Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-26@14:36:50 GMT

گسترش 1- تراکتور 2؛ شکوفایی بچه‌های یحیی

تاریخ انتشار: ۶ مهر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۴۸۸۶۹۹۰

گسترش 1- تراکتور 2؛ شکوفایی بچه‌های یحیی

دربی تبریز میان تیم های گسترش فولاد و تراکتورسازی را شاگردان جوان یحیی گل محمدی به سود خود به پایان بردند.

به گزارش ورزش سه، گسترش فولاد و تراکتورسازی در حالی به مصاف یکدیگر رفتند که هردوی آنها برای کسب پیروزی تلاش می کردند. از سوی دیگر با توجه به غیبت بازیکنان کلیدی در ترکیب تراکتور و استفاده گل محمدی از بازیکنان جوان تصور می شد این تیم کار سختی داشته باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با این حال شاگردان جوان گل محمدی عملکرد خیلی خوبی داشتند و توانستند 3 امتیاز را مال خود کنند.

هفته هشتم لیگ برتر/ ساعت 14

ورزشگاه بنیان دیزل تبریز/ تماشاگر: حدود 2500 نفر

داور: اشکان خورشیدی کمک‌ها: هادی طوسی و عسگر محمدی

اخطار: فاخر تهامی (7) و مهدی شریفی (24) و محمد ایرانپوریان(85) و فرزاد حاتمی(85) از تراکتورسازی و احمدرضا زنده روح(14) و ادسون هنریکه (57) و محمد خرم الحسینی(72) و مهرداد قنبری(85) از گسترش فولاد

گسترش فولاد:
کوروش ملکی، مسیح زاهدی، دراگان، ادسون هنریکه، یوسف سیدی، آندرانیک تیموریان(70- میلاد فخرالدینی)، احمدرضا زنده روح(59- مهرداد قنبری)، سامان نریمان جهان، سید محمد خرم الحسینی، امید جهانبخش(70- علیرضا ارجمندیان) و رضا خالقی فر
سرمربی: لوکا بوناچیچ

تراکتورسازی:
فرزین گروسیان، محمد مسلمی پور، محمد ایرانپوریان، محمدرضا مهدی زاده، عارف آغاسی، علی اسدزاده، مهدی کیانی، امیر نصرآزادانی، سید فاخر تهامی(90+5- علی اسماعیلی)، مهدی شریفی(57- محمدرضا آزادی) و فرزاد حاتمی(85- رضا عبدی)
سرمربی: یحیی گل محمدی

شرح گل ها:


یک بر صفر تراکتور (امیر نصرآزادانی): دقیقه 48: محمد ایرانپوریان در جناح راست صاحب توپ شد و به امیر نصرآزادانی پاس داد؛ او در حالی که فضای خالی دروازه گسترش فولاد را با اشتباه کوروش ملکی در جاگیری دید با ضربه ای خوب از پشت محوطه جریمه دروازه را باز کرد و گل زیبایی را به ثمر رساند.

دو برصفر تراکتورسازی(فاخر تهامی): در دقیقه 73 بازیکنان تراکتورسازی حرکت ترکیبی خوبی را انجام دادند و در نهایت کیانی با یک پاس زیبا فاخر تهامی را صاحب توپ کرد. این هافبک جوان نیز با ضربه ای دقیق برای بار دوم دروازه کوروش ملکی را فرو ریخت
دو بر یک گسترش فولاد(میلاد فخرالدینی): روی یک ضدحمله بازیکنان گسترش فولاد به محوطه جریمه تراکتور سازی رسیدند، رضا خالقی فر در داخل محوطه فخرالدینی را صاحب توپ کرد تا این بازیکن با ضربه ای دقیق و شوتی محکم یکی از گل های تراکتورسازی را جبران کند.

دقایق حساس:

دقیقه 2: ضربه رضا خالقی فر از داخل محوطه جریمه از کنار دروازه گسترش فولاد به بیرون رفت.

دقیقه 10: ضربه مهدی کیانی از پشت محوطه جریمه گسترش فولاد از کنار دروازه این تیم با اختلاف اندک به بیرون رفت.
دقیقه 15: ضربه از راه دور مهدی شریفی با پای چپ راهی به دروازه پیدا نکرد.

دقیقه 25: مهدی شریفی مهاجم تراکتورسازی در محوطه جریمه گسترش فولاد سرنگون شد اما داور اعتقادی به خطا نداشت و حتی به خاطر تمارش به شریفی کارت زرد داد.

دقیقه 36: سامان نریمان جهان با فرزین گروسیان در موقعیت تک به تک قرار گرفت اما گروسیان ضربه این بازیکن را مهار کرد و مانع گل شدن توپ شد.
دقیقه 37: فشار تیم گسترش فولاد روی دروازه تراکتورسازی در نهایت با ضربه سامان نریمان جهان از گوشه محوطه جریمه همراه شد که توپش با بدشانسی او تیر عمودی دروازه گسترش فولاد را به لرزه در آورد.

