Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-05-07@10:31:27 GMT

هرمزگان کانون همه فرصت ها و توانایی هاست

تاریخ انتشار: ۴ مهر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۴۸۵۲۵۹۴

هرمزگان کانون همه فرصت ها و توانایی هاست

به گزارش خبرگزاری برنا در هرمزگان، دکتر فریدون همتی در نشست صمیمی با اعضای ستاد دکتر روحانی در استان هرمزگان ضمن ابراز خرسندی از توفیق خدمت در استان هرمزگان، عنوان کرد: امیدوارم بتوانم تمامی تجربیاتم را در خدمت به مردم هرمزگان به خوبی به کار بگیرم و با به میدان آوردن همه استعدادها توقعات مردم را برآورده کنم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: دولت دوازدهم با ایجاد امید در میان مردم برای پاسخگویی به مطالبات مردم تلاش می کند و ما نیز از نقطه نظرات تمامی اقشار و گروه ها و احزاب در این راستا استفاده می کنیم.

استاندار هرمزگان افزود: در جمهوری اسلامی ایران چیزی به عنوان باخت وجود ندارد و همه تلاش ها و فعالیت ها و حضور مردم در انتخابات برای ارتقا و سازندگی کشور رقم می خورد.

همتی با اشاره به اقدامات دولت یازدهم، بیان داشت: دولت تدبیر و امید در چهار سال گذشته با فعالیت ها و سیاست های اصولی و درست و جهت دهی های منطقی به مسائل کشور و خارج کردن کشور از شرایط سخت و دشوار تحریم ها اقداماتی را با روش اعتدالی و منطقی صورت داد که ملت این اقدامات را مثبت دیدند و مردم دوباره به این دولت رای دادند و اعتقاد دارند که این دولت باید راه خود را ادامه دهد و اقدامات خود را نهادینه کند.

وی بیان داشت: در 29 اردیبهشت امسال انتخاباتی رقابتی با مشارکت 42 میلیونی و انتخاب رئیس جمهور با 24 میلیون رای رقم خورد که نشان دهنده اتفاق مبارکی است.

استاندار هرمزگان با قدردانی از زحمات تمامی اعضای ستاد دکتر روحانی در هرمزگان، اظهار داشت: اعضای ستاد دکتر روحانی به جد تلاش کردند و علاقه مند هستند این دولت موفق شود و کشور پیشرفت کند و به جلو برود و اعضای ستاد دکتر روحانی در هرمزگان نیز از نیروهای نخبه و دلسوز و توانمند استان هستند.

همتی با بیان اینکه ظرفیت های بسیاری در هرمزگان وجود دارد که باید روی آن کار کنیم، خاطرنشان کرد: ظرفیت ها و ویژگی های خاصی در این استان وجود دارد که اگر این ظرفیت ها کنار هم چیده و بسترها فراهم شود، کارهای بزرگی خلق خواهد شد.

وی هرمزگان را کانون همه فرصت ها و توانایی ها دانست و افزود: معتقدم نگاه به هرمزگان باید نگاه ملی باشد و زمانی که جایگاه یک استان چنین تعریف شود توجه ملی فراوانی به آن خواهد شد و به واقع جایگاه هرمزگان در اقتصاد و امنیت ملی یک جایگاه ویژه است و اگر توجه همگان را به آن جلب کنیم، موجب بهره مند شدن مردم استان خواهد شد.

نماینده عالی دولت در استان هرمزگان تصریح کرد: اهتمام همه ما بر این خواهد بود در برنامه ریزی ها از نظرات کارشناسان و نخبگان استان استفاده کنیم و اعضای ستاد دکتر روحانی با توجه به ارتباط با نخبگان تمامی مناطق استان این نظرات را دریافت و به ما ارائه دهند.

همتی اولویت اول کشور را اقتصاد و تولید و اشتغال دانست و اضافه کرد: انتظار از دولت این است که اشتغالزایی کند و اولویت اول دولت مسائل اقتصادی است.

