Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-30@18:32:01 GMT

شکست حصر آبادان نتیجه فرماندهی مستقیم امام بود

تاریخ انتشار: ۶ مهر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۴۸۸۸۳۵۲

شکست حصر آبادان نتیجه فرماندهی مستقیم امام بود

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از سنندج، بهرام حسینی مطلق فرمانده دافوس در مراسم گرامیداشت شهید حاج محمد سعید توفیقی که در پردیس سینما بهمن سنندج برگزار شد، اظهار کرد: وجود رهبری گرانقدر همچون امام راحل در زمان دفاع مقدس باعث ایجاد انگیزه مضاعف در رزمندگان می شد.
وی با بیان اینکه در تابستان سال 60 اوج مدیریت حضرت امام به نمایش گذاشته شد و خودشان فرماندهی را بر عهده گرفتند، افزود: امام نیروهای مسلح را نظام دادند و اولین ثمره ی آن در پنج مهر سال 60 به ثمر نشست و محاصره آبادان با فرماندهی امام شکسته شد که این یکی از شاهکار های امام در دوران هشت سال دفاع مقدس است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


مطلق با اشاره به اینکه شاهکار اصلی امام معرفی چهره ها، فرماندهان و شخصیت های اثرگذار به کشور و به جهان و تاریخ بود، بیان کرد: همه ی شهدا از جمله شهید حاج سعید توفیقی و آن هایی که به شکل ترور به شهادت رسیدند تاریخ ساز شدند.
وی با بیان اینکه شهید حاج سعید توفیقی انسانی فرهنگی، باسواد و فهیم بود، گفت: رفتار و شخصیت این فرد به گونه ای بود که به راحتی می توان تشخیص داد که از یک اندیشه قوی و عمیق برخوردار است.
فرمانده دانشگاه‌ فرماندهی و ستاد ارتش جمهوری اسلامی ایران خاطر نشان کرد: امیدواریم که بتوانیم قدر این شهیدان عزیز را بدانیم و خود را در مسیر نورانی این شهدا قرار دهیم.

46

منبع: جماران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۸۸۸۳۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

7 شهید در حمله به نمازگزاران مسجد امام زمان (عج) در هرات

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما از کابل، امشب در حمله افراد ناشناس به نمازگزاران مسجد امام زمان در شهرک محمدیه شهرستان گذره هرات هفت نفر شهید شدند.

براساس گزارش‌های مردمی، شهدا شامل، دو زن، یک بچه و چهار مرد هستند تعدادی نیز مجروح و به بیمارستان منتقل شده اند که وضعیت برخی از آنان وخیم گزارش شده است. جاوید نبی زاده امام جماعت مسجد نیز در بین شهدا است.

 

دیگر خبرها

  • پیش‌بینی نتیجه انتخابات آمریکا توسط پیش‌گوی معروف
  • ظهور تحول در دانشگاه های جهان را باید نتیجه خون‌های ریخته شده در غزه دانست
  • ۷ شهید در حمله به نمازگزاران مسجد امام زمان (عج) در هرات
  • 7 شهید در حمله به نمازگزاران مسجد امام زمان (عج) در هرات
  • مطهری امام
  • خاطره تلخ پیکان در قزوین با ردپای شهاب زاهدی
  • مروری بر جنایات گروهک منافقین؛ترور یک نوجوان پیش چشمان مادر
  • ادین ترزیچ: نه تنها نتیجه، بلکه باید از سبک بازی‌مان نیز ناراضی باشیم
  • بایرلورکوزن ۲ - ۲ اشتوتگارت/ رکورد شکست ناپذیری باز هم در ثانیه‌های پایانی حفظ شد + فیلم
  • سعید عزت‌اللهی فینالیست آسیا را شکست داد!