Web Analytics Made Easy - Statcounter

سردار وحید حقانیان از مدیران اجرایی دفتر رهبر معظم انقلاب امروز در مراسم تشییع پیکر پاک شهید حججی حضور یافت. به گزارش خبرگزاری صداوسیما، وی به خانواده این شهید سرافراز تبریک و تسلیت گفت و بر ادامه دادن راه شهیدان مدافع حرم بویژه شهید حججی تاکید کرد.
محمود حجتی نجف آبادی وزیر جهاد کشاورزی هم به نمایندگی از هیات دولت در این مراسم شرکت کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


دیگر مسولان کشوری و استانی و نمایندگان مجلس شورای اسلامی ،همگام با مردم قدرشناس و شهید پرور از جای جای ایران اسلامی در میدان بسیج نجف‌آباد گرد هم آمده‌اند تا با پیکر حجت خدا وداع و از مقام والا و خلوص پاک شهدای مدافع حرم بویژه شهید حججی تجلیل کنند.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۸۸۲۶۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مراسم تشییع پیکر مقدس معلم شهید امروز برگزار می‌شود

مراسم تشییع پیکر مقدس معلم شهید "حجت‌الله یوسفیه" امروز در وزارت آموزش و پرورش برگزار می‌شود. - اخبار اجتماعی -

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری تسنیم؛ مراسم تشییع پیکر مقدس معلم شهید «حجت‌الله یوسفیه» ساعت 10:30 امروز یکشنبه 16 اردیبهشت در وزارت آموزش و پرورش برگزار می‌شود.

آغاز تشییع پیکر شهید از میدان فردوسی است و سپس مراسم مداحی، روضه‌خوانی و وداع با پیکر شهید در نمازخانه وزارت آموزش و پرورش برگزار می‌شود.

حجت‌الله یوسفیه از شهدای 8 سال دفاع مقدس است که در سال 1364 در عملیات والفجر 9 در منطقه سلیمانیه عراق به درجه رفیع شهادت رسیده بود و اکنون بعد از 39 سال تفحص شده و به وطن بازگشته است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • عکس/ مراسم تشییع پیکر شهید معلم
  • تشییع پیکر مرحوم اسکویی با حضور مسئولان ورزشی
  • تشییع پیکر مطهر یک معلم شهید پس از ۳۹ سال
  • مراسم باشکوه تشییع پیکر شهید«محمد شفیع فیضی زاده» در ایلام
  • مراسم تشییع پیکر مقدس معلم شهید امروز برگزار می‌شود
  • تشییع پیکر شهید گمنام در اشکذر + فیلم
  • پیکر شهید «جهانگیر بیات» در ماهدشت تشییع و تدفین شد
  • مراسم تشییع پیکر مطهر ۴ شهیدتازه تفحص شده - اصفهان
  • مراسم تشییع پیکر ۴ شهید در اصفهان آغاز شد
  • برگزاری مراسم تشییع پیکر شهید جهانگیر بیات در ماهدشت