وی با بیان اینکه وحدت خوبی میان اهل سنت و شیعه و اقوام مختلف در هرمزگان وجود دارد، اظهار داشت: شناختن استعدادها و توانایی ها و درست به کار گرفتن نیروها در پیشرفت کارها بسیار موثر است و دکتر روحانی هم تاکید بر استفاده از شایستگان دارند تا کارها خوب به جلو برود و اگر کسی علاقه مند به موفقیت دولت باشد و توانمند هم باشد بهتر می تواند کارها را به جلو ببرد.

استاندار هرمزگان بیان داشت: در این راستا اولویت ما در استان هرمزگان استفاده از نیروهای شایسته و معتقد به دولت تدبیر و امید است و نیاز به افرادی داریم که به این دولت باور دارند.

همتی گفت: تمامی هدف بنده سربلندی دولت و آقای رئیس جمهور است و این رویه را در هرمزگان در پیش خواهیم گرفت تا مشکلات مردم رفع و مجموعه دولت موفق باشد.

فعالان ستاد دکتر روحانی حامی نماینده عالی دولت در استان خواهند بود

رئیس ستاد دکتر روحانی در هرمزگان نیز در این نشست با تبریک انتخاب دکتر همتی به عنوان استاندار هرمزگان، بیان داشت: ما به دنبال یک ستاد اعتدالی فراگیر در استان بودیم و تمامی جریانات همسو و حامی دولت در این چرخه قرار گرفتند.

ابراهیم امینی پوری افزود: تا حد بسیار قابل قبولی در هرمزگان این اتفاق افتاد و میان جریانات اصلاح طلب و اصولگرای حامی دکتر روحانی، همدلی بسیار خوبی در حمایت از دکتر روحانی شکل گرفت.

وی افزود: در مجموع بالغ بر هزار و 200 نفر به طور مستقیم در انتخابات در ستاد دکتر روحانی در هرمزگان در قالب چارت تشکیلاتی فعالیت داشتند.

رئیس ستاد دکتر روحانی در هرمزگان تصریح کرد: با تلاش صورت گرفته شاهد رشد مشارکت مردم و افزایش آرای دکتر روحانی در استان هرمزگان نسبت به سال 92 بودیم.

امینی پوری خاطرنشان کرد: فعالان ستاد دکتر روحانی پشتوانه های بسیار خوبی برای دولت هستند و حامی نماینده عالی دولت در استان خواهند بود و برای موفقیت دولت در استان تلاش می کنند.

منبع: خبرگزاری برنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۸۵۲۵۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بررسی عملکرد سامانه تدارکات الکترونیکی دولت در کمیسیون اصل نود

سخنگوی کمیسیون اصل نود مجلس از بررسی آخرین وضعیت عملکرد سامانه تدارکات الکترونیکی دولت (ستاد) در جلسه این کمیسیون خبر داد.

به گزارش ایسنا، علی خضریان در توضیح نشست کمیسیون اصل نود در خصوص بررسی آخرین وضعیت سامانه ستاد گفت: با توجه به حجم بالای معاملات بخش عمومی، رویکردی که کشورهای پیشرفته از سال‌ها قبل برای مدیریت منابع، افزایش بهره‌وری، افزایش شفافیت و مبارزه با فساد اقتصادی و اداری در پیش گرفته‌اند، استفاده از سامانه‌های تدارکات الکترونیکی است. در کشور ما نیز استفاده از سامانه تدارکات الکترونیکی یکی از راهکارهای کلیدی مبارزه با فساد است لذا در همین راستا چنین سامانه‌ای با عنوان «سامانه تدارکات الکترونیکی دولت (ستاد)» در ایران از سال‌ها قبل مورد توجه قرار گرفته است.

وی افزود: الکترونیکی کردن فرآیند انجام معاملات از طریق سامانه‌های الکترونیکی در مسیر شفافیت گامی مهم است که نظارت بر خط و سریع را ممکن می‌کند. در کشور ما با توجه به اهمیت بسیار این موضوع در طی سال‌های گذشته تلاش‌های زیادی انجام گرفته تا الگوی موفق دیگر کشورها در الکترونیکی کردن معاملات پیاده سازی شود.

نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس گفت: با توجه به اینکه بخش قابل توجهی از بودجه دولت صرف انجام معاملات می‌شود، این سامانه در افزایش بهره وری و کاهش کسری بودجه تاثیرگذار است. همچنین سیاست‌گذاری، اجرای سیاست‌ها و ارائه خدمات با توجه به اهمیت معاملات دولتی در اقتصاد و نقش و جایگاه آن در پیشرفت کشور، توجه به تصمیم سازی بر مبنای اطلاعات در این حوزه بسیار مهم است.

عضو هیأت رئیسه کمیسیون اصل نود مجلس اضافه کرد: با ایجاد سامانه ستاد می‌توان بر تمامی مراحل انجام معاملات نظارت کرد. همچنین با استفاده از فناوری‌های نوین مانند هوش مصنوعی می‌توان ظرفیت‌های نظارتی را افزایش داد. خضریان با اشاره به اهمیت اصلاح ساختار بودجه مبتنی بر عملکرد و آمایش سرزمین خاطرنشان کرد: یکی از گلوگاه‌های اصلی نظام بودجه ریزی مبتنی بر عملکرد، شفاف‌سازی منابع صرف شده و خروجی‌ها و پیامدها است که روش اصلی تحقق آن، استفاده از سامانه تدارکات الکترونیکی دولت است با توجه به اهمیت این موضوعات کمیسیون اصل نود به عنوان بازوی نظارتی مجلس و اهمیت زیادی برای اجرایی شدن این سامانه داشته است.

سخنگوی کمیسیون اصل نود مجلس ادامه داد: در آخرین جلسه این کمیسیون نشستی با موضوع پیگیری انجام تکالیف قانونی مندرج در جزء ۳ و ۴ بند ک تبصره ۱۰ قانون بودجه سال ۱۴۰۲ کل کشور با حضور مدیران قوه قضائیه، ریاست جمهوری، وزارت صمت، وزارت ارتباطات و فراجا پیرامون پرونده‌ای با مسئولیت حجت‌الاسلام پژمانفر برگزار و مقرر شد جهت حل مسائل الکترونیکی شدن مزایدات دوایر اجرای ثبت سازمان ثبت اسناد و املاک، مرکز توسعه تجارت الکترونیکی وزارت صنعت، معدن و تجارت به عنوان متولی به شکلی عمل کند که تا در مهلت ۱۰ روزه مزایدات یک استان به صورت آزمایشی در سامانه ستاد ثبت شده و مزایدات اراده تصفیه امور ورشکستگی در یک استان از این طریق انجام شود همچنین مشکلات پیمانکار سامانه نیز پیگیری و مرتفع شده و گزارش همه اقدامات به کمیسیون ارسال شود.

خضریان در پایان با تأکید بر پیگیری این موضوع در کمیسیون اصل نود مجلس، گفت: کمیسیون اصل نود با درک اهمیت سامانه ستاد، در هفته اول تیرماه نسبت به برگزاری جلسه جهت نظارت بر اجرای صحیح جزء ۳ و ۴ بند ک تبصره ۱۰ قانون بودجه سال ۱۴۰۲ اقدام خواهد کرد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • شرکت زوج‌های عضو کانون‌های مساجد کردستان در دوره علمی آموزشی«شمس»
  • کارگاه آموزشی کارآفرینی و اشتغال «همت در مسجد» در بندرعباس برگزار شد
  • برگزاری مراسم بازنشستگی و تجلیل از دکتر عراقی‌زاده
  • بررسی عملکرد سامانه تدارکات الکترونیکی دولت در کمیسیون اصل نود
  • این مرد طراح لایحه عفاف و حجاب است /او در چه سمت هایی مشغول به کار بوده است؟ /آن اقبالی این اقبالی نیست!
  • تجلیل ازدکترعراقی‌زاده بنیانگذار آموزش دندانپزشکی درهرمزگان
  • دولت روحانی چگونه سفره مردم را کوچک کرد؟
  • انتقادات عجیب روحانی معروف از سبک زندگی مردم | همه‌تان باید کار کنید | حق ندارید همه چیز را گردن دولت بیاندازید!
  • امسال تعهدات دولت در حوزه‌های درمان، آب و مسکن به مردم ارائه می‌شود
  • طعنه سنگین روحانی به وضعیت مشارکت در انتخابات