Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - برترين ها - ترجمه از پرديس بختياري: دخترها و پسرها هر کدام خصوصيات خاص خود را در رابطه عاطفي دارند که در اکثر مواقع مشترک است. برخي ها اين رفتارها را رفتارهايي کليشه اي قلمداد مي کنند اما ثابت شده که تمام آنها واقعيت دارند. اگر شما هم دوست داريد بدانيد که اين رفتارهاي مشترک ميان دختران و پسران چيست، در ادامه مطلب با ماه همراه باشيد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


دخترها: تعهد مي خواهند
دخترها تعهد را دوست دارند. فرقي نمي کند که آنها چند وقت است وارد رابطه شده اند، يک هفته، دو ماه يا حتي چند سال... مهمترين چيزي که از روز اول مي خواهند تعهد است. شايد از نظر پسرها اين موضوع خنده دار باشد اما واقعيت دارد.

تعهد خوب است اما قبل از اين هر چيزي بايد به رابطه اي که در آن به سر مي بريد، بيانديشيد. اگر طرف مقابل تان دوست ندارد که وارد يک رابطه جدي با شما شود، نبايد او را وادار به کارهايي که خودتان مي خواهيد کنيد. با اين کار تنها زمان خود را هدر داده ايد. بنابراين اول از همه به نوع رابطه اي که در آن به سر مي بريد فکر کنيد، سپس از طرف مقابل تان انتظار متعهد بودن را داشته باشيد.
پسرها: تماشاي بازي مورد علاقه شان را از دست نمي دهند
از نظر دخترها، پسرها زمان زيادي را بي جهت صرف تماشاي فوتبال يا بازي مورد علاقه شان مي کنند. آنها اعتقاد دارند که در اين مواقع پسرها به تنها چيزي که مي انديشند بازي مورد علاقه شان است و اطرافيان شان را به کل ناديده مي گيرند.
شايد اين کار از نظر دخترها آزاردهنده باشد اما يکي از محبوب ترين فعاليت هاي مورد علاقه آقايان تماشاي ورزش است که بايد به آن احترام گذاشت.
دخترها: به روز عروسي شان فکر مي کنند
اکثر دخترها از همان لحظه اول که با مردي ديدار مي کنند، به روز ازدواج شان مي انديشند و خودشان را در لباس عروس در کنار او تصور مي کنند. شايد اين فکر از نظر خيلي ها تنها خيالبافي باشد اما تا حدود زيادي واقعيت دارد.
احتمالا اين طرز فکر از اين رو که دخترها نسبت به پسرها رمانتيک ترند، سرچشمه مي گيرد. بنابراين حتي اگر آقايان بخواهند هم نمي توانند جلوي اين طرز فکر را بگيرند.
پسرها: جمع هاي پسرانه را ترجيح مي دهند
آيا يک جمع دخترانه که دور هم جمع شده اند و ديوانه بازي مي کنند بيشتر در ذهن تان نقش مي بندد يا يک جمع پسرانه؟ بله! به احتمال زياد آنچه در وهله اول در ذهن تان متصور مي شويد جمعي پسرانه است. پسرها، حتي اگر عاشق زني باشند، باز هم دوست دارند که در جمع هاي پسرانه خود حضور داشته و کمي از محدوديت هاي خود به دور باشند.

شايد دخترها تحت هر شرايطي ترجيح دهند که در کنار شريک زندگي شان باشند اما طرز تفکر پسرها به گونه ديگري است. بنابراين اگر مرد زندگي تان خواست که با دوستان خود تنها باشد، دلگير نشويد زيرا اين خواسته براي هر پسري کاملا طبيعي است.
دخترها: به دوست صميمي شان همه چيز را مي گويند
آيا شما همه زندگي تان را با دوست صميمي تان در ميان مي گذاريد؟ آيا از رابطه عاطفي يا احساسات تان با او حرف مي زنيد؟ اگر شما يک دختر هستيد، مطمئنا جواب تان مثبت خواهد بود.
اين که دخترها تمام رمز و رازهاي زندگي شان را با دوست صميمي شان در ميان مي گذارند، اصلا بدين معني نيست که با شريک زندگي شان بيگانه اند، بلکه اين يکي از خصلت هاي اکثر دخترهاست که مشکلي را ايجاد نخواهد کرد.
پسرها: خونسرد هستند
اين که در يک رابطه عاطفي دو طرف چه رفتاري از خودشان نشان مي دهند، قابل پيش بيني نيست زيرا هر فردي شخصيت خاص خود را دارد، اما در کل هميشه پسرها نسبت به دخترها خونسردترند. دخترها در مورد همه چيز نگرانند، مدام شخصيت طرف مقابل شان را زير ذره بين قرار مي دهند و آنها را نقد و بررسي مي کنند، به همين دليل زماني که رفتار خونسرد طرف مقابل شان را مي بينند، او را بي تفاوت قلمداد مي کنند، در حالي که واقعيت چيز ديگري است. اين که آقايان نگران چيزي نيستند و بيشتر از آينده در زمان حال زندگي مي کنند، به هيچ وجه نشان دهنده بي تفاوتي شان نيست.

