Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - اوايل امسال بود که مايکروسافت از تغييراتي در شرايط استفاده از اپليکيشن هاي آفيس خبر داد. طبق اعلام قبلي، از سال 2020 به بعد محصولات دائمي مايکروسافت آفيس ديگر قادر به ارتباط با سرويس هاي آفيس 365 نخواهند بود.
اما در شرايطي که قرار است براي آفيس 2016 محدوديت هايي ايجاد شود، مايکروسافت امروز و در جريان کنفرانس Ignite از انتشار نسخه جديد اپليکيشن هاي آفيس خبر داده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ردموندي ها ساعاتي پيش رسما از آفيس 2019 رونمايي کردند، با اين وجود جزئيات زيادي در مورد قابليت هاي جديد و بهبودهاي آن نسبت به نسخه هاي قبلي در اختيار شرکت کنندگان در کنفرانس قرار ندادند.

تنها چيزي که تا الان مي دانيم اين است که مجموعه اپليکيشن هاي آفيس 2019 در پاييز 2018 به دست عموم کاربران مي رسند. البته مايکروسافت پيش نمايش اين اپليکيشن ها را از بهار سال آينده ميلادي در اختيار کاربران اينسايدر خود قرار خواهد داد.
رونمايي از آفيس جديد ممکن است بعضي کاربران را سورپرايز کرده باشد، چرا که به عقيده بسياري مايکروسافت آينده را در سرويس هاي آفيس 365 خود مي بيند. اما با رونمايي رسمي از آفيس 2019 مشخص است که براي سال آينده حداقل لايسنس يک اپليکيشن دائمي آفيس باقي مانده که مي توانيد آن را خريداري کنيد.

اما با تمام اين اوصاف هنوز مشخص نيست که به روز رساني هاي آينده سرويس آفيس 365 چه تأثيري بر قابليت هاي جديد محصولات فعلي مايکروسافت خواهد گذاشت.
شايان ذکر است که مايکروسافت در حالي آفيس 2019 را پشت درب هاي بسته کنفرانس Ignite معرفي کرده که انتظار مي رود با توجه به اهميت فوق العاده بالاي اين محصول، طي روزهاي آينده رونمايي بزرگ تر و عمومي تري از آن داشته باشد.

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۸۶۲۸۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز عرضه خودروهای وارداتی برقی و بنزینی از یکشنبه هفته آینده

تین نیوز

رییس سازمان توسعه تجارت ایران گفت: عرضه انواع خودرو وارداتی اعم از خودروهای برقی و بنزینی روز یکشنبه هفته آینده آغاز می شود.

به گزارش تین نیوز به نقل از اقتصادآنلاین، مهدی ضیغمی درخصوص زمان عرضه جدید خودروهای وارداتی بیان کرد: عرضه انواع خودرو وارداتی اعم از خودروهای برقی و بنزینی روز یکشنبه هفته آینده آغاز می شود.

ضیغمی افزود: خودروهای برقی فعلا در سامانه عمومی عرضه خواهد شد و سپس در سامانه مخصوص خودروهای برقی عرضه خواهد شد.

وی در مورد این که چرا خودروهای برقی در سامانه ای جدا عرضه خواهد شد، گفت: برای این که بتوان تبلیغات بیشتری درباره این خودروها انجام داد و مشخصات و ویژگی این خودروها را بیشتر و بهتر توضیح داد و در این زمینه فرهنگ سازی شود.

مجری طرح واردات خودرو وزارت صمت بیان کرد: با شورای رقابت صحبت هایی داشته ایم تا عرضه خودروهای برقی تسهیل شود؛ همچنین درخواست کرده ایم که برای خودروهای برقی بحث بلوکه کردن پول و داشتن پلاک فعال حذف شود که در حال بررسی است؛ تا آن زمان خودروهای برقی در همین سامانه فعلی عرضه می شود.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

دیگر خبرها

  • چرا کشوری مثل مصر سریال "حشاشین" را ساخت؟
  • چرا کشوری مثل مصر سریال حشاشین را ساخت؟
  • تاریخ رونمایی بازی کالاف دیوتی ۲۰۲۴ مشخص شد؟
  • برتری 3-0 بارسلونا مقابل لیورپول با بریس لیونل مسی (لیگ قهرمانان اروپا - 2019/5/1) / فیلم
  • گوشی شیائومی 14 SE ماه آینده عرضه می‌شود
  • آغاز عرضه خودروهای وارداتی برقی و بنزینی از یکشنبه هفته آینده
  • عرضه خودروهای برقی از یک شنبه هفته آینده آغاز می‌شود
  • گروسی هفته آینده به ایران سفر می‌کند
  • رونمایی از استراتژی آینده چری EXEED در نمایشگاه خودرو پکن
  • ربات‌های قاتل؛ ترس از آینده هوش مصنوعی