Web Analytics Made Easy - Statcounter

شهرکرد- ایرنا- رئیس سازمان جهاد کشاورزی چهارمحال و بختیاری از فرآوری، بسته بندی و نگهداری 400 هزار تن محصولات خام کشاورزی، دامی و شیلات در نیمه نخست سال جاری خبر داد.

ذبیح الله غریب روز دوشنبه در گفت وگو با ایرنا، تعداد صنایع تبدیلی فعال در بخش کشاورزی استان را 200 واحد با ظرفیت 800 هزار تن اعلام کرد و گفت: بخش عمده ای از واحدهای فرآوری در دولت تدبیر و امید احداث شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی از افزایش 2 برابری ظرفیت سردخانه استاندارد و مکانیزه طی سه سال گذشته برای نگهداری و انبار محصولات فاسد شدنی خبر داد و گفت: ظرفیت سردخانه های استان در دولت یازدهم 50 هزار تن افزایش یافته است.
وی افزود: در سال جاری 4 واحد صنایع تبدیلی و تکمیلی در استان با سرمایه ‌گذاری 125 میلیارد ریال با زمینه اشتغال 42 نفر به بهره‌برداری رسید.
غریب، از فعالیت 2 هزار و 400 نفر در بخش صنایع تبدیلی و تکمیلی بخش کشاورزی، دامی و شیلات استان خبر داد و گفت: ارزش افزوده محصولات کشاورزی و تولیدی استان با توسعه صنایع فرآوری از 15 درصد به 29 درصد در سال زراعی جاری افزایش یافته است.
به گزارش ایرنا، سالانه در چهارمحال وبختیاری بیش از یک میلیون و 500 هزار تن محصولات باغی، زراعی، دامی و شیلاتی تولید می شود.
خبرنگار: مرتضی شاهوردی**انتشار:جهانبخش صفری
6199/6021

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۹۲۲۲۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محصولات غذایی در اراضی اشغالی فلسطین گران شد

شرکت صنایع غذایی اسرائیلی تنووا (Tnuva)، از افزایش حدود ۱۰ درصدی قیمت محصولات متعدد خود خبر داد.

به گزارش ایسنا، این شرکت می‌گوید قیمت محصولات لبنی تحت نظارت دولت، از فردا، ۴.۴۸ درصد و کالاهای غیرنظارتی از ۱۶ مه، به میزان ۳.۵ درصد افزایش می‌یابد.

تنووا اعلام کرد قیمت محصولات سبزیجات منجمد برند «سان فراست» به طور میانگین، ۴.۵ درصد افزایش پیدا می‌کند.

بر اساس گزارش تایم اسرائیل، بزرگترین افزایش قیمت برای محصولات برند «مامز چیکن» به میزان متوسط ۹.۸ درصد و برند گوشت منجمد «تیرات زِوی» به میزان ۹.۶ درصد است.

رژیم صهیونیستی به شدت به واردات کشاورزی و مواد غذایی وابسته است و شواهد نشان می‌دهد صنعت غذایی این رژیم با اختلال بزرگی مواجه است. بسیاری از قفسه‌ها در سوپرمارکت‌های رژیم صهیونیستی خالی مانده‌اند، زیرا فعالیت‌های کشاورزی متوقف شده و کمبود کارگران لجستیک و تولیدی، باعث اختلال در عملکرد کارخانه‌های بزرگ مواد غذایی می‌شود. گفته می‌شود که کارگران کشاورزی تخلیه شده‌اند و زمین‌های اطراف غزه با خاک یکسان شده‌اند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • محصولات غذایی در اراضی اشغالی فلسطین گران شد
  • دولت تا حد امکان برای برنج و چای «خرید تضمینی» نخواهد داشت
  • تولید گوشت مرغ در چهارمحال و بختیاری ۳۰ درصد رشد کرد
  • اشتغال‌زایی جوامع محلی با فرآوری محصولات بلوط
  • تولید اکسل خودرو در شرکت دانش بنیان چهارمحال و بختیاری
  • احداث ۱۳ مجتمع دامپروری در چهارمحال و بختیاری
  • تعاملات تجاری همدان با حضور در اکسپو افزایش یافت
  • ۳۵ میلیارد ریال تسهیلات مکانیزاسیون جذب ششتمد خراسان رضوی شد
  • ارزآوری ۶.۲ میلیارد دلاری بخش کشاورزی در سال ۱۴۰۲
  • استخر‌های ذخیره آب کشاورزی در چهارمحال و بختیاری مهیای پرورش ماهی