دخترها: چت کردن را دوست دارند
حتما شما هم به اين واقعيت پي برده ايد که هر چه خانم ها عاشق چت کردن و پيغام دادن به مرد مورد علاقه شان هستند، آقايان از اين که مدام گوشي به دست و در حال تايپ کردن باشند، بيزارند.
شايد زماني که متني بلند بالا براي مرد مورد علاقه تان مي فرستيد و او تنها با يک کلمه جواب شما را مي دهد، ناراحت شويد اما اين اصلا بدين معني نيست که او به شما اهميت نمي دهد، بلکه اين جزئي از شخصيت اکثر مردان است. هر رابطه اي خصوصيات خاص خود را دارد، بنابراين اگر ديديد که شريک زندگي تان از چت کردن بيزار است، با شيوه هاي ديگري مانند مکالمه تلفني يا حتي ديدار رو در رو، با او در ارتباط باشيد.
پسرها: از اموجي زياد استفاده مي کنند
پسرها ترجيح مي دهند به جاي تايپ کردن، از اموجي ها استفاده کنند. شايد هم دليل استفاده زياد آنها اين باشد که نمي توانند مانند دخترها حرف بزنند و احساسات خود را بيان کنند، به همين دليل ترجيح مي دهند که با شکلک ها حالات مختلف خود را نشان دهند.
دخترها: مدام در حال فکر کردن هستند
دخترها بيش از پسرها فکر مي کنند و موضوعات مختلف را از زواياي مختلف مورد بررسي قرار مي دهند. شايد در اين شرايط پسرها بگويند که بهتر است فعلا ذهن ات را درگير نکني اما با اين کار در واقع احتمال شکست شان را افزايش مي دهند. اگر چه افراط در فکر کردن خوب نيست و تنها استرس فرد را زياد مي کند اما اگر ما بي هدف و بدون فکر راهي را در پيش گيريم، در واقع احتمال موفقيت و پيشرفت خود را کم کرده ايم. بنابراين هر چه با برنامه ريزي دقيق تري قدم برداريد، زودتر به مراد دل تان خواهيد رسيد. پس اين خصلت خوب را نبايد از دست بدهيد، تنهاکافي است تعادل آن را حفظ کنيد.

پسرها: فضاي شخصي خود را مي خواهند
احتمالا دخترها اين جمله را به تکرار از زبان مرد زندگي شان شنيده اند. اين فضا مي تواند تنها تماشاي يک برنامه مورد علاقه تلويزيوني، فيلم ديدن يا حتي کتاب خواندن باشد اما در هر صورت فضاي شخصي چيزي است که آقايان به آن نياز دارند.
شايد براي شمايي که در يک رابطه جدي عاطفي به سر مي بريد، شنيدن اين جمله آزاردهنده باشد اما بايد شب هايي را به مرد زندگي تان اجازه دهيد تا در تنهايي خود به سر برد. اين بدين معني نيست که او شما را نمي خواهد يا به بودن با شما علاقه اي ندارد، اين تنها نيازي است که نه تنها او، که گاهي شما هم بدان احتياج داريد.
دخترها: دوست دارند که 24 ساعت با مرد زندگي شان باشند
همان قدر که پسرها فضاي شخصي خود را مي خواهند، دخترها برعکس آنند. آنها دوست دارند که 24 ساعته در کنار مرد مورد علاقه شان باشند و با او زمان بگذرانند که اين تفاوت ممکن است منجر به بحث و دعوا در رابطه شود.
در اين شرايط بايد کمي منطقي تر عمل کرد. مطمئنا همه ما دوست داريم که زمان خود را در کنار عشق زندگي مان بگذرانيم اما از آن طرف تنهايي و حريم شخصي نيز از الزامات هر رابطه اي است. بنابراين بهتر است که به جاي کميت، به کيفيت رابطه بيانديشيم.
پسرها: براي جدا شدن دلايل کليشه اي مي آورند
معمولا پسرها زماني که مي خواهند به رابطه خود پايان دهند، از بيان دلايل اصلي جدايي اجتناب مي کنند. جملاتي که اکثر آنها هنگام جدايي به زبان مي آورند شامل: «مشکل از تو نيست، مشکل از منه» يا «حال زمان مناسبي براي اينکه من در چنين رابطه اي باشم، نيست» و.... است.

