهار نفر دستگیر شده اند و مراحل تحقیق و رسیدگی به پرونده ادامه دارد.
وی خاطرنشان کرد: 2 متهم اصلی پرونده متواری بوده و تحت تعقیب دادستانی قرار دارند.
اواخر مرداد ماه امسال نیز روابط عمومی دادگستری کل استان اصفهان به نقل از محمدرضا محمدی جرقویه ای رئیس دادگستری شهرستان تیران اعلام کرده بود : در پی اطلاع دادستان عمومی و انقلاب شهرستان یک کارگاه با پوشش جعلی و با ایجاد تونل به طول 15 متر مبادرت به سرقت نفت خام از خط اصلی مارون در حال گذر از تیران کرده بود.
وی اظهار کرد: با هوشیاری مأموران نیروی انتظامی و دستور به موقع دادستان عمومی و انقلاب شهرستان حدود 80 هزار لیتر نفت خام در تیران و 10 هزار لیتر نفت خام در شهرضا کشف و ضبط شده است.
خط لوله مارون – اصفهان با انتقال روزانه بیش از ۵۰۰ میلیون بشکه نفت خام یکی از مهمترین خطوط انتقال نفت خام کشور است که با تامین خوراک پالایشگاه اصفهان و بخشی از خوراک پالایشگاه‌های تهران و تبریز، نقش مهمی در تامین سوخت مورد نیاز کشور ایفا می‌کند.
بخشی از خط لوله یاد شده از جنوب و غرب استان اصفهان می گذرد.
ت/6994 / 6022 خبرنگار:آرزو فلاح - انتشار دهنده : عمادی

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۸۴۰۸۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عاملان ربایش یسنا، کودک کلاله‌ای دستگیر شدند

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان کلاله استان گلستان از شناسایی و دستگیری عوامل اصلی ربایش کودک کلاله‌ای خبر داد.

به گزارش ایسنا، سیدجواد میردوستی با اشاره به دستگیری متهمان اصلی ربایش یسنا کودک کلاله‌ای، گفت: متهمان ۴ مرد هستند که یکی از آن‌ها پس از بازجویی با صدور قرار بازداشت موقت، راهی زندان شد.

وی افزود: ۳ متهم دیگر این پرونده فعلا در پلیس آگاهی برای بازجویی تحت نظر هستند و پس از تکمیل تحقیقات در مورد آن‌ها تصمیم قانونی اتخاذ خواهد شد.

دادستان کلاله تصریح کرد: بعضی از افراد بازداشتی جزء افرادی هستند که پیش از پیدا شدن یسنا، با دستور بازپرس پرونده به عنوان مظنون به پلیس آگاهی احضار شده بودند.

وی تاکید کرد: انگیزه متهمان از ربودن این کودک پس از تکمیل تحقیقات اطلاع‌رسانی خواهد شد.

بر اساس گزارش سایت میزان، یسنا کودک کلاله‌ای بود که یکشنبه هفته گذشته مفقود شد و پس از چند روز جست‌وجو روز پنجشنبه ۱۳ اردیبهشت در سلامت کامل پیدا شد.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • اکثر محورهای اصفهان بارانی است
  • بلعیده شدن دختربچه ۶ ساله در کانال آب تیران
  • فوت یک دختربچه درپی غرق شدگی در کانال آب تیران
  • پایداری تولید در نفت و گاز مارون با تکمیل ۲۲ پروژه در ۱۴۰۲
  • سارق طلاجات کودکان اصفهانی دستگیر شد
  • سارق گوشواره‌های طلای دختربچه‌های اصفهانی دستگیر شد
  • پایداری تولید در نفت و گاز مارون با تکمیل ۲۲ پروژه در سال ۱۴۰۲
  • عاملان ربایش یسنا، کودک کلاله‌ای دستگیر شدند
  • پلمپ تالاری که باعث لغو پروازهای یک فرودگاه در ایران شد!
  • پلمپ تالاری که باعث لغو پروازهای یک فرودگاه در ایران شد! + جزئیات