Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، همزمان با تاسوعای حسینی و عزاداری سید و سالار شهیدان اباعبدالله الحسین (ع)، مردم در مناطق مختلف شهری و روستایی استان چهارمحال و بختیاری و نیز شهرکرد با راه اندازی هیات های سینه زنی و زنجیرزنی در سوگ شهادت امام حسین (ع) و 72 تن از یاران با وفایش اشک ماتم ریختند.
هیات های سینه زنی و زنجیرزنی همراه با کاروان نمادین کربلا و با نوحه سرایی در خیابان ها، در مظلومیت اهل بیت عصمت و طهارت (ع) خون گریستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


بیش از یکهزار هیات مذهبی در چهارمحال و بختیاری برگزاری آئین های سوگواری سید و سالار شهیدان، امام حسین (ع) را بر عهده دارند.
همچنین در تاسوعای حسینی، بانوان این استان در همایشی با عنوان 'زینبیون' مسیر امامزادگان دو خاتون (س) تا مصلی بزرگ امام خمینی (ره) این شهر را پیاده پیمودند.
در همایش زینبیون، بانوان بسیجی، فرهنگی، دانشجویان، کارمندان و قشرهای مختلف مردم از نقاط شهری و روستایی حضور داشتند.
خبرنگار: وحید رئیسی دهکردی**انتشار:جهانبخش صفری
7362/6021

منبع: جماران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۹۰۵۲۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

همایش بین‌المللی معماری دست‌کند کشور در لرستان برگزار می‌شود

به گزارش خبرنگار مهر، عطا حسن‌پور امروز چهارشنبه در گفت‌وگو با رسانه‌ها با اشاره به برگزاری چهارمین همایش بین‌المللی معماری دست‌کند کشور در لرستان، اظهار داشت: این همایش بین‌المللی با موضوع تاب‌آوری در برابر مخاطرات، تغییرات اقلیمی و بلایا در آبان‌ماه سال جاری با حضور مهمانان و پژوهشگران داخلی و خارجی در خرم‌آباد برگزار خواهد شد.

وی اضافه کرد: این همایش بین‌المللی با همکاری پژوهشگاه میراث‌فرهنگی و گردشگری و اداره کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی لرستان برگزار می‌شود.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی لرستان، تصریح کرد: همایش یاد شده در محورهای مفاهیم و مبانی نظری، بستر فرهنگی و میراث ناملموس، بستر طبیعی در معماری دست‌کند، تجارب و حفاظت از معماری دست‌کند برگزار خواهد شد.

حسن‌پور، افزود: پژوهشگران، اساتید دانشگاه و علاقه‌مندان می‌توانند چکیده مقالات خود را دراین‌خصوص تا ۳۰ اردیبهشت به دبیرخانه این همایش بین‌المللی ارسال کنند.

کد خبر 6093859

دیگر خبرها

  • برگزاری مراسم سوگواری شهادت امام جعفر صادق (ع) در مهردشت +فیلم
  • همایش کاروان‌های حج تمتع در قم برگزار شد
  • برگزاری آزمون دستیاری تخصصی پزشکی با رقابت ۱۴۷ داوطلب در شهرکرد
  • بیداری جهانی علیه صهیونیست و اسرائیل
  • بیداری جهانی علیه تفکر صهیونیستی
  • تشییع باشکوه پیکر شهید معلم در ورامین برگزار می شود
  • رسانه‌ها پای کار بیست‌ویکمین همایش پیرغلامان حسینی باشند
  • پایان همایش ملی هویت اصلی زنان در آئینه قرآن و حدیث با معرفی مقالات برتر در گرگان
  • تشکیل ۱۲ کمیته فرهنگی برای برگزاری اجتماع ۲۰ هزار نفری امام رضایی ها در البرز
  • همایش بین‌المللی معماری دست‌کند کشور در لرستان برگزار می‌شود