دقیقه 41: امیر نصرآزادانی برای مهدی شریفی توپ را به خوبی ارسال کرد اما کوروش ملکی با دستان کشیده اش آن را گرفت و مانع از ایجاد خطر روی دروازه گسترش فولاد شد.

دقیقه 63: ضربه آندرانیک تیموریان از پشت محوطه جریمه با اختلاف اندک از کنار دروازه تراکتورسازی به بیرون رفت.

دقیقه 70: رضا خالقی حرکت تکنیکی زیبایی را شروع کرد و با عبور از چند بازیکن تراکتورسازی ضربه اش را به سمت دروازه زد که توپ با اختلاف اندک از کنار دروازه به اوت رفت.

دقیقه 83: ضربه امیر نصرآزادانی از پشت محوطه جریمه از بالای دروازه گسترش فولاد به بیرون رفت.
دقیقه 84: ضربه علیرضا ارجمندیان را فرزین گروسیان به راحتی در اختیار گرفت.
دقیقه 88: مهدی کیانی به زیبایی خرم الحسینی را دریبل کرد و ضربه اش را زد اما توپ با برخورد با مدافعان گسترش فولاد به کرنر رفت.
دقیقه 90: ضربه سر دراگان با اختلاف از کنار دروازه تراکتور به بیرون رفت.

حاشیه ها:


*برخلاف سایر دیدارهای برگزار شده در لیگ برتر، سکوهای ورزشگاه بنیان دیزل بین هواداران 2 تیم تقسیم نشده است. تراکتوری‌ها در کنار هواداران گسترش فولاد حضور دارند.
*قبل از شروع مسابقه لوکا بوناچیچ و یحیی گل محمدی برخورد گرمی باهم داشتند.
*محمدرضا آزادی مهاجم جوان تراکتورسازی در این مسابقه روی نیمکت نشسته است.
*بازیکنان سابق تراکتور که اکنون در گسترش فولاد توپ می زنند قبل از بازی به سمت نیمکت سرخپوشان تبریزی رفتند.
*چمن ورزشگاه بنیان دیزل پیش از آغاز دیدار تیم‌های گسترش فولاد و تراکتورسازی آبیاری شد.
*هواداران تیم فوتبال تراکتورسازی در زمان ورود فرزین گروسیان به زمین بازی، وی را مورد تشویق قرار دادند.

*میلاد فخرالدینی و سیدمحسن حسینی دو بازیکن باتجربه گسترش فولاد روی نیمکت با شوخی و خنده هایشان فضای شادی را ایجاد کرده بودند.
*با وجود اینکه این مسابقه دربی تبریز محسوب می شد اما استقبال زیادی از سوی هواداران انجام نشد.

تراکتورسازی تبریز گسترش فولاد تبریز

منبع: ورزش 3

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۸۸۶۹۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صعود یوزهای ایرانی به نیمه‌نهایی با کم‌ترین دردسر / ازبکستان حریف احتمالی شاگردان شمسایی

تیم ملی فوتسال ایران با پیروزی شش بر یک مقابل قرقیزستان به نیمه‌نهایی جام ملت‌های ۲۰۲۴ آسیا صعود کرد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، تیم‌های ملی فوتسال ایران و قرقیزستان ظهر امروز _چهارشنبه پنجم اردیبهشت_ در چارچوب مرحله یک‌چهارم نهایی هفدهمین دوره رقابت‌های جام ملت‌های فوتسال آسیا (۲۰۲۴ تایلند) از ساعت ۱۲:۳۰ در سالن بانکوک‌آرنای تایلند در برابر یکدیگر قرار گرفتند و ایران در نهایت با غلبه‌بر قرقیزستان راهی مرحله نیمه‌نهایی شد و جواز حضور در جام‌جهانی ازبکستان را هم به‌دست آورد.

مرحله یک‌چهارم نهایی جام ملت‌های فوتسال آسیا

دیدار تیم‌های ملی ایران و قرقیزستان

سالن: بانکوک‌آرنا

کوبل‌داوری: پورنارونگ گرایرود (داور اول از تایلند)، بنجاپول موچاروئنساپ (داور دوم از تایلند)، حسین علی (داور اتاق VAR از بحرین)، محمد محمد (داور اتاق VAR از عراق) و هیرویوکی کوبایاشی (داور وقت‌نگهدار از ژاپن)

گل‌ها:

بهروز عظیمی (دقیقه ۸- برای ایران)، آمان‌بائف دونیربک (دقیقه ۹- برای قزقیزستان)، سالار آقاپور (دقیقه ۱۰- برای ایران)، سعید احمدعباسی (دقیقه ۲۴- برای ایران)، مهدی کریمی (دقایق ۲۶- و ۳۶- برای ایران) و علی‌اصغر حسن‌زاده (دقیقه ۳۷- برای ایران)

