Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - برنامه نود اين هفته از ساعت 22:45 دوشنبه شب از شبکه سوم سيما روي آنتن رفت و ساعت 2:15 بامداد سه شنبه به پايان رسيد.
به گزارش خبرگزاري آريا ، برنامه نود امشب با محوريت بررسي بازي‌هاي هفته هفتم ليگ برتر و ماجراي محروميت پرسپوليس و طارمي از ساعت 22:45 آغاز شد.
سوال نظرسنجي برنامه نود:
سوال نظرسنجي برنامه نود در مورد نتيجه ديدار تيم هاي پرسپوليس ايران و الهلال عربستان در نيمه نهايي ليگ قهرمانان آسيا بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


در ابتدا آيتم آنچه در برنامه نود خواهيد ديد پخش شد.
بعد از گذشت دقايقي به مناسبت هفته دفاع مقدس گزارشي از فوتباليست هايي که در 8 سال جنگ تحميلي از ميهن اسلامي دفاع کردند، پخش شد.
آيتم بعدي 90 درجه بود که مانند هميشه با صداي عادل فردوسي پور يکي از محبوب ترين بخش هاي برنامه نود است که با زبان طنز به حواشي فوتبال کشور مي پردازد.
فردوسي پور اعلام کرد: درصورتي که استقلال و نفت تهران تا 7 مهر موفق به اخذ مجوز حرفه‌اي نشوند از ليگ قهرمانان آسيا کنار گذاشته خواهند شد
تيم فوتبال پارس جنوبي جم که اين روزها در صدر جدول رده بندي ليگ برتر حضور دارد و هفته گذشته توانست يک امتياز حساس را مقابل شاگردان علي دايي بدست آورد سوژه بعدي برنامه نود بود.
در اين آيتم به بررسي عملکرد بازيکنان پارس جنوبي پرداخته شد.
*پارس جنوبي با 5 پنالتي گرفته شده، رکورددار ليگ برتر در اين زمينه است.
*پارس جنوبي در تمام بازي‌هاي ليگ برتر گل زده است.
*پديده 4 برد و يک تساوي در ليگ و حذفي در تبريز برابر تراکتورسازي
*رکورد صددرصد پيروزي گل محمدي برابر مهاجري از بين رفت
بعد از پخش خلاصه ديدارهاي سايپا - پارس جنوبي و تراکتورسازي - پديده آيتم مهيج ترين ها پخش شد.
در اين قسمت بهترين گل، بهترين دربيل، بهترين واکنش دروازه بان و ... پخش مي شود.
ترين‌هاي هفته هفتم ليگ برتر فوتبال:
حرکت تکنيکي:
فرشاد احمدزاده/ ساسان انصاري/ محمدرضا خلعتبري/مرتضي آقا خان/ربيع عطايا
کار تيمي هفته:
بازيکنان پرسپوليس برابر سپاهان
موقعيت از دست رفته:
علي قرباني «برابر ذوب آهن»
پاس گل:
رضا ميرزايي
بهترين واکنش دروازه بان:
شهاب گردان
گل برتر:
رضا خالقي فر
در قسمت بعدي خداداد افشاريان به عنوان کارشناس داوري وارد استوديو شد.
خداداد افشاريان:
پنالتي پارس جنوبي جم در مقابل تيم سايپا که توسط حسين زرگر اعلام شد، کاملا درست بود.
بعد از آن علي دايي سرمربي تيم فوتبال سايپا روي خط ارتباطي برنامه نود آمد و اعلام کرد که نظر کارشناس داوري در مورد ديدار اين تيم و پارس جنوبي را قبول ندارد.
مسابقه پرسپوليس - پيکان: سرنگوني مهاجم پيکان با تکل محمد انصاري در محوطه جريمه خطا بود و بايد پنالتي اعلام مي‌شد. آقاخان به خاطر درآوردن پيراهن يک کارت زرد گرفت و دادن کارت زرد دوم به او براي تحريک تماشاگران سخت گيرانه بود. آقاخان به خاطر تکل خشن روي پاي کاميابي نيا بايد کارت زرد دوم و کارت قرمز را مي‌گرفت.
داوري مسابقه تراکتورسازي - سياه جامگان: سرنگوني مهاجم سياه جامگان در شرايط تک به تک بايد با کارت زرد جريمه مي‌شد و کارت قرمز نيازي نبود. سرنگوني مهاجم تراکتورسازي در محوطه جريمه خطا بود و به خاطر هل دادن بايد پنالتي اعلام مي‌شد.
داوري مسابقه نفت تهران - پيکان: سرنگوني مهاجم پيکان در محوطه جريمه پنالتي نبود، اما اخطار به خاطر شبيه سازي هم اشتباه بود. برخورد توپ به دست بازيکن پيکان در محوطه جريمه هند و پنالتي نبود و بازيکن توپ را نديد. سرنگوني مهاجم پيکان در محوطه جريمه خطا و پنالتي نبود. گرفتن دست امين منوچهري هم در محوطه جريمه پيکان خطا نبود.
داوري مسابقه استقلال - ذوب آهن: سرنگوني مهاجم ذوب آهن در محوطه جريمه خطا بود و روزبه چشمي به توپ کاري نداشت و کاملا پنالتي بود که اعلام نشد. گل ذوب آهن آفسايد بود و مهاجم اين تيم نيم متر جلوتر بود. سرنگوني بعدي مهاجم ذوب آهن در محوطه جريمه خطا نبود و ادامه بازي درست بود و بازيکن ذوب آهن بزرگنمايي کرد.
