Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - جدول فروش هفتگي سينماي هاليوود موسوم به باکس آفيس با اعلام صدرنشيني فيلم "کينگزمن، شوراي زرين" به کارگرداني "جين گولدمن" منتشر شد.
به گزارش خبرنگار گروه فرهنگي خبرگزاري ميزان، جدول فروش هفتگي سينماي هاليوود موسوم به باکس آفيس با اعلام صدرنشيني فيلم "کينگزمن، شوراي زرين" به کارگرداني "جين گولدمن" منتشر شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


فيلم‌هاي "آن" در ژانر وحشت، انيميشن جذاب "لگونينجا"، فيلم اکشن "نينجاي امريکايي" و "بازگشت به خانه" رتبه هاي دوم تا پنجم جدول فروش سينماي امريکا را در دست دارند.
از نکات حائز اهميت سينماي هاليوود در هفته جاري مي‌توان به اکران چهار فيلم در اولين هفته اشاره کرد ک هاز ميان آنها دو فيلم در بالاي جدول قرار گرفته اند.

کينگزمن، شوراي زرين
فيلم سينمايي "کينگزمن، شوراي زرين" به کارگرداني "جين گولدمن" در اولين هفته از اکران خود با فروش متوسط 39 ميليون دلاري و با توجه به افت کلي فروش گيشه هاليوود در صدر ايستاد.
فيلم سينمايي "کينگزمن، شوراي زرين" ادامه بر نسخه اوليه "کينگزمن-سرويس مخفي" 16 ژوئن 2017 در امريکاي شمالي اکران خود را آغاز خواهد کرد.
اِگزي و مرلين شخصيت‌هاي اصلي اين فيلم عازم امريکا مي‌شوند تا با «استيتزمن» متحد شوند، زيرا ستاد کينگزمن توسط مغز متفکري به نام «پاپي» از بين رفته و نابود شده است. اين بخشي از داستان قسمت دوم اين فيلم پروفروش در سال 2015 است.
همچون نسخه اول اين فيلم را نيز "متيو وان" بر اساس فيلمنامه "جين گولدمن" کارگرداني کرده است.
"کينگزمن، شوراي زرين" کمدي اکشن جاسوسي محصول مشترک امريکا و انگلستان است که داستان جاسوس بازي سرويس‌هاي مخفي جاسوسي را روايت مي‌کند.

آن
فيلم سينمايي "آن" از 8 سپتامبر 2017 اکران بين‌المللي خود را از سينماي هاليوود آغاز کرده و پس از سه هفته توانسته با فروشي معادل 30 ميليون دلار در رتبه دوم بايستد. اين فيلم در کل 266 ميليون دلار فروخته است.
"آن" يک فيلم ترسناک بر اساس رماني به همين نام از استفن کينگ است. اين فيلم بيانگر داستان هفت کودک از شهر دري در ايالت مين آمريکا است که از که در اثر مواجهه با شخصيتي ناشناس دچار وحشت شده‌اند.
در شهر دري از ايالت مين در تابستان سال 1989 يک گروه از نوجوانان معروف به "باشگاه بازندگان" مبارزه با موجودي فناناپذير و تغيير شکل دهنده که مسئول ناپديد شدن ده‌ها تن از کودکان شهر است را آغاز مي‌کنند که اين خود منجر مي‌شود آنها ذات دروني خود را آشکار کنند.
7 مارس 2017، عنوان اين فيلم توسط استفن کينگ، بخش اول-باشگاه بازندگان اعلام شد. "آن" در سال 2017 نامزدي دريافت جايزه تريلر طلايي را براي بهترين فيلم ژانر وحشت کسب کرد؛ که در نهايت آن را به دست آورد.
"آندرس بوسچيتي" کارگرداني اين فيلم را بر عهده داشته و "چيس پالمر" به همراه "چري فوکونگا" نگارش فيلمنامه اين فيلم ترسناک را بر عهده داشته‌اند.
بيل سارسگارد، فيلن وولفگارد، سوفيا ليليز، خاوير بوتت، نيکولاس هميلتون و مگان کارپنتر در اين فيلم به ايفاي نقش پرداخته‌اند.

