Web Analytics Made Easy - Statcounter


تیم بسکتبال پتروشیمی با از پیش رو برداشتن تایگر چین تایپه به عنوان اولین تیم به مرحله نیمه نهایی مسابقات باشگاه های آسیا صعود کرد.

به گزارش خبرنگار بی‌باک، تیم های شرکت کننده در بیست و ششمین دوره مسابقات بسکتبال باشگاه های آسیا آسیا پس از یک روز استراحت از امروز پنجشنبه دیدارهای خود در مرحله یک چهارم نهایی این رقابت ها را در شنزو چین پیگیری کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مرحله از رقابت ها با دیدار دو تیم پتروشیمی بندرامام و تایگر چین تایپه آغاز شد. شاگردان مهران شاهین طبع که با قرار گرفتن در رده دوم گروه A به این مرحله از مسابقات صعود کردند موفق شدند حریف خود را با نتیجه ۹۷ بر ۸۰ شکست دهند و راهی مرحله نیمه نهایی مسابقات شوند. پتروشیمی نیمه نخست این دیدار را نیز با برتری ۴۸ بر ۴۱ خود تمام کرد.

ارسلان کاظمی، سعید داورپنلاه، میثم میرزایی، بهنام یخچالی و ویلی وارن پنج بازیکنی بودند که درترکیب اولیه پتروشیمی برای دیدار با نماینده چین تایپه قرار گرفتند. نتیجه کامل دیدار تیم های پتروشیمی بندرامام و تایگر چین تایپه به شرح زیر است:

* پتروشیمی بندرامام ۹۷ - تایگر چین تایپه ۸۰
(۲۶ بر ۱۸)، (۲۲ بر ۲۳)، (۲۰ بر ۱۶)، (۲۹ بر ۲۳)

پتروشیمی بندرامام در حالی موفق به شکست نماینده چین تایپه شد که در مرحله مقدماتی تنها برابر آستانه قزاقستان آنهم با تنها یک اختلاف امتیاز متحمل شکست شده بود اما در سه دیدار دیگر به ترتیب تیم های سِرِیِت رام‌الله فلسطین، مونو ومپایرز تایلند و چوکز توگو فیلیپین را شکست داد و اینگونه به عنوان تیم دوم گروه اول راهی یک چهارم نهایی شد. نماینده کشورمان که با پیروزی در دیدار امروز راهی مرحله نیمه نهایی شد، در این مرحله و برای صعود به فینال باید فردا با برنده دیدار دو تیم الریاضی لبنان و مونو ومپایرز تایلند رقابت کند. این دیدار امروز به عنوان آخرین دیدار مرحله یک چهارم برگزار می شود.

مرحله یک چهارم نهایی مسابقات بسکتبال باشگاه های آسیا امروز با برگزاری سه دیدار دیگر در چین پیگیری می شود. برنامه این دیدارها به این شرح است:

* آستانه قزاقستان - الاهلی امارات
* ژینجیانگ چین - چوکز توگو فیلیپین
* الریاضی لبنان - مونو ومپایرز تایلند

بیست و ششمین دوره مسابقات بسکتبال باشگاه های آسیا تا هشتم مهرماه در شنزو چین ادامه دارد. پتروشیمی که در دوره پیشین این رقابت ها صاحب عنوان سومی شد، با قهرمانی در غرب آسیا کسب سهمیه کرد.


منبع: بی باک نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.bibaknews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بی باک نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۸۸۴۳۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیروزی نوشاد عالمیان مقابل رنکینگ ۲۹ جهان در مسابقات عربستان

ملی پوش تنیس روی میز ایران با شکست نماینده چین تایپه به مرحله یک شانزدهم نهایی جدول اصلی مسابقات عربستان صعود کرد.

به گزارش ایسنا، جدول اصلی مسابقات تنیس روی میز بین المللی عربستان برگزار شد و نماینده ایران موفق به شکست حریف خود شد. 

نوشاد عالمیان در دوره نخست جدول اصلی مسابقات توانست بازیکن چین تایپه که رنکینگ ۲۹ جهان را داشت با نتیجه ۳ بر ۲ شکست دهد و به مرحله بعد صعود کند. 

عالمیان پیش از این در جدول مقدماتی توانسته بود با شکست حریفانی از اتریش بلژیک و مصر به جدول اصلی مسابقات صعود کند. 

نتیجه بازی به شرح زیر است: 

مرحله یک سی و دوم نهایی جدول انفرادی 
نوشاد عالمیان از ایران (رنکینگ ۶۸ جهان ) ۳ - چنگ کائو از چین تایپه ( رنکینگ ۲۹ جهان) ۲
امتیاز:  ۹ - ۱۱، ۱۱ - ۷، ۸ - ۱۱، ۱۱ - ۲، ۱۱ - ۴ 

انتهای پیام 

دیگر خبرها

  • طبیعت یک گام به فینال نزدیک تر شد
  • تداوم بردهای عالمیان در مسابقات تنیس روی میز عربستان
  • صعود شهرداری گرگان به رقابت‌های فینال لیگ برتر بسکتبال
  • پیروزی نوشاد عالمیان مقابل رنکینگ ۲۹ جهان در مسابقات عربستان
  • شهرداری گرگان اولین فینالیست لیگ برتر بسکتبال
  • شهرداری گرگان اولین فینالیست لیگ برتر بسکتبال شد
  • لیگ برتر بسکتبال| پرواز عقاب‌ها به فینال/ صعود شهرداری گرگان به دیدار نهایی
  • موفقیت دانش آموزان کیش در مسابقات لیگ علمی پایا
  • موفقیت دانش آموزان کیش در مسابقات لیگ علمی دانش آموزی پایا
  • معرفی تنیسور‌های مرحله نیمه نهایی رقابت‌های بین المللی ساحلی کیش