داوري مسابقه تراکتورسازي - پديده: پنالتي پديده واضح بود و مدافع با دست توپ را گرفت. کارت قرمز به خلعتبري درست بود و بازيکن خودش حريف را تنبيه کرد. پنالتي تراکتورسازي اشتباه بود و مدافع پديده خطاي هند نکرد.
عادل فردوسي پور اعلام کرد که ليست بازيکنان پرسپوليس براي ديدار با الهلال عربستان که از سويکنفدراسيون فوتبال آسيا منتشر شده مربوط به ديدار قبلي سرپوشان پايتخت در آسيا است.
در قسمت بعدي گزارشي در مورد محروميت مهدي طارمي مهاجم پرسپوليس پخش شد و در آن توضيح داده شد که مديران پرسپوليس و طارمي چه تخلفاتي را انجام دادند و آقاي گل سرخپوشان مبلغي را که بايد به حساب باشگاه ريزه اسپور واريز مي کرده براي خود برداشته است.
براتي، رئيس کميته تدوين مقررات فدراسيون فوتبال در مورد احتمال بخشيده شدن مهدي طارمي براي بازي فردا گفت:
تا جايي که بنده اطلاع دارم احتمال بخشيده شدن مهدي طارمي براي بازي مقابل الهلال عربستان صفر است.
روزبه وثوق احمدي، رئيس کميته تعيين وضعيت فدراسيون:
اگر تا فردا قبل از بازي دستور موقت از سوي CAS صادر شود احتمال بازي کردن طارمي وجود دارد، اما احتمال صدور اين دستور با توجه به کمبود وقت بسيار کم است.
پس از صحبت هاي فردوسي پور در مورد محروميت طارمي، باشگاه پرسپوليس اعلام کرد مهدي طارمي، محمد انصاري و کمال کاميابي نيا در بازي رفت مقابل الهلال عربستان محروم هستند و براي بازي روز سه شنبه از آن‌ها استفاده نخواهد شد.
به نظر مي‌رسد يا سايت رسمي کنفدراسيون فوتبال آسيا در اعلام ليست اشتباه کرده يا باشگاه پرسپوليس ليست را به اشتباه به کنفدراسيون فوتبال آسيا داده است.
بعد از دقايقي رضا غياثي روي خط ارتباطي برنامه نود آمد و به صحبت هاي خداداد افشاريان و علي دايي واکنش نشان داد.
پس از صحبت هاي غياثي بار ديگر علي دايي به روي خط ارتباطي برنامه نود آمد و اعلام کرد که پنالتي که زرگر در ديدار سايپا و پارس جنوبي گرفت اشتباه بود.
آيتم بعدي نود تا نود بود که درآن به مرور اتفاقات فوتبالي هفته گذشته پرداخته شد.
فوتبال انتخابي نوجوانان زير 16 سال آسيا با صعود مقتدرانه نوجوانان ايران به مسابقات مالزي/ بهره برداري نشدن از طبقه دوم نقش جهان پس از يک دهه/ شرکت برهان مبين بار ديگر مسئولين بليت فروشي ليگ را به عهده گرفت/ حمله به داور مسابقه شاهين شهر امام و پرسپوليس شوش
فيناليست شدن تيم فوتسال مردان ايران در مسابقات داخل سالن آسيا/ تيم فوتسال زنان ايران به مقام سوم مسابقات داخل سالن آسيا رسيد/ ديدار تيم ملي ايران و توگو در ورزشگاه آزادي برگزار مي شود. مواردي بود که در نود تا نود پخش شد.
صباي قم - گل گهر سيرجان: داور اين مسابقه با وجود داشتن 4 دقيقه وقت تلف شده سوت پايان بازي را در دقيقه 89 زد. در ادامه صباي قم گل مساوي را در دقايق تلف شده زد داور گل را قبول نکرد و 2 دقيقه بعد از ادامه پيدا کردن بازي گل را قبول کرد. اين تصميم باعث شد بگوويچ بازيکنان گل گهر را از زمين بيرون بکشد، اما در نهايت بازي تا دقيقه 110 ادامه پيدا کرد و به پايان رسيد.
گزارش ويژه اين هفته برنامه نود مربوط به ديدار سپاهان و پرسپوليس بود. کارشناسان برنامه نود اين ديدار را مورد آناليز قرار دادند و عملکرد تک تک بازيکنان دو تيم را مورد ارزيابي قرار دادند.
*رکورد 100 درصد تساوي سپاهان در بازي‌هاي خانگي/صدمين بازي بيرانوند در تاريخ ليگ برتر/ طارمي به هيچ تيمي به اندازه سپاهان با پيراهن پرسپوليس گل نزده (5 گل)/ پرسپوليس برانکو به هيچ تيمي به اندازه سپاهان گل نزده (12 گل)/ پرسپوليس برانکو از هيچي به اندازه سپاهان گل نخورده (12 گل)/ سپاهان 770 روز بدون برد برابر پرسپوليس/ 7 بازي 7 امتياز، بدترين شروع سپاهان در تاريخ ليگ برتر
آيتم بعدي در مورد عملکرد لژيونرهاي ايراني شاغل در ليگ هاي خارجي بود.
گزارشي از قرارداد عجيب کي روش سوارز بازيکن برزيلي ذوب آهن که هفته گذشته هم در مورد حواشي آن صحبت شد به نمايش درآمد.
برنامه نود ساعت 2:15 بامداد به پايان رسيد.