نينجالِگو
انيميشن معروف "نينجالِگو" به کارگرداني "چارلي بين" در اولين هفته از اکران خود با فروشي معادل 21.2 ميليون دلار در رتبه سوم جدول فروش سينماي هاليوود ايستاد.
شش نينجاي جوان ماموريت دارند تا از جزيره شان، «نينجاگو» محافظت کنند و در اين بايد دربار دشمنان قدرتمندي بايستند. در اين راه دوستي آنان باعث نجات آن شهر مي‌شود.
ديو فرانکو، مايکل پنيا، اليويا مان، جکي چان، جاستين تئوريکس و ابي جاکوپسن از جمله بازيگراني هستند که در نينجاگو به ايفاي نقش پرداخته اند.
"پسر رباتي"، "باب اسفنجي"، "پاورپاف گرلز"، "خانه فاستر براي دوستان خيالي"، "جک سامورايي" و "آزمايشگاه دکستر" از جمله انيميشن هايي هستند که چارلي بين در کارنامه دارد.

آدمکش امريکايي
فيلم سينمايي "آدمکش امريکايي" به کارگرداني "مايکل کاستا" در دومين هفته از اکران خود با فروشي معادل 6.3 ميليون دلار با اختلاف زياد در رتبه چهارم ايستاده است.
اين فيلم روايتگر زندگي يک نينجاي امريکايي است که در يکي از ماموريت‌هاي کشتار خود با مشکل روبرو شده و جان خود را به خطر مي‌اندازد اما در کشتن هدف ناکام است.
آدمکش امريکايي فيلمي اکشن و مهيج‌ کارگرداني شده توسط مايکل کاستا بر اساس داستاني به همين نام نوشته شده توسط وينس فلين است.
ديلن اوبرايان، مايکل کيتون، سنا ليثن، اسکات ادکينز، سيدني وايت و تيلور کيج‌ از جمله بازيگران اصلي هستند که در اين فيلم به ايفاي نقش پرداخته اند.
مايکل کيتون بازيگر برنده اسکار اين روزها تجربه دوباره اي را با تيم برتون پشت سر مي‌گذارد. با انتشار نخستين عکس از "تيم برتون" شروع فيلمبرداري فيلم سينمايي "دامبو" به طور رسمي اعلام شد.

دوباره خانه
فيلم سينمايي "دوباره خانه" به کارگرداني "هالي مير" از جمله فيلم هايي بود که سومين هفته اکران خود را سپري کرد. اين فيلم 3.3 ميليون دلار فروخت و به جايگاه پنجم اکتفا کرد و نسبت به هفته گذشته يک پله صعود را تجربه کرد.
اين فيلم روايت زني خانه دار است که بعد از اسباب کشي به نفر به نزديکي خانه‌اش زندگي متفاوتي را تجربه مي‌کند. زندگي اين مادر تنها در لس آنجلس دستخوش اتفاقات مختلفي مي شود و او را مجبور به نقل مکان مي‌کند.
هالي مير علاوه بر کارگرداني اين اثر، نگارش فيلمنامه آن را نيز بر عهده داشته است. اين کارگردان جوان پيش از اين آثاري همچون چگونه همسري مي‌خواهي، سفر کوتاه و پدر روي تيغ را کارگرداني کرده است.
ريس ويترسپون، نت ولف، پيکو الکساندر، کندي برگان، ليک بل، لولا فلنري و راد اسکات از جمله بازيگراني هستند که در اين فيلم به ايفاي نقش پرداخته اند.

مادر
فيلم سينمايي "مادر" به کارگرداني "دارن آرنوفسکي" در دومين هفته از اکران خود با فروشي معادل 3.3 دلار در رتبه ششم جدول جاي گرفت.
دارن آرونوفسکي که پيش از با فيلم هاي مطرحي همچون "چشمه"، "قوي سياه" و "نوح" خود را اثبات کرده است اين بار با فيلمي خبرساز به هاليوود بازگشته است.
جنيفر لارنس، خاوير باردم، دامنل گليسون، ميشل فايفر و اد هريس از جمله بازيگران اصلي هستند که در اثر جديد آرنوفسکي به ايفاي نقش پرداخته اند.
در خلاصه داستان اين فيلم آمده است: زوج جواني با چند مهمان سرزده در خانه‌شان مواجه ميِ‌شوند.
بعد از فيلم‌هاي اخير آرونوفسکي مي‌توان گفت وي از جمله کارگردان هايي است که هم در گيشه موفق بوده و هم اينکه نظر مخاطبان خاص و منتقدان سينما را جذب کرده است.
فيلم‌هاي درخواست دوستي، باديگارد آدمکش، قوي‌تر و رودخانه باد در اين فهرست به ترتيب رتبه‌هاي هفتم تا دهم باکس آفيس سينماي هاليوود را در دست دارند.
انتهاي پيام/

