Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس سازمان بسیج رسانه استان گیلان گفت: یادواره شهدای رسانه این استان در کربلا و رشت برگزار می‌شود.

محسن جعفری در گفت‌‌وگو با خبرنگار تسنیم در لاهیجان، با اشاره به برگزاری نخستین یادواره شهدای رسانه استان گیلان اظهار داشت: شهیدان سیداسماعیل سیرت‌نیا، محمدرضا نشرودکل، سیدمحمد اسحاقی، مجید ثابت‌قدم، ابوالقاسم اخوان، حامد کوچک‌زاده، میرزا کوچک جنگلی و حجت‌الاسلام ابراهیم انصاری هشت شهید رسانه گیلان هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه شهید سید اسماعیل سیرت‌نیا شهید شاخص سال جاری سازمان بسیج رسانه استان گیلان است، افزود: این شهید بزرگوار از شهدای مدافع حرم و علمدار جبهه فرهنگی گیلان بود که در سرویس یادداشت برخی رسانه‌ها همکاری می‌کرد.

رئیس سازمان بسیج رسانه استان گیلان با بیان اینکه 17 آبان سالروز شهادت شهید سیرت‌نیا است، گفت: با توجه به تقارن سالگرد شهید با همایش عظیم شیعیان جهان در اربعین حسینی(ع) یادواره این شهید بزرگوار و شهیدای رسانه گیلان در دو مراسم برگزار می‌شود.

جعفری با بیان اینکه کاروان‌های خبری اعزامی بسیج رسانه گیلان به همایش پیاده‌روی اربعین حسینی(ع)، یادواره شهید سیرت‌نیا و شهدای رسانه گیلان را در کربلا برگزار می‌کنند، گفت: پس از بازگشت از کربلا نیز یادواره شهدای رسانه گیلان در دهه سوم آبان‌ماه و با محوریت شهید شاخص این قشر شهید سیرت‌نیا در رشت و با حضور مهمانان ملی و اصحاب رسانه شمال کشور در رشت برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه دو ستاد برای یادواره شهدای رسانه استان گیلان در سطح دستگاه‌های اجرایی و فعالان رسانه‌ای تشکیل شده است، خاطرنشان کرد: بیش از 150 رسانه فعال گیلان در برگزاری نخستین یادواره شهدای رسانه گیلان همکاری کرده و حضوز فعال دارند.

رئیس سازمان بسیج رسانه استان گیلان با تقدیر از همکاری خانواده شهید سیرت‌نیا شهید شاخص این سازمان در برگزاری یادواره مذکور اظهار داشت: شهدای رسانه مردان بزرگی در مبارزه با استکبار بودند و جانشان را در این راه تقدیم اسلام کردند.

جعفری با بیان اینکه امیدواریم با عنایت شهدا توفیق برگزاری سالانه یادواره شهدای رسانه استان گیلان را داشته باشیم، افزود: بسیج رسانه از ایده‌های خلاقانه اصحاب رسانه و فعالان فرهنگی و مذهبی گیلان در برپایی یادواره شهدا استقبال می‌کند.

وی با تاکید بر اینکه در برگزاری مراسم خانواده شهدای رسانه گیلان به‌عنوان خادم‌ خانواده‌های معظم شهید رسانه حضور داریم، گفت: از مسئولان اجرایی گیلان می‌خواهیم نهایت همکاری را با ستاد یادواره شهدای رسانه داشته باشند.

رئیس سازمان بسیج رسانه استان گیلان اظهار داشت: یادواره شهدای رسانه در کربلا و یک روز قبل از اربعین با برپایی مراسم پرفیض زیارت عاشورا و مداحی و خاطره‌گویی برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

R7877/P1361/S6,71/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۹۰۵۶۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری نشست بصیرتی و جهاد تبیین در تپه شهدای گمنام خوی + تصاویر

بسیجیان حوزه مقاومت بسیج یک شهری شهید حبشی سپاه شهرستان خوی و پایگاه مقاومت بسیج اسوه کشوری شهید کوچری در تپه شهدای گمنام حضور یافتند و نشست بصیرتی و جهاد تبیین برگزار کردند و همچنین قرآن قرائت کرده و به روح بلند شهدا هدیه کردند.

در این مراسم از پاسخ موشکی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بر علیه رژیم صهیونیستی حمایت کردند.

شهروند خبرنگار ما تصاویری ارسال کرده است که می‌توانید در ادامه مشاهده کنید.

منبع: شهروند خبرنگار - آذربایجان غربی

بیشتر بخوانید:

برگزاری نشست بصیرتی با موضوع انتخابات مجلس در انابد + تصاویر

برای یادگیری اصول تصویربرداری خبری به صفحه «آموزش تصویربرداری برای شهروندخبرنگاران» مراجعه کنید.

 

 

باشگاه خبرنگاران جوان شهروند خبرنگار شهروند خبرنگار

دیگر خبرها

  • ضرورت تعامل صنعتگران با رسانه ها برای جهش تولید
  • شهدا معلم همیشگی شرافت و نماد اعتلای اخلاق و غیرت هستند
  • یادواره‌ای به نام شهدای دانشجو معلم در لرستان
  • یادواره‌ای به نام شهدای دانشجومعلم در لرستان
  • افتخار دستگاه آموزشی آران و بیدگل ۳۶ شهید معلم است
  • نقش حیاتی تولید در گره گشایی مشکلات جامعه
  • برنامه ریزی برای برگزاری یادواره ملی شهدای ترور خراسان رضوی
  • برگزاری نشست بصیرتی و جهاد تبیین در تپه شهدای گمنام خوی + تصاویر
  • یادواره شهدای حسین آباد دورود
  • یادواره شهدای کارگری شهرستان شفت برگزار شد