Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - سرمربي تيم فوتبال نفت طلاييه از اينکه در ورزشگاه محل تمرين تيمش بسته بوده و به شاگردان او اجازه تمرين داده نشده است، ابراز تأسف کرد. به گزارش خبرنگار ورزشي خبرگزاري تسنيم، علي کريمي در محل تمرين امروز (دوشنبه) تيم نفت طلاييه در ورزشگاه تهرانسر در مورد اينکه با در بسته ورزشگاه روبه‌رو شده‌اند، گفت: بله، در بسته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ما برنامه تمريني را به صورت مکتوب داده بوديم و بازيکنان اين برنامه را در اختيار داشتند، اما با در بسته محل تمرين روبه‌رو شديم.
وي در ادامه افزود: خيلي چيزها بعد اين قضيه مشخص مي‌شود. پس از اينکه بازيکنان از اينجا رفتند، کارهاي قانوني را انجام داده و پيگير داستان‌هاي اخير خواهيم بود.
سرمربي تيم نفت طلاييه در واکنش به اتفاقات عجيب و غريب در باشگاه نفت گفت: اين اتفاقات به خاطر نبودن آيين‌نامه و قوانين درست مي‌افتد. در مورد اوضاع نفت نماينده وزارت نفت و فدراسيون فوتبال بايد نظر بدهند و در حيطه اختيارات من نيست که حرف بزنم. همه حرف و حديث‌ها و صحبت‌هاي ما به اين دليل است که هر چيزي اصولي دارد و دنبال اين هستيم قوانين اجرا شود. اگر قرار است با هم کار کنيم، بايد براي همه تيم کار کنيم تا چيزهاي خوبي اتفاق بيفتد.
کريمي همچنين خاطرنشان کرد: اگر صحبتي انجام مي‌دهم، دوستان و علاقه‌مندان به فوتبال روي اين نگذارند که حتماً مي‌خواهم مربيگري کنم. شايد با اين شرايط آخرين باري باشد که مربيگري کنم. مديريتي مي‌بينم که هيچ سازگاري با من ندارد. تا چيزي تغييري نکند، شايد قبول نکنم مربيگري کنم.
«بيشتر بازيکنان ما از امروز تمرينات خود را شروع مي‌کنند». وي ادامه داد: پس از بازي با سپاهان، بلافاصله تمرينات را شروع کرديم. گفته بودم شرايط بدني خوبي نداريم و بايد از اين زمان استفاده کرده و تمرين کنيم. در حال تمرين کردن بوديم که آقايان حرف و حديث‌هاي زيادي ايجاد کردند. من نه با پيامک سرمربي شدم و نه با پيامک استعفا دادم. ايشان (مالک باشگاه) در مصاحبه‌هاي خود مي‌گفتند با پيامک استعفا داده‌ام و تا ديد نمي‌تواند به نتيجه برسد موضوع را به چيزهاي ديگري بردند که براي من مهم نيست. بچه‌ها به من لطف کردند، اگر بازيکنان هم نمي‌آمدند، من با کادر فني خودم اينجا حضور پيدا مي‌کردم.
سرمربي تيم نفت طلاييه در رابطه با جريمه 50 درصدي بازيکنان به خاطر حضور در تمرينات او گفت: در حالي صحبت از جريمه 50 درصدي مي‌شود که بيشترين جريمه براي تيم‌ها در فدراسيون 15 درصد است. مي‌گويند فوتباليست‌ها پول مي‌‌گيرند، اما 50 درصد جريمه شده، ماليات بايد بدهند و هزينه جابه جايي هم از آنها مي‌گيرند. مخابرات هم هزينه جا به جايي را برداشته است! اگر بازيکني از تبريز به تهران بيايد، بايد هزينه جا به جايي پرداخت کند. سازمان ليگ هم سه درصد از قرارداد بازيکنان را برمي‌دارد. هزينه تست‌هاي پزشکي و ديگر مسائل هم حدود سه ميليون تومان مي‌شود. شما حساب و کتاب کنيد که اين رقم‌ها چقدر خواهد شد.
کريمي افزود: از رسانه‌ها خواهشي که دارم اين است که از تريبون خود اطلاعات درست به مردم بدهند. چنين چيزي در هيچ جاي دنيا رخ نمي‌دهد که بازيکن با شکايت خود پولش را بگيرد. آيا اين بيزنس و در آمد است؟ اين موردها را در خارج از ايران نمي‌بينيد و تنها در کشور ما اتفاق مي‌افتد. آقايان ون گال يا ون خال که آخر هم نفهميديم تلفظ درست آن کدام است را براي ما مثال زدند. به آنها گفتم يک مورد اتفاق افتاده و آيا مورد بعدي را سراغ داريد؟




ادامه دارد ...

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۹۱۵۹۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نساجی گلزنی به ذوب آهن را تمرین کرد (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، تمرین تیم فوتبال نساجی پیش از دیدار حساس مقابل ذوب آهن اصفهان برگزار شد و ساکت الهامی در کنار بازیکنان خود به تمرین پرداخت.

این تمرین در هوای مطلوب برگزار شد و بازیکنان نساجی زیر نظر کادرفنی کارهای تاکتیکی را مرور کردند و ضربه به دروازه را در دستور کار خود قرار دادند.

نساجی در آخرین دیدار خود در لیگ برتر موفق به شکست تراکتور شد و سه امتیاز مهم را به دست آورد و با توجه به حذف از جام‌حذفی فرصتی 13 روزه برای ریکاوری و مرور برنامه‌های فنی داشتند تا برای کسب سه امتیاز مهم خارج از خانه آماده شوند.

ساکت الهامی و دستیارانش این تمرین را با دقت زیادی نظارت می‌کردند و در تمرین شوت‌زنی در کنار بازیکنان حضور پیدا کردند.

تصاویری از تمرین نساجی را مشاهده می‌کنید:

دیگر خبرها

  • نساجی گلزنی به ذوب آهن را تمرین کرد (عکس)
  • تمرین مشترک ملی‌پوشان ووشو با چینی‌ها
  • هدایای ویژه بازیکنان سپاهان به مورایس (عکس)
  • غیبت ۲ ستاره پرسپولیس در آستانه بازی با سپاهان
  • تمرین چالش برانگیز پرسپولیس شاداب شد
  • تمرین مشترک ملی پوشان ووشو ایران با چینی‌ها
  • تمرین مشترک ملی پوشان ووشو ایران با چینی‌ها در اردوی آماده‌سازی
  • تمرینات عالیشاه و بیرانوند همچنان زیر نظر کادر پزشکی
  • حماسه پورحمیدی با چشمان گریان (عکس)
  • کامیابی‌نیا: درمورد حذف پرسپولیس نظری ندارم