Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- همزمان با تاسوعا و عاشورای حسینی مجموعه تئاتر شهر و تماشاخانه سنگلج از ۷ تا ۱۱ مهر اجرایی ندارند.

به گزارش گروه فرهنگی فرهنگی خبرگزاری میزان به نقل از روابط عمومی تئاتر شهر، همزمان با تاسوعا و عاشورای حسینی مجموعه تئاتر شهر و تماشاخانه سنگلج از 7 تا 11 مهر اجرایی ندارند.

نمایش «پایان بازی» که این روزها در تماشاخانه سنگلج روی صحنه است از روز جمعه هفتم تا پایان روز سه شنبه یازدهم مهر به مناسبت فرا رسیدن ایام تاسوعا و عاشورای حسینی و شهادت امام زین العابدین (ع) اجرایی ندارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نمایش «پایان بازی» به طراحی و کارگردانی «افشین زمانی» از روز چهارشنبه 12 مهرماه هر شب ساعت 30/19 در تماشاخانه سنگلج به روی صحنه خواهد رفت.

تالارهای نمایشی مجموعه تئاتر شهر نیز از روز جمعه هفتم تا پایان روز سه شنبه یازدهم مهر ماه به مناسبت فرا رسیدن ایام تاسوعا و عاشورای حسینی و شهادت امام زین العابدین(ع) اجرایی ندارند.

هم اکنون نمایش های «هفت عصرهفتم پاییز» به کارگردانی ایوب آقاخانی در تالار چهارسو، «چه کسی سهراب را کشت؟» به کارگردانی شهرام کرمی در تالار قشقایی، «شب شرقی»به کارگردانی ناصح کامگاری در تالار سایه و «قند خون» به کارگردانی لیلی عاج در پلاتو اجرا مجموعه تئاتر شهر میزبان علاقه مندان تئاتر است.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۸۷۰۷۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نقد کتاب مویه های آمو

پنجمین همایش ادبی از بلخ تا نیشابور به همت انجمن ادبی خانه مولانا و حوزه هنری استان قم با رونمایی و نقد کتاب مویه‌های آمو اثر سیدسکندر حسینی بامداد در سالن مهر حوزه هنری قم برگزار شد.

این همایش با حضور شاعران و نویسندگان ایران و افغانستان و با هدف شناخت بهتر و عمیق‌تر شعر امروز افغانستان برگزار شد.

در این همایش حسین محمدی مبارز، طهماسبی خراسانی‌ و سید حسین فصیحی با اجرای سیدعلی نقیب به نقد و بررسی مجموعه شعر مویه‌های آمو پرداختند.

منتقدین به کشف مضامین و خلق آثار موفق در زمینه‌های مختلف آیینی، اجتماعی و عاشقانه، سلیس بودن و به‌روز بودن زبان، بلخ‌گرایی و هویت تمدنی، انتخاب درست واژگان در شعر و انتخاب مناسب عنوان کتاب و تناسب آن با سروده‌های اجتماعی و عاشقانه اشاره کردند.

در این محفل ادبی سیده تکتم حسینی، احسان‌الله بدخشانی، شفیق صادقی، اعلا امیری، مژگان فرامنش، اسحاق ثاقبی داراب، معصومه جمالی، مجتبی خرسندی و سید سکندر حسینی بامداد (نویسنده مجموعه شعر مویه‌های آمو) شعرخوانی داشتند.

باشگاه خبرنگاران جوان افغانستان افغانستان

دیگر خبرها

  • بهروز افخمی «کاغذ شطرنجی» را تهیه می‌کند
  • پاسداشت سعید امیرسلیمانی به بهانه رونمایی از مستند «دیدار در سنگلج» + تیزر مستند
  • اضافه‌شدن ۶ نمایش به جشنواره تئاتر رضوی برای اجرا در دهه کرامت
  • شش نمایش همراه جشنواره تئاتر رضوی شدند
  • سنگلج در خطر است!
  • نقد کتاب مویه های آمو
  • تئاتر ۲ روز تعطیل می‌شود
  • آیین پاسداشت استاد سعید امیر سلیمانی هنرمند پیشکسوت سینما و تلویزیون
  • اتفاق ناگوار در انتظار تماشاخانه قدیمی سنگلج/ مسئولان شهرداری کجا هستند؟
  • حسام منظور به سراغ دراکولای برام استوکر می‌رود