اگر چه دخترها از شنيدن اين جملات بيزارند، اما گويا پسرها تمايل زيادي دارند که با بيان اين دلايل به رابطه عاطفي خود خاتمه دهند. از اين رو بهتر است که دلايل شما هر چقدر هم که آزاردهنده باشد، آنها را صادقانه بيان کنيد، در غير اين صورت همه مي دانند که اين حرف ها بهانه اي بيش نيست و شما را بي اعتمادتر از هميشه در نگاه ديگران نشان مي دهد.
دخترها و پسرها: در برداشتن قدم اول، هراسانند
طبيعي است، هيچکس دوست ندارد «نه» بشنود. اگر شما به فردي علاقمند شده ايد اما پا پيش نمي گذاريد، بدين علت است که از رانده شدن هراسانيد. اين موضوع هم براي دخترها و هم براي پسرها يکسان است، به همين دليل است که در اوايل آشنايي بسيار محتاطانه عمل مي کنند.
براي رهايي از اين ترديد، بهتر است که افکار منفي را از خود دور کنيد و ريسک پذيرتر باشيد. به جاي رد شدن، به شروع يک داستان عاشقانه و هيجان انگيز بيانديشيد.
دخترها و پسرها: در بيان احساسات شان مرددند
يکي ديگر از نقاط مشترک دخترها و پسرها بيان احساسات شان است. اگر دختري به مردي علاقمند شده اما آن را پنهان مي کند، اين وضعيت مي تواند براي پسرها هم اتفاق بيافتد که دليل آن همان ترس از «نه» شنيدن است. پنهان کردن احساسات حتي بعد از شروع يک رابطه نيز ممکن است اتفاق افتد.
به عنوان مثال خانمي به همسرش نمي گويد که از دست او ناراحت است تنها به اين علت که فکر مي کند همسرش او را فردي ضعيف و حساس مي خواند. اما پنهان کردن راز دل، در هر مرحله اي از رابطه که به سر مي بريد، کار اشتباهي است. هر چه صادقانه تر عمل کنيد، نتيجه بهتري خواهيد گرفت.

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۸۶۷۶۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هندبال قهرمانی جوانان آسیا؛ پسران ایران با کویت و چین هم گروه شدند

  به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، مراسم قرعه‌کشی هجدهمین دوره مسابقات هندبال قهرمانی جوانان پسر آسیا عصر امروز ساعت ۱۶ به وقت محلی در شهر امان پایتخت کشور اردن محل برگزاری این رقابت‌ها برگزار شد و بر اساس آن تیم پسران جوان ایران در گروه B با تیم‌های کویت و چین همگروه شد.   ۱۳ تیم در این دوره از مسابقات حضور دارند که در ۳ گروه ۳ تیمی و یک گروه ۴ تیمی قرعه‌کشی شدند.   قرعه‌کشی کامل این مسابقات به این شرح است: گروه A: بحرین - عربستان - هنگ کنگ گروه B: کویت - ایران- چین گروه C: اردن- هند - عمان گروه D: ژاپن - کره‌جنوبی- چین تایپه- قطر   هجدهمین دوره مسابقات هندبال قهرمانی جوانان پسر آسیا انتخابی مسابقات قهرمانی جهان ۲۰۲۵ قرار است ۲۶ تیر تا ۶ مرداد سال جاری در اردن برگزار شود.   لازم به ذکر است که ابتدا قرار بود رقابت‌های هندبال قهرمانی جوانان آسیا به میزبانی عربستان سعودی برگزار شود که پس از انصراف این کشور با تصمیم کنفدراسیون آسیا میزبانی این دوره از رقابت ها، به کشور اردن سپرده شد.   تیم هندبال جوانان کشورمان با هدایت شریف مومن مصری در حال آماده‌سازی برای حضور قدرتمند در این دوره از رقابت‌هاست.

دیگر خبرها

  • واکنش حامدی فر نسبت به حمله به بازیکن ذوب آهن؛ طبیعی بود!
  • ارکستر سمفونیک هنرستان موسیقی پسران به تالار رودکی می‌آید
  • ۷ چیزی که فقط افرادی که در خانواده ای با روابط سمی بزرگ شده اند درکشان می کنند
  • موفقیت جدید برای کاراته خوزستان
  • فقط افرادی که در خانواده‌ای سمی بزرگ شده‌اند این ۷ مورد را درک می‌کنند
  • چرا دختران و پسران با مسجد قهر کردند؟/ تاثیر اجرای تئاتر در مساجد
  • تیم دو نفره تنیس پسران ایران قهرمان مسابقات سطح یک آسیا شد
  • شیوه رفتاری امام صادق (ع) بهترین الگو برای تقریب مذاهب است
  • هندبال قهرمانی جوانان آسیا؛ پسران ایران با کویت و چین هم گروه شدند
  • خصم با ظالم و دستگیری از مظلوم شاخص رفتاری علی(ع) بود/ خدمت رسانی به فرد حادثه دیده سیره ائمه است