Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-05-04@04:35:32 GMT

۲۱۰۰۰ مأموریت توسط اورژانس کرمانشاه انجام شد‌

تاریخ انتشار: ۶ مهر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۴۸۸۶۴۸۲

۲۱۰۰۰ مأموریت توسط اورژانس کرمانشاه انجام شد‌

رئیس مرکز فوریت‌های پزشکی استان کرمانشاه گفت: در ۵ ماه نخست امسال ۲۱ هزار و ۳۰۵ مأموریت توسط اورژانس استان کرمانشاه انجام شده است.

صائب مدرسی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در کرمانشاه با اشاره به انجام 21 هزار و 305 مأموریت انجام شده توسط اورژانس کرمانشاه، اظهار داشت: در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته این آمار 14 درصد رشد داشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس مرکز فوریت‌های پزشکی استان کرمانشاه با اشاره به رشد 18 درصدی ماموریت‌های شهری در مقایسه با مدت مشابه سال قبل، گفت: در پنج ماه ابتدایی امسال 13 هزار و 891 ماموریت شهری و 11 هزار و 364 مأموریت جاده‌ای توسط نیروهای اورژانس انجام شده است.

مدرسی با بیان اینکه در پنج ماه ابتدایی امسال در مجموع 21 هزار و 305 ماموریت توسط اورژانس کرمانشاه انجام شده است، گفت: این تعداد در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته که 18 هزار و 421 مورد بود رشد 14 درصدی را نشان می‌دهد.

وی با بیان اینکه آمارها نشان دهنده رشد چهار درصدی مأموریت‌های فوتی غیرتصادفی اورژانس کرمانشاه است، عنوان کرد: در پنج ماه ابتدایی سال گذشته 451 مورد مأموریت فوتی غیرتصادفی توسط مرکز اورژانس انجام شده که امسال این آمار 472مورد بود.

رئیس فوریت‌های پزشکی استان کرمانشاه عنوان کرد: 11 هزار و 951 ماموریت انتقال به بیمارستان امسال توسط نیروهای اورژانس انجام شده است که رشد 15 درصدی را نشان می‌دهد.

مدرسی با بیان اینکه آمارها نشان دهنده رشد 15 درصدی مأموریت‌های غیرتصادفی اورژانس کرمانشاه است، عنوان کرد: در پنج ماه ابتدایی سال گذشته 12 هزار و 243 مورد مأموریت غیرتصادفی توسط مرکز اورژانس انجام شده که امسال این آمار 14 هزار و 347 مورد بود.

وی از رشد منفی تصادفات منجر به فوت در پنج ماه نخست امسال خبر داد و اظهار کرد: سال گذشته 72 نفر در تصادفات فوت کردند که این آمار امسال 64 مورد بوده که کاهش 12 درصدی را نشان می‌دهد.

انتهای پیام/

R41380/P1377/S6,68/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۸۸۶۴۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتظار موج جدیدی از خدمت در سال پایانی شورا 

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز یزد، محمدمهدی نیکونژاد خطاب به مدیران و معاونان شهرداری گفت: در یک سال پایانی شورا، ایجاد موج جدیدی از خدمت با تکیه بر همدلی و همراهی مدیران مناطق و واحد‌های ستادی شهرداری یزد مورد انتظار است.

وی با اشاره به مأموریت اصلی شهر یعنی ارتقای وضعیت نگه داشت شهر توسط مدیران شهری افزود: در جریان بارندگی‌های اخیر به دلیل اقدامات اساسی و زیر بنایی مناسبی که در سال گذشته انجام شد، کم‌ترین آسیب به شهر و شهروندان وارد گردید.

نیکونژاد ادامه داد: مأموریت دیگر تکمیل طرح‌های متوقف، نیمه تمام یا در حال اجرای شهرداری شده است که باید با نیت خیرخواهانه و جهت خدمت به مردم با سرعت و دقت و بدون نقص مدنظر قرار گیرد.

رئیس کمیسیون نظارت و حقوقی شورای اسلامی شهر یزد خاطرنشان کرد: اکنون که در ابتدای سال قرار داریم باید به گونه‌ای برنامه ریزی شود که تا قبل از ورود به فصل سرد سال بخش قابل توجهی از طرح‌های عمرانی به مرحله پایانی رسیده باشد و انرژی، اعتبار و همچنین نیروی انسانی را در همین راستا متمرکز و به کار گرفته شود.

دیگر خبرها

  • تولد نوزاد عجول در آمبولانس اورژانس پیرانشهر
  • انجام چهار عملیات مردم یاری توسط بالگرد‌های پایگاه هوانیروز
  • پرداخت ۱۴۵ میلیارد وام اشتغالزایی توسط بسیج سازندگی
  • انجام ۴ عملیات مردم‌یاری پایگاه هوانیروز کرمانشاه طی هفته گذشته
  • مصدومیت ۱۷۴ نفر در تصادفات رانندگی کهگیلویه و بویراحمد
  • بالگرد اورژانس قم دوبار به پرواز درآمد
  • انتظار موج جدیدی از خدمت در سال پایانی شورا 
  • محکومیت ۲۶ پرونده قصور پزشکی در پزشکی قانونی کرمانشاه
  • همراهی ۱۹ پزشک هلال احمر با زائران حج تمتع خراسان رضوی
  • بهسازی باند فرودگاه کرمانشاه تا پایان نیمه نخست سال