ترکیب تیم ملی فوتسال ایران:

باقر محمدی، محمدحسین درخشانی، مهدی کریمی، سالار آقاپور و بهروز عظیمی

سرمربی: وحید شمسایی

ترکیب تیم ملی فوتسال قرقیزستان:

بکبولوت اخمت علیف، شوکوروف مخمدامینوف، ماکسات علیموف، دنیار طلایبکوف و عبدالرحیم دنیار اولو

سرمربی: لوئیز برنات مولینا

دقایق‌حساس:

فوتسالیست‌های ایران نمایش هجومی در شروع بازی داشتند که درخشش گلر قرقیزها مانع از گلزنی زودهنگام شد و در طرف مقابل پس از گذشت ۱.۳۰ ثانیه از آغاز مسابقه، قرقیزستان اولین شوت به چارچوب را زد.

اولین خطای ایران پس از گذشت ۱.۲۸ ثانیه سپری‌شدن از بازی توسط سالار آقاپور به ثبت رسید. در ادامه نزدیک بود دروازه ایران در دقیقه یازدهم گشوده شود که خوش شانسی باقر محمدی و ایران باعث شد ضربه طلایبکوف از محوطه‌جریمه راهی اوت شود.

شرح گل‌ها:

۱ - ۰ (دقیقه ۸: بهروز عظیمی): مهدی کریمی در سمت چپ زمین توپ را به بهروز عظیمی رساند که حرکت در عرض و شوت تماشایی این بازیکن با پای چپ به کنج دروازه قرقیزستان گل اول بازی را به همراه داشت.

۱ - ۱ (دقیقه ۹: آمان‌بائف دونیربک): غافلگیری بازیکنان ایران کاری کرد تا بکبولوت اخمت علیف، دروازه‌بان قرقیزستان تا میانه زمین پیشروی کند و با پاس رو به جلو، توپ را به دونیربک برساند و این بازیکن هم با چرخش و شوت نوک پای زمینی که از بین پاهای باقر محمدی عبور کرد، گل تساوی را به ثمر رساند.

۲ - ۱ (دقیقه ۱۰: سالار آقاپور): ضربه ایستگاهی به دست آمده برای ایران ایران سالار آقاپور با شلیک دیدنی از پشت محوطه جریمه به کنج دروازه فرستاد و گل دوم را زد.

۳ - ۱ (دقیقه ۲۴: سعید احمدعباسی): پاس رو به جلوی به موقع و دقیق از علی‌اصغر حسن‌زاده را سعید احمدعباسی در موقعیت تک به تک با ضربه بغل پا تبدیل به گل کرد.

۴ - ۱ (دقیقه ۲۶: مهدی کریمی): علی‌اصغر حسن‌زاده بازهم تاثیرگذار ظاهر شد و با فرار از سمت چپ زمین موقعیت ساخت که پاس در عرض او را مهدی کریمی با شوت سرضرب و پای چپ به تور دروازه چسباند.

۵ - ۱ (دقیقه ۳۶: مهدی کریمی): سالار آقاپور با حرکت تماشایی خلق موقعیت کرد و توپ را پشت محوطه جریمه به مهدی کریمی رساند که چرخش و شوت زمینی مهدی کریمی به گوشه دروازه رفت و گل پنجم را برای تیم ملی فوتسال کشورمان به‌همراه داشت.

۶ - ۱ (دقیقه ۳۷: علی‌اصغر حسن‌زاده): پنالتی به دست آمده برای ایران با خطا روی مهدی کریمی و تایید توسط وی‌ای‌آر پس از بازبینی صحنه مشکوک را کاپیتان ایران یعنی علی‌اصغر حسن‌زاده با ضربه نمایشی و استثنایی که فریب گلر قرقیزستان را به‌دنبال داشت تبدیل به گل کرد.

کد خبر 747532

دیگر خبرها

  • فقط سیتی: قرار نیست تیم دیگری قهرمان شود
  • یونایتد 4-2 شفیلد: تن‌هاخ مقابل قعرنشین هم چالش دارد
  • اورتون ۲-۰ لیورپول: کلوپ بدون قهرمانی می‌رود!
  • لوریان ۱-۴ پی‌اس‌جی: پاریس روی دوش امباپه و دمبله
  • صعود یوزهای ایرانی به نیمه‌نهایی با کم‌ترین دردسر / ازبکستان حریف احتمالی شاگردان شمسایی
  • آرسنال ۵-۰ چلسی: تحقیر آبی‌ها و صدرنشینی، بهتر از این نمی‌شد!
  • فوری:‌ تراکتورسازی با حمید مطهری به توافق رسید
  • شگفتی بزرگ؛ الهلال حذف شد | فینال آسیا و رویای ستاره پنجم بر باد رفت
  • بزرگترین شگفتی آسیا: الهلال حذف شد!
  • توضیح مدیرعامل تراکتورسازی درباره جذب گل‌محمدی