Web Analytics Made Easy - Statcounter

سردار غیب پرور گفت: قیام حسینی جلوه اعلایی از جهاد کبیر است که این جهاد قدرت نه گفتن به دشمن و نترسیدن از اوست. به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز فارس، رئیس سازمان بسیج مستضعفین کشور در همایش آغاز به کار رسمی فعالیت‌ها برای برپایی موکب احمد بن موسی علیه السلام در شیراز گفت: با برپایی همایش خیران و خادمان موکب احمد بن موسی علیه‌السلام، فعالیت رسمی برای برپایی این موکب در کربلای معلی آغاز شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


موکب احمد بن موسی علیه‌السلام با کمک خیران استان فارس هر سال همزمان با ایام اربعین حسینی در مسیر زائران اربعین در کربلای معلی برپا می‌شود و پذیرای زائران است.
سردار غلامحسین غیب پرور افزود: خدمت به زائران حسینی در موکب احمد بن موسی علیه‌السلام فرصت با ارزش و نعمتی است که توفیق آن نصیب کسانی می‌شود که حضرت ابا عبدالله الحسین علیه السلام به آن‌ها نظر کرده باشد.
وی افزود: علاوه بر توفیق خدمت به زائران حسینی نامگذاری این موکب به نام احمد بن موسی علیه‌السلام موجب می‌شود تا نام آن حضرت را بلند کنیم.
وی با تاکید بر فعالیت‌های فرهنگی در موکب احمد بن موسی ابراز امیدواری کرد: قالب فعالیتهای این موکب متمرکز بر فعالیت‌های فرهنگی باشد.
فرمانده سابق سپاه فجر استان فارس در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به قیام حسینی یادآور شد: وجود امام حسین (ع) جلوه اعلایی از جهاد کبیر است که این جهاد قدرت نه گفتن به دشمن، است و عمل نکردن و نترسیدن.
رئیس سازمان بسیج مستضعفین کشور گفت: رفتار امام ره و مردم کشور ما در دوران انقلاب اسلامی نتیجه درس آموزی از جهاد کبیر حسینی اکبر است.
وی افزود: قدرت نه گفتن به دشمن کاری است که مردم و امام (ره) در پیروزی انقلاب اسلامی انجام دادند، زیرا امام (ره) شاگرد ممتاز مکتب امام حسین (ع) بود و این نه گفتن به دشمن در یک حرکت عمومی در مردم و رزمندگان تجلی پیدا کرد و تا به امروز در رفتار مدافعان حرم ادامه دارد.
غیب پرورادامه داد: امروز در نتیجه همین تفکر بسیاری از جوانان ما همانند شهید حججی هستند، اما اینکه خداوند چگونه این شهید را پرچم کرد باید به نیت آن شهید برگردیم.
رئیس سازمان بسیج مستضعفین کشور تاکید کرد: اخلاص این جوان و خدمت در اوج گمنامی نعمتی بزرگ بود که خداوند به شهید داد.
تولیت آستان مقدس احمدی و محمدی علیهماالسلام گفت: استان فارس که همواره در همه عرصه‌ها پیشتاز بوده اند اینجا هم باید در کمک به برپایی موکب احمد بن موسی علیه السلام پیشتاز باشند. آیت الله سیدعلی اصغر دستغیب از صدا و سیمای مرکز فارس در انعکاس تلاش‌های صورت گرفته در موکب احمدبن موسی علیه‌السلام قدردانی کرد و افزود: ارتباط حرم با حرم امسال مورد توجه قرار گیرد.
آیت اله دستغیب برنامه ریزی برای معرفی بیشتر احمد بن موسی علیه‌السلام به زائران حسینی اربعین را خواستار شد و گفت: هنوز این امامزاده جلیل القدر برای شیعیان دیگر کشور‌ها شناخته شده نیست.
وی با گرامیداشت یاد شهید حججی افزود: شهید حججی تن‌ها نیست و در همین جمع امثال حججی کم نیست.سید تقی سهرابی مدیرکل صدا و سیمای مرکز فارس هم گفت: برنامه‌های متنوعی برای نمایش عشق و دلدادگی مردم استان فارس به سرور و سالار شهیدان در اربعین حسینی پخش می‌شود.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۸۸۶۴۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قیام علیه جنایات اسرائیل برگرفته از وجدان بیدار جهانیان

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکزاصفهان؛ دکتر علی امیدی کارشناس روابط بین الملل و عضو هیات علمی دانشگاه اصفهان گفت: این اعتراض شکل گرفته در دانشگا‌های اروپا و آمریکا و استرالیا نشان دهنده وجدان بیدار جهانیان است.
دکتر حسین مسعود نیا کارشناس جامعه شناسی سیاسی و عضو هیات علمی دانشگاه اصفهان هم معتقد است طوفان القصی شکست بزرگی برای اسرائیل بود و ناکارآمدی این کشور در امنیت نظامی و امنیتی را نشان داد.
وی گفت :گسترش جنک در جهان راه فرار نتانیاهو بود که با پاسخ ایران روبرو شد.

این استاد دانشگاه افزود: هم اکنون در سایه سانسور‌های شدید خبری و بافعالیت رسانه‌های حق جو افکار عمومی جهان در سطح نخبگان بیدار شده و بزود در جاموامع گسترش می‌یابد.
دکتر قدرت الله خسرو شاهی حقوقدان و عضو هیات علمی دانشگاه اصفهان هم گفت ایران در عملیات وعده صادق به جهانیان نشان داد که اسرائیل شکست پذیر است.
وی گفت دفاع همه جانبه دولت‌های غربی از لابی صهیونیست سبب گسترش اعتراض در جوامع شده است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • قیام علیه جنایات اسرائیل برگرفته از وجدان بیدار جهانیان
  • نخستین نشست ستاد اربعین حسینی استان مرکزی
  • برپایی بیش از ۸ هزار محفل شیرخوارگان حسینی در ایران و کشور‌های جهان
  • اجرای بیش از ۴۰۰ برنامه فرهنگی در لرستان
  • امت اسلام در کنار همدیگر به یک دشمن واحد توجه کنند
  • حضرت نجمه خاتون علیهاالسلام، مصداقی برای آیه شریفه تطهیر است
  • اجتماع بزرگ صادقیون با میزبانی از شهید گمنام برگزار می‌شود
  • حمایت استاد حوزه علمیه قم از اجرای طرح «نور» فراجا
  • حمایت هزار استاد حوزه علمیه قم از اجرای طرح «نور» فراجا
  • سردار فدوی: دشمن با اقتدار تنبیه شد / صهیونیست‌ها با حمله به کنسولگری حماقت کردند