Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرماندار دلفان گفت:سوخت مورد نیاز مناطق عشایری و صعب العبور دلفان تأمین شود.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از دلفان، جعفر طولابی صبح امروز در نشست شورای مدیریت بحران که در سالن جلسات فرمانداری شهرستان برگزار شد اظهارداشت: اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان نسبت به بازبینی و پاکسازی دهانه پل‌ها، شناسایی و ترمیم نقاط آسیب دیده و حادثه خیز، پاکسازی حریم جاده‌ها از زباله و نخاله‌های ساختمانی در محورهای مواصلاتی اعم از راه‌های اصلی و فرعی اقدامات لازم را انجام دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: مسئولان دستگاه‌های خدمات رسان نسبت به ایمن سازی تجهیزات حوزه کاری و پیش بینی اقدامات پیشگیرانه در حوزه استحفاظی، آمادگی لازم جهت مقابله و مهار هرگونه حادثه احتمالی و غیر مترقبه را داشته باشند به گونه‌ای که کار خدمات‌رسانی در هر صورت ادامه داشته و وقفه‌ای در ارائه خدمات پیش نیاید.

فرماندار دلفان با تأکید بر لزوم تأمین وذخیره سازی سوخت مورد نیاز مناطق عشایری وصعب العبور روستائیان، عنوان کرد: بخشداری‌ها، تعاون روستایی و امور عشایر نیز تمهیدات لازم را در زمینه ذخیره کالاهای اساسی و مایحتاج عمومی در اماکن روستایی و عشایری به ویژه در روستاهای دور افتاده و صعب العبور به عمل آورند.

وی با تاکید بر ذخیره سازی سوخت مراکز بهداشتی و درمانی و دوگانه سوز کردن سیستم پخت نانوایی ها وموتورخانه بیمارستان شهرستان توسط ادارات بهداشت و درمان و صنعت، معدن و تجارت بیان کرد: اداره جهاد کشاورزی شهرستان نیز ضمن اطلاع رسانی مناسب، تمهیدات لازم در مورد جلوگیری از سرما زدگی محصولات، ایمن سازی تجهیزات موتور پمپ‌ها، اصطبل نگهداری دام‌ها، محل نگهداری علوفه اقدامات لازم را از هم اکنون انجام دهد.

طولابی در این نشست بر ضرورت فعال کردن پایگاه‌های امداد و نجات جهت مقابله و مهار هرگونه حوادث احتمالی، ایمن سازی مدارس تخریبی، توجیه مدیران مدارس به منظور پیشگیری از وقوع حوادث احتمالی و پرهیز از اقدامات سلیقه ای توسط ادارات تأکید کرد.

انتهای پیام/

R41450/P1336/S6,72/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۹۱۶۷۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ایمن سازی سراهای پرخطر بازار

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ،همکاری نکردن اوقاف و وزارت میراث فرهنگی یکی از عمده ترین علل ایمن نشدن این سراها است .

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • اجرای طرح افزایش خدمات و ایمن‌سازی بزرگراه‌های پایتخت 
  • بازدید مدیر امور عشایر تفتان از مناطق عشایری
  • کتابخانه‌های سیار نیاز کتابخوانی عشایر را برطرف می‌کند
  • ظرفیت‌های ملی برای ارائه خدمت به عشایر تنگستان استفاده شود
  • ۸۲۰۰ خانوار عشایری در استان خراسان رضوی زندگی می‌کنند
  • برپایی بیمارستان تخصصی صحرایی در شهرستان دلفان
  • اقدامات لازم جهت حفظ اموال فرهنگی در بروجرد ضروری است
  • ایمن سازی سراهای پرخطر بازار
  • طرح ایمن سازی مدارس در شهر جورقان
  • فرمانداران استان کرمان آماده هرگونه حادثه احتمالی باشند