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۸۵۵۵۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دلار آزاد به دامنه ۵۰ هزار تومان سقوط کرد

امتداد  -از حوالی ظهر امروز، نرخ دلار در بازر سبزه میدان و منوچهری تهران در ادامه روند نزولی روز‌های گذشته به دامنه ۵۰ هزار تومان برگشت.

 به گزارش پایگاه خبری امتداد  ،   امروز یکشنبه ۹ اردیبهشت‌ماه بازار ارز غیررسمی تهران تحت تأثیر موج ریزشی که از اواخر هفته قبل شروع شده، کاهشی است. خبر‌های رسیده از سبزه‌میدان و خیابان منوچهری حاکی از ورود دلار به دامنه ۵۰ هزار تومان است و مشاهدات میدانی از چهارراه استانبول هم این موضوع را تأیید می‌کند.

دلالانی که گفته می‌شود برخی از آن‌ها واسطه‌های برخی صرافان هستند، کانال‌های قیمتی را یکی پس از دیگری پایین آورده و نرخ‌های کمتر و کمتری روی میز قرار می‌دهند که شاید یک مشتری پیدا شود.

شروع لفظ در این بازار در ساعات ابتدایی معاملات حوالی ۶۰ هزار تومان بود، اما حالا برای آب کردن دلارهایشان، ۵۹ هزار و ۵۰۰ و حتی ۵۹ هزار را اعلام می‌کنند که همان هم خریداری ندارد.

این دلالان می‌گویند «هر کس توانست هفته گذشته دلارهایش را با نرخ ۶۲ و ۶۳ آب کند، که هیچ، وگرنه از این هفته باید با نرخ‌های دامنه ۵۰ کنار بیاییم.» آن‌ها با زبان شوخی و خنده می‌گویند «دیگر باید با “دلار شصتی” خداحافظی کنیم.»

سفته‌بازان خیابان استانبول که حالا تعدادشان از مشتری‌ها بیشتر شده، در یک دستشان موبایل است و از پشت گوشی خط می‌گیرند و همزمان نیم نگاهی به خبر‌های اقتصادی و سیاسی دارند. زمزمه آن‌ها درباره افزایش عرضه درهم در بازار دبی شنیده می‌شود و هر از گاهی از نتیجه مذاکرات ارزی در سفر فرزین به عربستان سراغ می‌گیرند.

به گفته برخی از این افراد، از زمانی که مرکز مبادله ارز‌های خدماتی را برای مصارف دانشجویی، درمانی، مسافرتی و … ارائه می‌کند، مشتریان ما هم به‌شدت کاهش یافته و تنها برخی افراد برای حفظ ارزش پول خود به سراغ بازار غیررسمی می‌آیند که آن هم با روند نزولی شکل گرفته فعلا متقاضی ندارد.

ایبنا

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

دیگر خبرها

  • دست‌کم گرفته‌ شده همچون آلبرتو جیلاردینو؛ بقای جنوا در سری آ به راحتی تضمین شد
  • «عینک قرمز» حامد بهداد با «تگزاس۳» مجوز اکران گرفتند
  • تلاش قعرنشینان برای بقا در لیگ برتر هندبال مردان
  • قهرمانی زودهنگام مس و تلاش قعرنشینان برای بقا در لیگ برتر هندبال مردان 
  • استقلال سرنوشت قهرمانی و سقوط را مشخص می‌کند!
  • معرفی داوران و ناظران هفته نوزدهم لیگ برتر هندبال مردان
  • استقلال یک امتیاز بیشتر گرفته، اما یک پله سقوط کرد
  • دلار آزاد به دامنه ۵۰ هزار تومان سقوط کرد
  • سقوط بدترین تیم تاریخ از لالیگا!
  • رسمی؛ آلمریا به سگوندا دیویژن سقوط کرد