Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - بعد از اتفاقاتي که امروز رخ داد و بازيکنان و علي کريمي پشت در بسته زمين تمرين نفت ماندند، مالک باشگاه نفت اعلام کرد که به علي کريمي علاقمند است و مايل است او به عنوان مربي و در کنار حميد درخشان به کارش در اين تيم ادامه دهد.
به گزارش "ورزش سه"، حميدرضا جهانيان مالک باشگاه نفت از زمان حضورش در اين باشگاه خبرساز بوده و طي روزهاي اخير اين خبرسازي به اوج خودش رسيده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او که علي کريمي را با روشي عجيب انتخاب کرد، درست ساعاتي بعد از بازي نفت برابر سپاهان اعلام کرد که سرمربي تيمش استعفا داده و او نيز موافقت کرده است. موضوعي که کريمي آن را رد کرد. ادامه اين چالش ها به امروز رسيد و جايي که بازيکنان تيم نفت عليرغم پيامک هاي باشگاه که از آن ها خواسته بودند به تمرين نروند همراه علي کريمي در تهرانسر حضور يافتند؛ اما اجازه ورود به محل تمرين را پيدا نکردند و در نهايت با امضاي طوماري عليه مالک باشگاه به سازمان ليگ شکايت کردند. اين درحالي است که براساس اعلام باشگاه نفت بازيکنان اين تيم بايد به زودي آماده سفر به کيش و برگزاري اردوي آماده سازي زير نظر حميد درخشان باشند. با حميدرضا جهانيان مالک باشگاه نفت گفت و گويي کرده‌ايم که در زير مي خوانيد:
چرا حکم برکناري يا اخراج علي کريمي را نمي دهيد؟
چرا بايد علي کريمي را برکنار کنيم؟ ايشان اسطوره ما است، مربي تيم ما بودند. همه مي دانند اولين قرارداد مربگيري اش را با نفت بسته است. آقاي درخشان هم 5 ماه پيش و قبل از آقاي کريمي با نفت قرارداد بسته بود. متاسفانه ما براي ثبت مجوز حرفه اي گري تيممان نتوانستيم اسم آقاي کريمي را رد کنيم، چون ايشان مدرک A لايسنز را نداشت. آقاي کريمي به ما گفته بود که خودش اين مساله را حل مي کند؛ اما من نمي دانم چرا حل نشد.
اين مسايلي که مي گوييد از ابتدا وجود داشته است، اما شما امروز با علي کريمي به مشکل خورده ايد. با اين شرايط بهتر نيست حکم عدم همکاري با ايشان را بزنيد؟
من نمي توانم هر حرفي را بزنم، چراکه دوست دارم شان ايشان(علي کريمي) را حفظ کنم. من آقاي کريمي را دوست دارم و از اين هياهويي که به راه انداخته متعجب هستم. باز هم مي گويم ما سرمربي داريم، چرا که آقاي درخشان با نفت قرارداد داشت و قرارداد ايشان قبل از آقاي کريمي هم بسته شده است. ما مشکلات قرارداد آقاي درخشان را حل کرديم و ايشان را مکلف کردم که با آقاي کريمي همکاري کنند و خواستم هر اختلافي که دارند را کنار بگذارند.
گفته مي شود کريمي قبل از بازي سپاهان از کمبود امکانات و عدم تحقق وعده هاي شما ناراحت بوده است. اين کمبودها چه چيزي هايي بوده اند؟
واقعا هيچ کمبودي وجود نداشت. از روز اول که آمديم امکانات رفاهي را براي تيم تهيه کرديم. بهترين هتل ها، بهترين البسه که لباس هاي تيم مورد توجه سايت هاي داخلي و خارجي هم قرار گرفت. امروز هم قراربود بچه هاي تيم به اردو بروند. اما خب شمال بارندگي بود و ترجيح داديم که تيم را به کيش ببريم.
شما مي گوييد درخشان را مکلف کرده ايد که با کريمي کار کند. اما آنقدر بي تجربه نيستيد که ندانيد کريمي اين کار را نخواهد کرد. پس آيا مي توان گفت با ترفندهاي مديريتي دنبال راهي هستيد که کريمي خودش برود؟
علي کريمي مربي تيم ما است و مي تواند در کادرفني تيم حضورداشته باشد. اما من نمي توانم ايشان را مکلف کنم که با آقاي درخشان کار کند. اين يک تصميم فردي نيست بلکه تصميم باشگاه است. آقاي کريمي به عنوان مربي به تيم مي تواند خدمت کند و مجوز A را بگيرد، آن وقت مي توانيم در خدمتشان باشيم. به نظر من آقاي درخشان انصافا کوتاهي نکرده است. او گفت هراختلافي داشته باشند خارج از زمين فوتبال است و مشکلي براي همکاري با آقاي کريمي ندارد.
