Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- معاون وزیر جهاد کشاورزی از توزیع نامحدود شکر توسط شرکتهای غله و خدمات بازرگانی مناطق ۱۴ گانه به قیمت هر کیلوگرم ۲۵۲۰ تومان برای هیئت های مذهبی در ایام محرم الحرام امسال خبر داد .

به گزارش گروه اقتصاد خبرگزاری میزان به نقل از شرکت بازرگانی دولتی ایران، یزدان سیف اظهار کرد:‌ براساس مصوبه ستاد تنظیم بازار کشور، 25 هزار تن برنج شامل ‌10 هزار تن برنج هندی باسماتی 1121 و 15 هزار تن برنج pr11 هندی در ایام محرم امسال از طریق شرکت‌های غله و خدمات بازرگانی مناطق 14گانه و یا فروشگاه های زنجیره‌ای رفاه در میان هیئت های مذهبی توزیع خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: فروشگاه‌های زنجیره ای رفاه در سراسرکشور در راستای ایفای مسؤولیت‌های اجتماعی خویش، توزیع 15 هزار تن برنج pr11 به قیمت مصوب را متقبل شده اند.

معاون وزیر جهاد کشاورزی همچنین از توزیع نامحدود شکر توسط شرکتهای غله و خدمات بازرگانی مناطق 14 گانه به قیمت هر کیلوگرم 2520 تومان برای هیئت های مذهبی در ایام محرم الحرام امسال خبر داد .

سیف ادامه داد: هیئت های مذهبی برای دریافت برنج از انبارهای شرکت‌های غله و خدمات بازرگانی مناطق 14 گانه و یا فروشگاه های زنجیره ای رفاه، باید با دریافت حواله از سازمان صنعت، معدن و تجارت استان به شرکت غله و خدمات بازرگانی و یا فروشگاه های زنجیره ای رفاه استان مربوطه مراجعه نمایند.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۸۹۴۹۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کارکنان برق بخش آبپخش تقدیر شد

مدیر امور توزیع برق نواحی شهرستان دشتستان در حاشیه این برنامه در گفت و گو با خبرنگار مهر اظهار داشت: پرسنل اداره در خدمات رسانی، پایداری شبکه برق و در ارتقا شاخص‌های شرکت توزیع در سال ۱۴۰۲ جهت رضایت مندی مشترکین و گذر از پیک بار نقش بسزایی داشتند.

رئیس اداره برق بخش آبپخش نیز اظهار داشت: اردیبهشت هر سال همواره یادآور خدمات بی وقفه و شبانه روزی کارگرانی است که با سخت کوشی و ایمان عظیم در جهت خدمت رسانی جامعه لحظه‌ای درنگ نکرده و همواره در قبال مسئولیت‌های سنگین خویش پاسخگو بوده اند و در راستای این امر، در شکوفایی و بالندگی کشور خالصانه و صادقانه گام برداشته و همواره در هر زمان و هر مکان در سطح بخش در سرما و گرما حتی در روزهای تعطیل برای تأمین برق مطمئن و پایدار بخش آبپخش برای مردم انجام می‌دهند.

مجید نوبخت از مدیر امور توزیع برق نواحی شهرستان دشتستان جهت تقدیر از پرسنل تشکر کرد و افزود: این اداره تمام تلاش خود را در سال جهش تولید با مشارکت مردم در دستورکار قرار داده تا امسال بتوان با همکاری مردم عزیز بخش آبپخش خدمات مطلوب‌تری ارائه نماید

وی گفت: برق رسانی به ۳۱ نقطه و همچنین اصلاح و رفع ضعف ولتاژ چهار دستگاه ترانس در سطح شهر در مرحله تحویل مسیر و در حال حفاری است.

نوبخت اظهار داشت: در دولت کار و فعالیت لحظه‌ای درنگ نخواهیم کرد.

کد خبر 6094712

دیگر خبرها

  • کارکنان برق بخش آبپخش تقدیر شد
  • افزایش ۱۷ درصدی توزیع کود کشاورزی در آذربایجان غربی
  • ۳ درخواست عجیب روسیه از ایران
  • توزیع روزانه ۱۰۰۰ تن کود کشاورزی برای کشت برنج در مازندران
  • برق برخی مناطق ۷ شهرستان گیلان فردا قطع می‌شود
  • خریدبیش از ۷۷۰ هزار تن گندم ‌از کشاورزان استان خوزستان
  • پیش‌بینی برای حضور ۳۰ میلیون زائر در اربعین سال جاری
  • پیش‌بینی برای حضور ۳۰ میلیون زائر در اربعین امسال
  • کارخانجات آردسازی مازندران درجه‌بندی می‌شوند
  • خرید شبانه روزی گندم از کشاورزان دهلران