Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمد جواد نوبندگانی عضو کمیسیون امنیت ملی و فراکسیون ورزش مجلس در گفت و گوی اختصاصی با خبرنگار گروه ورزشی ایسکانیوز،در رابطه با وضعیت حق پخش تلوزیونی گفت: به هر حال باید این موضوع رفع شود؛ اقشار مختلف اجتماع خواستار پرداخت حق پخش تلوزیونی به باشگاه ها هستند، در مجلس نیز کمیسیونی به سرپرستی محمد رضا تابش برای رسیدگی به همین موضوع شکل گرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در ادامه افزود: البته باشگاه ها هم باید به فکر راه های مختلف درآمدزایی باشند، همانگونه که مشاهده می کنید در دنیا باشگاه هایی مانند پاریس سن ژرمن از طریق فروش پیراهن نیمار سود فراوانی را به دست آورد.

عضو کمیسیون امنیت ملی و فراکسیون ورزش مجلس در رابطه با گزینه های خارجی که نام آن ها برای سرمربی گری استقلال مطرح می شود نیز در حالی که می خندید گفت: والتر زنگا و فاتح تریم با دیدن افتخاری از انتخاب خود پشیمان خواهند شد.

نوبندگانی در پایان کی روش را به عنوان یک وجه تمایض در فوتبال ایران دانست و تکمیل کرد: کی روش مبارزه با بازیکن سالاری را در فوتبال جا انداخت؛ هواداران استقلال امروز متوجه می شوند که رحمتی آن زمان به چه دلیلی از تیم ملی کنار گذاشته شد.

606

نوبندگانی مجلس رحمتی کی روش

منبع: ایسکانیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۸۴۶۱۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محمد انصاری به کادرفنی تیم ملی جوانان اضافه شد

پیشکسوت پرسپولیس به کادرفنی تیم ملی اضافه شد.

طرفداری | با نظر حسین عبدی سرمربی تیم ملی جوانان، محمد انصاری بازیکن اسبق پرسپولیس به کادرفنی این تیم اضافه شد.

محمد انصاری به دلیل چند مصدومیت، خداحافظی زودهنگامی از فوتبال داشت و حالا با ورود به کارفنی، بازگشت دوباره‌ای به فوتبال داشت.

از دست ندهید ????????????????????????

تونی کروس: پاس گلم جلوی بایرن خیلی خاص نبود شاهکار کارلتو؛ بازهم شکست‌ناپذیری مقابل بایرن بزرگترین بازیکنان ناکام تاریخ لیگ قهرمانان یحیی شکایت کند 5 میلیارد تومان جریمه می‌گیرد

دیگر خبرها

  • گزارش اختصاصی خبرنگار مهر از تمرین امروز جمعه تیم فوتبال استقلال
  • هشدار سعید محمد به مجلس دوازدهم
  • واکنش جواد نکونام به برکناری خطیر 
  • اوسمار: تا آخرین لحظه می‌جنگیم تا به هدف خود برسیم
  • تساوی تراکتور و استقلال در ایستگاه بیست و پنجم
  • محمد انصاری به کادرفنی تیم ملی جوانان اضافه شد
  • دل یک ستاره از تهران با استقلال است!
  • واگذاری استقلال و پرسپولیس، ضرورت رقابت با حرفه ای‌ها
  • توسعه همکاری‌های فناورانه ایران و ترکیه نتایج خوبی را برجای می‌گذارد
  • فروردین: مالکان جدید استقلال و پرسپولیس دنبال تغییر فوری مدیریت باشگاه‌ها نباشند