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۸۵۲۲۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اتفاق جالب بعد از حذف پرسپولیس در اراک؛ بازیکن حریف برای سرخ‌ها آرزوی موفقیت کرد

آفتاب‌‌نیوز :

پرسپولیس و آلومینیوم زیباترین بازی این دور از جام حذفی را در اراک برگزار کردند. دو تیم در پایان ۱۲۰ دقیقه به تساوی پرگل ۴-۴ رسیدند، ولی در ضربات پنالتی این شاگردان مجتبی حسینی بودند که مدافع عنوان قهرمانی را شکست دادند و راهی مرحله بعد شدند.

عارف حاجی عیدی بازیکن آلومینیوم که جزو خوب‌های تیمش در این بازی بود و یکی از پنالتی‌های تیمش را هم تبدیل به گل کرد، در پایان بازی و بعد از پیروزی مقابل پرسپولیس صحبت‌های جالبی را انجام داد. این بازیکن عنوان کرد پرسپولیس بهترین تیم آسیا و پرافتخارترین تیم ایران است. او همچنین برای پرسپولیس در ادامه لیگ آرزوی موفقیت کرد و ابراز امیدواری کرد تا این تیم بتواند در لیگ قهرمان شود. حاجی‌عیدی در پاسخ به سوال خبرنگار که پرسیده بود، او آیا طرفدار پرسپولیس است هم گفت: من درحال حاضر بازیکن آلومینیوم هستم و با این تیم قرارداد دارم.

منبع: خبر ورزشی

دیگر خبرها

  • کارشناسان داوری علیه تصمیم جنجالی در انزلی
  • انتقاد تند حمید درخشان از اوسمار ویرا
  • سرمربی سابق پرسپولیس: اوسمار نباید به این بازیکن پنالتی می داد | نبردن سپاهان یعنی خداحافظی با جام
  • جمله عجیب کاپیتان استقلال به وحید امیری پس از خراب کردن پنالتی
  • اعتراف کمیته داوران لالیگا به اشتباهات داوری
  • سردار به سبک طارمی پنالتی گرفت! (فیلم)
  • پیشکسوت فوتبال سپاهان: کمیته داوران یک داور باکیفیت برای دیدار با پرسپولیس انتخاب کند
  • اتفاق جالب بعد از حذف پرسپولیس در اراک؛ بازیکن حریف برای سرخ‌ها آرزوی موفقیت کرد
  • انفجار نیمکت مقابل پرسپولیس، قبل از پنالتی!(عکس)
  • شروین بزرگ: وقتی پنالتی خراب کردیم، گفتم حتما پرسپولیس را می بریم!