Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - گروه مقاومت اسلامي النجباء عراق، کرکوک را استان اشغال شده خواند و براي آزادسازي اراضي مورد مناقشه اين کشور اعلام آمادگي کرده است.
به گزارش گروه بين الملل خبرگزاري فارس، گروه مقاومت اسلامي «النجباء» عراق امروز در بيانيه‎اي اعلام کرد که کرکوک استان اشغال شده است.
به گزارش السومريه نيوز، در ادامه بيانيه گروه مقاومت اسلامي عراق آمده که النجباء آماده است اراضي مورد مناقشه عراق را آزاد کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


سخنگوي النجباء در بيانيه‌‏اي اعلام کرد که «دولت عراق بايد با قاطعيت براي آزادسازي کرکوک از شبه نظاميان جدايي طلب اقدام کند؛ قبل از آنکه فرصت از دست برود.»
در ادامه بيانيه آمده است که «جنبش النجباء براي آزادسازي اراضي مورد مناقشه آماده است و از همگان مي‌خواهد که براي تحقيق اين هدف آماده باشند.»
هاشم الموسوي تاکيد کرد که «فرمانده کل نيروهاي مسلح عراق بايد قطب نماي عمليات آزادسازي اراضي اشغال شده را به سمت ميادين نفتي بگيرد و مانع شبه نظاميان کُرد از سرقت ثروت‌هاي ملت عراق شود.»
وي در ادامه افزود: الحشد الشعبي منتظر دستورات فرمانده کل است و هيبت دولت عراق از اولويت هاي اهداف ماست.
جنبش النجباء روز گذشته از حيدر العبادي فرمانده کل نيروهاي مسلح عراق خواست تا در استان کرکوک اعلام حالت فوق العاده کند.
انتهاي پيام/ح
عضويت در کانال تلگرامي بين‌الملل و سياست خارجي فارس

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۸۵۰۱۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نامه حماس به گروه‌های فلسطینی پیرامون گفت‌وگوهای آتش‌بس

به گزارش خبرگزاری مهر، شبکه خبری المیادین اعلام کرد که به نسخه‌ای از نامه ارسالی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین حماس به گروه‌های فلسطینی دست پیدا کرده است.

بر این اساس، جنبش مقاومت اسلامی فلسطین در نامه خود به گروه‌های فلسطینی تاکید کرد: جنبش حماس رایزنی‌ها را پیرامون آنچه در دو روز گذشته برای تحقق اهداف و خواسته‌های مشروع ملت ما انجام شد، با روحیه مثبت تکمیل خواهد کرد و به پایان خواهد رساند.

در ادامه این نامه آمده است: هیأت جنبش حماس پس از یک دور گفت‌وگو و رایزنی جدی و رد و بدل‌کردن نظرات پیرامون توافق پیشنهادی اخیر، قاهره را ترک می‌کند.

گفتنی است کمی پیش‌تر جنبش مقاومت اسلامی فلسطین حماس با صدور بیانیه‌ای اعلام کرد که دور کنونی گفت‌وگوهای آتش‌بس در قاهره پایان یافته است.

جنبش حماس در این بیانیه اعلام کرد: کمی پیش‌تر دور کنونی گفت‌وگوها در قاهره پایان یافت. هیأت جنبش حماس امشب قاهره را برای مشورت با سران این جنبش ترک خواهد کرد.

در ادامه این بیانیه آمده است: هیأت جنبش حماس پاسخ این جنبش را به برادران میانجیگر مصری و قطری ارائه داد و گفت‌وگوهایی عمیق و جدی را با آنان به انجام رساند.

کد خبر 6097628

دیگر خبرها

  • حمله مقاومت اسلامی عراق به پایگاه هوایی رژیم صهیونیستی
  • ۲۳ سند آماده مذاکره با عراق در کمیسیون مشترک دو کشور
  • نامه حماس به گروه‌های فلسطینی پیرامون گفت‌وگوهای آتش‌ بس
  • نامه حماس به گروه‌های فلسطینی پیرامون گفت‌وگوهای آتش‌بس
  • ۲۳ سند، آماده مذاکره با عراق در کمیسیون مشترک دو کشور است
  • ناتو برای درگیری با روسیه آماده می شود؟ | پشت پرده رزمایش‌های ۴ماهه مدافع استوار
  • حمله موشکی مقاومت عراق به بندر حیفا
  • زاخارووا: ناتو برای درگیری با روسیه آماده می‌شود
  • حمله موشکی مقاومت عراق به بندر اشغالی حیفا
  • مقاومت اسلامی عراق: بندر حیفا را موشکباران کردیم