ماجراي اين مطلب که از سوي شما منتشر شده که کريمي مي تواند مسئول تيم هاي پايه نفت باشد چيست؟
ما براي آقاي کريمي حکم زده ايم که بايد بر تيم هاي پايه ما نظارت داشته باشند. آقاي کريمي متاسفانه رئيس و مرئوس را يادش مي رود و خود مختار عمل مي کند. من واقعا فکرش را نمي کردم در ورزش حرفه اي چنين مسايلي وجود داشته باشد که مربي برخلاف نظر مالک باشگاه عمل کند. من فوتبالي نيستم؛ اما ما مديريت بين المللي کرده ايم و اين مسايل برايمان خيلي بزرگ نيستند. با اين حال من اگر جاي آقاي کريمي بودم با آقاي درخشان کار مي کردم. کار که عيب نيست. براي خود من هم پيش آمده و ما مديري را گذاشتيم و خودم زير دست او کار کردم. ما بايد اين فرهنگ را کنار بگذاريم و دنبال انجام دادن کارهاي خوب باشيم. مثلا ما يک کار خوب انجام داديم و اختلاف 50 ساله ميان آقاي جمشيد مشايخي و عزت الله رمضاني فر دو بازيگر قديمي را حل کرديم. اين دو بازيگر تا بيست روز پيش به اين اختلاف ها مي پرداختند؛ اما ما با کادرفني تيم رفتيم عيادت آقاي مشايخي و آقاي رمضاني فر را برديم و آن ها که سايه هم را با تير مي زدند را آشتي داديم. واقعا آدم لذت مي برد وقتي مي تواند بين دو نفر دوستي برقرار کند.
عليرضا امامي فر دستيار علي کريمي مدرک A لايسنز دارد. مي توانستيد از مدرک او براي اخذ مجوزها استفاده کنيد و علي کريمي هم کماکان سرمربي تيمتان بماند...
ما بخش خصوصي هستيم، نه وام گرفتيم و نه پول مفت داريم و نه اعتقادي به اين مسايل داريم. اين که مي گوييد ما مي توانستيم از مدرک A لايسنز آقاي امامي فر استفاده کنيم و آقاي کريمي کماکان سرمربي تيم باشند قبول، اما به شرطي که آقاي کريمي قرارداد بدون مبلغ با ما امضا کند و بگويد مبلغ را به آقاي امامي فر بدهيد نه اين که ايشان هم پول امسال را مي خواهد و هم پول سال آينده را...
قبول داريد که با تمام اين که سعي داريد همه چيز را آرام و در فضايي منطقي نشان بدهيد اما عملا وارد يک دعواي حقوقي هستيد و اين حرف ها هم شايد راهکارهاي شما براي پيروزي در آن باشد؟
هيچ دعوايي در کار نيست. آقاي کريمي کاملا غيرحرفه اي عمل کرد و روي بازيکن را به روي مديريت باشگاه باز کرد. متاسفانه ايشان به ما توهين کرد و رفتارش با ما سبک بود. من اين را مي گذارم به حساب وزن و شخصيت ايشان، اما چيزي که من را آزار داد اين است که ما اعلام کرديم تاسوعا و عاشورا را تعطيل کنند، اما ايشان حرمت شکني کرد و تيم را در روز تاسوعا تمرين داد. آقاي کريمي نبايد روز تاسوعا تمرين برگزار مي کرد، چرا حرمت روز تاسوعا را نگه نداشتند. ايشان به خاطر اين که حرکت خودسرانه انجام بدهد و حرفش را به کرسي بنشاند اين کار را انجام داد.
آقاي جهانيان، فيلمي که شما علي کريمي را به عنوان سرمربي تيم انتخاب و با او به عنوان سرمربي قرارداد امضا کرديد وجود دارد...
بله ما قرارداد را با ايشان به عنوان سرمربي بستيم. من در ورزش آماتور هستم وقتي ايشان مي گويد من مي خواهم سرمربي شوم ما که نمي توانيم مانع شويم. سازمان ليگ بايد از ايشان مدارک لازم را مي خواست. ما هم دنبال اين مسايل نبوديم؛ اما حالا متوجه شديم ايشان مدرک C دارند و حتي مدرک B هم ندارند و فقط مي توانند تيم هاي جوانان را تمرين بدهند. ما نمي توانستيم خيلي از مسايل داخلي تيممان را رسانه اي کنيم.
-شما کماکان روي اين تاکيد داريد که مشکل بزرگ مدرک A لايسنز علي کريمي است با اين که اين موضوع حل شدني بود.
ما يک ميليارد و چهارصد ميليون با آقاي درخشان و همکارانش قرارداد داشتيم. نمي توانستيم هم اين پول را به آقاي درخشان بدهيم و هم آقاي کريمي را حفظ کنيم. آقاي کريمي مي گفت پول من را بدهيد و پول آقاي درخشان را هم بدهيد؛ اما بگوييد ديگر نيايد. خب اين شدني نبود.

