Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - پيکر مطهر شهيد محسن حججي پس از تشييع باشکوه در شهرهاي مشهد، تهران، اصفهان و نجف‌آباد اصفهان امروز در گلزار شهداي نجف‌آباد اصفهان پس از اقامه نماز بر پيکر مطهر آرام گرفت.
به گزارش خبرنگار گروه سياسي خبرگزاري ميزان، پيکر مطهر شهيد محسن حججي پس از تشييع باشکوه در شهرهاي مشهد، تهران، اصفهان و نجف‌آباد اصفهان امروز در گلزار شهداي نجف‌آباد اصفهان پس از اقامه نماز بر پيکر مطهر آرام گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!




مراسم تشييع شهيد حججي در نجف آباد
روز گذشته مراسم تشييع پيکر مطهر شهيد محسن حججي مدافع حرم آل الله در ميدان امام حسين(ع) تهران با حضور کم نظير عزاداران حسيني انجام شد. بيشتر
آيت‌الله آملي لاريجاني رئيس قوه قضائيه، آيت الله هاشمي شاهرودي رئيس مجمع تشخيص مصلحت نظام، حجت الاسلام و المسلمين محسني اژه اي سخنگوي قوه قضائيه، حجت الاسلام کاظم صديقي امام جمعه موقت تهران، حجت الاسلام علي سعيدي نماينده ولي فقيه، محسن رضايي دبير مجمع تشخيص مصلحت نظام، سردار پاکپور فرمانده نيروي زميني سپاه، سردار فدوي فرمانده نيروي دريايي، حجت الاسلام محمدحسن ابوترابي فرد، شهيدي محلاتي رئيس بنياد شهيد، سردار جلالي رئيس سازمان پدافند غيرعامل و ... از جمله مقامات حاضر در مراسم تشييع پيکر شهيد محسن حججي بودند.
مراسم تشييع پيکر شهيد حججي در ميدان امام حسين (ع)
همچنين سحرگاه روز گذشته ساعاتي پيش از آغاز مراسم تشييع پيکر مطهر شهيد حججي، حضرت آيت‌الله خامنه‌اي به مسجد امام حسين واقع در ميدان امام حسين عليه‌السلام تهران رفتند و براي لحظاتي در کنار پيکر مطهر شهيد محسن حججي حضور يافته و ضمن قرائت فاتحه، براي اين مدافع حرم اهل بيت عليهم السلام آرزوي علو درجات کردند.


ايشان دقايقي با خانواده‌ي اين شهيد عزيز به ديدار و گفت‌وگو پرداخته و از مجاهدت آنان تقدير و تشکر کرده و برايشان صبر و اجر از درگاه الهي آرزو نمودند.
رهبر انقلاب خطاب به خانواده شهيد حججي، گفتند: خدا شهيد شما را عزيز کرده، ببينيد چه غوغايي در کشور به خاطر شهادت اين جوان به راه افتاده است. همه شهدا پيش خداوند متعال عزيزند؛ لکن يک خصوصيتي در اين جوان وجود داشته، خداوند هيچوقت کارش بدون حکمت نيست. اخلاص، نيت پاک و به موقع حرکت کردن اين جوان و نياز جامعه به اين‌گونه شهادت موجب شده خداوند متعال نام شهيد شما را بلند کرده است.
شهيد حججي در سال 1371 در نجف آباد اصفهان متولد شد. وي در زمينه ترويج و تبليغ کتاب و از اعضاي فعّال مؤسسه شهيد احمد کاظمي بود و به فعاليت‌هاي خيريه و نيکوکارانه و کمک به محروميت‌زدايي در مناطق فقير کشور مي‌پرداخت. شهيد حججي همچنين از خادمينِ راهيان نور در مناطق عملياتي دوران دفاع مقدس نيز بود.
شهيد حججي از رزمندگان لشکر 8 نجف، شهر نجف‌آباد اصفهان بود؛ اين رزمنده سلحشور روز دوشنبه 16 مرداد در عمليات مستشاري در منطقه التنف در مرز سوريه با عراق به اسارت گروه تروريستي داعش درآمد و دو روز بعد از آن پس از شکنجه توسط متوحشان داعشي با لبان تشنه همچون سرور و سالار شهيدان سر از تنش جدا شد.
سرلشکر قاسم سليماني فرمانده نيروي قدس سپاه سي ام شهريور ماه در مراسم اربعين شهادت مدافع حرم شهيد «مرتضي حسين پور» با اشاره به وعده‌ي انتقام شهيد حججي گفت که «نابودي داعش نزديک است و تا 2 ماه ديگر نابودي اين شجره خبيثه را جشن مي‌گيريم و ايران، روسيه، سوريه و عراق بايد اين جشن را برپا کنند».
انتهاي پيام/

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۸۸۴۱۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یادنامه‌ای از تشییع با شکوه پیکر آیت الله مهمان‌نواز

۶ سال پیش در چنین روزهایی مردم استان خراسان شمالی با مردی وداع کردند که برای آنان شریک تلخ و شیرین زندگی‌های‌شان بود و در تمام سال‌های مبارزات انقلاب اسلامی و بعد از آن همدم همیشگی مردم بجنورد لقب گرفت.

 

 

  به اشتراک بگذارید: https://tn.ai/3074985 درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار ؛ جدیدترین اخبار لحظه به لحظه امروز پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS تلگرام اینستاگرام توییتر   آپارات   سروش   آی‌گپ   گپ   بله   روبیکا   ایتا
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

دیگر خبرها

  • (ویدئو) تشییع پیکر مادر و دختر لبنانی
  • اعلام زمان برگزاری مراسم تشییع پیکر عروس ارشد امام خمینی
  • مراسم تشییع همسر شهید آیت الله سید مصطفی خمینی شنبه برگزار می شود
  • یادنامه‌ای از تشییع با شکوه پیکر آیت الله مهمان‌نواز
  • تشییع و خاکسپاری پیکر مادر شهید حسن محمدی در جعفریه
  • پیکر جانباز شهید «پاسبان» در تربت جام آرام گرفت
  • پیکر جانباز شهید پاسبان در تربت جام آرام گرفت
  • پیدا شدن پیکر مطهر ۷ شهید دوران هشت سال دفاع مقدس در فکه دهلران
  • بازگشت ستارگان خاک به آغوش دیارشان
  • تشییع و خاکسپاری پیکر مطهر ۶ شهید گمنام در پایتخت