Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ آیت الله سید علی اصغر دستغیب تولیت آستان مقدس شاهچراغ (ع)، درهمایش خادمان و خیران موکب احمد بن موسی (ع) گفت: دفتر دائمی موکب احمدبن موسی در حرم مطهر شاهچراغ (ع) راه اندازی می‌شود تا این موکب بهتر بتواند واسطه عرض ارادت مردم فارس به امام حسین (ع) باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: مطمئن باشید خدمت به زوار اهل بیت (ع) از اجر عظیمی خواهد داشت.

آیت الله دستغیب با تاکید به اهمیت زیارت و تضمین ائمه اطهار (ع) به کمک به زوار در روز قیامت، بیان کرد: تن‌ها به برپایی مجالس نباید اکتفا کرد و باید عزت امام حسین (ع) که حضرت زینب (س) و حضرت امام سجاد (ع) برای آن تلاش کردند، حفظ و سیره عملی آن امام شهید به جامعه معرفی شود.

موکب حضرت احمد بن موسی (ع.) با ظرفیت اسکان بیش از هشت هزار نفر در شب یکی از بزرگترین موکب‌های اربعین حسینی است که همه فعالیت‌ها در آن توسط مردم انجام و تأمین هزینه‌ها و فعالیت‌های اجرایی آن توسط مردم فارس انجام می‌شود.
انتهای پیام/ر

دفتر دائمی موکب احمدبن موسی در حرم مطهر شاهچراغ (ع) راه اندازی می‌شود

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۸۸۶۹۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گردهمایی بزرگ دختران دانشجو در قم برگزار می شود

به گزارش خبرنگار مهر، در آستانه فرا رسیدن روز میلاد با سعادت حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها که به نام روز دختر نامگذاری شده گردهمایی بزرگ دختران دانشجو در حرم مطهر بانوی کرامت برگزار می شود.

این مراسم روز چهارشنبه ۱۹ اردیبهشت ماه ساعت ۱۵:۳۰ در شبستان امام خمینی (ره) حرم مطهر حضرت معصومه سلام الله علیها برگزار می شود.

این تجمع با اجرای نجم الدین شریعتی و سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین علیرضا پناهیان همراه خواهد بود.

حاج سعید حدادیان و محمد حسین حدادیان در این مراسم مداحی خواهند کرد و سید حمیدرضا برقعی به شعرخوانی خواهد پرداخت.

کد خبر 6093595

دیگر خبرها

  • گردهمایی بزرگ دختران دانشجو در قم برگزار می شود
  • حتی با تولد فرزندش هم جبهه را ترک نکرد
  • از درب طلای حرم امام رضا (ع) در دهه کرامت رونمایی می‌شود
  • اهدای درب طلای حرم امام رضا(ع) از طرف حرم حضرت معصومه(س)
  • رونمایی از درب طلای حرم امام رضا (ع) در دهه کرامت
  • رونمایی از درب طلای حرم امام رضا(ع) در دهه کرامت
  • سپاه و ارتش بازوان قدرتمند نظام جمهوری اسلامی اند 
  • نور محبوسی که خاموش نشد
  • جشن تکلیف ۴ هزار دختر در حرم حضرت عبدالعظیم حسنی(ع)
  • ۴۰۰۰ موکب به زائران اربعین حسینی خدمات رسانی می کنند