Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-05-07@17:18:17 GMT

دلایل منتفی شدن حضور تریم در استقلال

تاریخ انتشار: ۷ مهر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۴۸۹۵۵۳۳

نماینده باشگاه استقلال دلایل منتفی شدن حضور فاتح تریم در این تیم را اعلام کرد.

خبرگزاری تسنیم: همان طور که انتظار می‌رفت باشگاه استقلال در جذب فاتح تریم ناکام ماند و مشخص شد مسئولان این باشگاه بعد از رفتن علیرضا منصوریان بیشتر قصد داشتند با استفاده از نام بزرگ فاتح تریم به نوعی فشار را از روی خود برداشته و تا حدی اوضاع تیم‌شان را آرام کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ترفندی که شاید در ظاهر و موقت جواب داد اما در حال حاضر مشخص نیست رضا افتخاری چه برنامه‌ای برای آینده کادرفنی تیمش دارد.

باشگاه استقلال امروز از طریق نماینده رسمی خود در ترکیه پاسخ نهایی را به فاتح تریم داد و رسما به این مربی اعلام کرد توان پرداخت دستمزدش را ندارد. در شرایطی که دو هفته قبل جدایی منصوریان از استقلال نیز آنها با تریم مذاکره کرده و متوجه شدند دستمزد او حداقل 4 میلیون یورو است.

امیر سلطانی نماینده باشگاه استقلال در این مذاکره در این باره به خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم گفت: به من به صورت رسمی از سوی مدیریت باشگاه استقلال اعلام شد که به فاتح تریم بگویم این باشگاه زیر ساخت‌های لازم برای جذب مربی بزرگی چون او را ندارد. مسئله دیگری که مدیریت باشگاه استقلال به آن اشاره داشت بالا بودن دستمزد تریم بود که پرداخت آن برای این باشگاه امکان پذیر نبود.

وی اضافه کرد: تریم برای کار در استقلال علاقه نشان داد و حتی حاضر شد دستمزد کمتری از تیم‌های بزرگی که پیش از این در آنجا فعالیت داشته بگیرد اما به هر حال باشگاه استقلال پاسخ منفی داد. ضمن اینکه تاکید کنم دستمزد تریم شاید در فوتبال ایران به نظر بالا بیاید اما در ترکیه و فوتبال اروپا دستمزد معمولی است.

منبع: فردا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۸۹۵۵۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آیندهوون فاتح لیگ هلند شد

هفته سی و دوم رقابت‌های لیگ هلند با برگزاری چند دیدار ادامه یافت که در یکی از بازی‌ها آیندهوون صدرنشین توانستند با نتیجه ۴ بر ۲ اسپارتا روتردام را شکست دادند. 

به گزارش صدای ایران از ایسنا،به این ترتیب قهرمانی آیندهوون در لیگ هلند چند هفته مانده به پایان رقابت‌ها قطعی شد. 

در جدول رده بندی آیندهوون با ۸۷ امتیاز در رده نخست قرار دارد و فاینورد با ۷۵ امتیاز در رده دوم است.

فصل قبل فاینورد با علیرضا جهانبخش قهرمانی در لیگ هلند را به دست آورد.

آیندهوون در لیگ قهرمانان اروپا نیز حضور داشت که با شکست برابر بوروسیادورتموند در یک هشتم نهایی از دور رقابت‌ها کنار رفت.

امشب در لیگ هلند، فاینورد با علیرضا جهانبخش به دیدار زووله می‌رود.


دیگر خبرها

  • حضور نماینده المپیکی آذربایجان‌غربی در اردوی تیم ملی روئینگ
  • افزایش «حق مسکن» کارگران منتفی شد
  • افزایش «حق مسکن» کارگران منتفی است
  • افزایش «حق مسکن» کارگران منتفی است/ توافق حاصل نشد
  • آیندهوون فاتح لیگ هلند شد
  • (ویدئو) خلاصه بازی آاس رم ۱ - ۱ یوونتوس؛ حضور سردار در لیگ قهرمانان منتفی شد؟!
  • اکس پنگ جی6 ؛ این چینی کاملا از تسلا مدل Y کپی شده، البته ادعا هم دارد! (+تصاویر)
  • اکس پنگ جی6 ؛ این چینی کاملا از تسلا کپی شده، البته ادعا هم دارد! (+تصاویر)
  • حضور چشمگیر در مرحله دوم انتخابات پشتوانه‌ای برای نماینده است
  • گلبالیست های اردبیلی فاتح لیگ یک کشور