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۹۱۸۹۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دومین دوره انتخابات موسسه هنرهای نمایشی استان برگزار شد

به گزارش خبرنگار مهر، امین درخشان ظهر دوشنبه در گفتگو با خبرنگاران افزود: این انتخابات به شکل الکترونیکی و با حضور ۱۶۰ هنرمند برگزار شد.

وی بیان داشت: بر اساس دستورالعمل هنرمندانی که دارای رزومه هنری در بیست سال گذشته بودند، ثبت نام کردند و انتخابات روز گذشته به صورت آنلاین برگزار شد.

درخشان تصریح کرد: واجدین شرایط که شامل دانش آموختگان رشته‌های پنج گانه تئاتر که پس از فارغ التحصیلی کار حرفه‌ای کرده‌اند، نویسندگانی که سه اثر چاپ کرده، هنرمندان رشته‌های بازیگری و کارگردانی و هسته مرکزی گروه‌های نمایشی ثبت شده در دفتر استقرار گروه‌های نمایشی کشور و پیشکسوتان تئاتر که اقدام به ثبت نام در مجمع عمومی و کاندیدای هیأت مدیره انجمن کرده‌اند، پس از بررسی اسناد فعالیت اعلام شدند.

وی افزود: دراین انتخابات پنج نفر به عنوان عضو اصلی و دو نفر نیز به عنوان عضو علی البدل انتخاب شدند.

کد خبر 6098143

دیگر خبرها

  • ریچارلیسون امیدوار به آینده درخشان اسپرز: ترکیب تاتنهام در فصل آینده رقابتی‌تر خواهد بود
  • دومین دوره انتخابات موسسه هنرهای نمایشی استان برگزار شد
  • عملیات وعده صادق جهانیان را نسبت به مسئله غزه بیدار کرد
  • هزار حجاج استان سمنان برابر مننژیت واکسینه می‌شوند
  • بهره‌برداری از چمن مصنوعی پارک درخشان تا یک ماه آینده
  • کول پالمر، ستاره درخشان چلسی که منچستر سیتی از آن محروم شد
  • یک خبر جدید درباره علی کریمی
  • چلسی 5-0 وستهم: برد درخشان برای ابقای پوچتینو
  • ایسکو بهترین بازیکن ماه آوریل لالیگا
  • برد 6 بر صفر النصر در شب درخشان اسطوره