Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-04-26@22:29:33 GMT

خلاصه بایرن مونیخ - پاری‌سن ژرمن

تاریخ انتشار: ۶ مهر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۴۸۸۰۴۱۴

خلاصه بایرن مونیخ - پاری‌سن ژرمن


اشتراک گذاری گزارش خطا بازگشت به بالای صفحه .به کانال تلگرام ما بپیوندید برچسب ها سوت لیگ قهرمانان اروپا خلاصه بازی بایرن مونیخ پاری سن ژرمن paris saint germain

سایت تابناک از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

نظر شما نام: ایمیل: * نظر: ورزش خلاصه بایرن مونیخ - پاری‌سن ژرمن در جریان رقابت های لیگ قهرمانان اروپا، پاری‌سن ژرمن 3 بر صفر بایرن مونیخ را متحمل شکست سختی کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
دنی آلوز، ادینسون كاوانی و نیمار برای پاری‌سن ژرمن گلزنی کردند. خلاصه این بازی را در «تابناک» می‌بینید. خلاصه منچستریونایتد - زسکامسکو در جریان رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا، منچستریونایتد با نتیجه 4 بر یک زسکامسکو را شکست داد. روملو لوکاکو، آنتونی مارسیال، روملو لوکاکو، هنریک میخیتاریان چهار گل شیاطین سرخ را به ثمر رساندند و کوچائف تک گل زسکامسکو را به نام خود ثبت کرد. خلاصه این بازی را در «تابناک» تماشا می‌کنید. خلاصه بازی لیورپول - اسپارتاک در جریان رقابت های لیگ قهرمانان اروپا، لیورپول در مقابل اسپارتاک مسکو با نتیجه یک بر یک متوقف شد. فرناندو فرانسیسکو رگس برای اسپارتاک و كوتینیو برای لیورپول گلزنی کرد. خلاصه این بازی را در «تابناک» می‌بینید. خلاصه بازی منچسترسیتی - شاختار در جریان رقابت های لیگ قهرمانان اروپا، منچسترسیتی 2 بر صفر شاختار را شکست داد. کوین دی بروینه و رحیم استرلینگ برتری من سیتی را رقم زدند. خلاصه این بازی را در «تابناک» می‌بینید. خلاصه بازی ناپولی - فاینورد در جریان رقابت های لیگ قهرمانان اروپا، ناپولی 3 بر یک فاینورد را شکست داد. دریس مرتنس، خوزه کایخون و لورنزو اینسینیه سه گل ناپولی را به ثمر رساندند و سوفیان آمرابات در دقیقه 93 تک گل فاینورد را به نام خود ثبت کرد. خلاصه این بازی را در «تابناک» می‌بینید. خلاصه بازی رئال مادرید - دورتموند در جریان رقابت های لیگ قهرمانان اروپا، رئال مادرید 3 بر یک دورتمند را شکست داد. گرت بیل و کریستیانو رونالدو (دو گل) گل های رئال را به ثمر رساندند و پییر امریك اوبامیانگ برای دورتمند گلزنی کرد. خلاصه این بازی را در «تابناک» می‌بینید. خلاصه بازی پرسپولیس - الهلال در جریان رقابت های لیگ قهرمانان آسیا، الهلال عربستان در امارات، 4 بر صفر پرسپولیس تهران را شکست داد. خلاصه این بازی را در «تابناک» می‌بینید. خلاصه بازی سپیدرود - استقلال در جریان رقابت های لیگ برتر، استقلال تهران بدون سرمربی 2 بر یک سپیدرود را شکست داد. خلاصه این بازی را در «تابناک» می‌بینید. ابعاد تکان دهنده پرونده طارمی عادل فردوسی پور در برنامه 90 این هفته بر روی پرونده مهدی طارمی بازیکن پرسپولیس که به خاطر نقض قرارداد با ریزه اسپرت و به جیب زدن رقم خسارت به جای پرداخت به باشگاه ترکیه‌ای، پرسپولیس را به بحران کشیده، نور تابانید و ابعاد تکان دهنده پرونده طارمی را مشخص کرد. این گزارش را در «تابناک» می‌بینید. قرارداد عجیب بازیکن برزیلی ذوب آهن کی‌ روش استنلی سوارز، بازیکن برزیلی جدیدی که به تیم ذوب‌آهن پیوسته، از سوی دیگر کمیته انضباطی به دلیل جعل در مدارک از حضور در مسابقات منع شد. عادل فردوسی پور امروز به ابعاد این اتفاق عجیب پرداخت و جزئیات جالبی را علنی کرد. این گزارش را در «تابناک» می‌بینید. فارسی العریبة صفحه نخست تابناک جهان اقتصادی ورزشی اجتماعی مجلس ویدیو درباره ما تماس با ما خبرنامه پیوندها جستجو آرشیو آب و هوا اوقات شرعی RSS تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به تابناک می باشد و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است. طراحی و تولید "ایران سامانه"

منبع: تابناک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۸۸۰۴۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گل های بازی لوریان ۱-4 پاری سن ژرمن (لوشامپیونه فرانسه 2023/24)

پاری سن ژرمن با کسب بردی پر گل مقابل لوریان، حالا در یک قدمی کسب دوازدهمین قهرمانی خود در لیگ فرانسه قرار گرفته است. 

دانلود (39.3MB)

دیگر خبرها

  • توصیه موسیالا به امباپه: به بایرن بیا!
  • کری توییتر بایرن مونیخ برای رئال مادرید: حدس بزنید بعدش چی شد؟ + عکس
  • پلی به گذشته - برتری 2-1 رئال مادرید مقابل بایرن مونیخ در آلیانز آرنا (لیگ قهرمانان اروپا - 2018/4/25) / فیلم
  • صعود بایرن مونیخ به فینال لیگ قهرمانان اروپا با غلبه بر رئال مادرید در ضربات پنالتی (2012/4/25) / فیلم
  • خلاصه بازی لوریان ۱ - ۴ پاری‌سن‌ژرمن + ویدئو
  • فصل رویایی امباپه: رئال منتظر فوق ستاره
  • گل های بازی لوریان ۱-4 پاری سن ژرمن (لوشامپیونه فرانسه 2023/24)
  • ستاره رئال در انتظار بایرن مونیخ پرستاره!
  • انتقاد شدید ناصر الخلیفی از رئیس بارسلونا: کی جلوی این حماقت سوپرلیگ را می‌گیری؟
  • تاکید ستاره بایرن مونیخ: جایی نمی‌روم