Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - رئيس سازمان امداد و نجات جمعيت هلال احمر از برگزاري ششمين دوره آزمون کسب درجه ايثار براي نجاتگران جمعيت هلال احمر خبر داد.
به گزارش پايگاه اطلاع رساني جمعيت هلال احمر، مرتضي سليمي با اشاره به اينکه ششمين دوره آزمون کسب درجه ايثار براي نجاتگران جمعيت هلال احمر صبح امروز آغاز به کار کرد، گفت: اين دوره براي يک هزار و 100 نجاتگر جمعيت هلال احمر از سراسر کشور صبح امروز در محل سازمان امداد و نجات جمعيت هلال احمر آغاز به کار کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وي با بيان اينکه اين دوره در 11 مرحله برگزار مي شود، عنوان کرد: در هر مرحله 100 تن از نجاتگران جمعيت هلال احمر با شرکت در دو بخش آمادگي جسماني و مهارتي موفق به کسب درجه ايثار خواهند شد.
رئيس سازمان امداد و نجات جمعيت هلال احمر با تاکيد بر اينکه در بخش آمادگي جسماني نجاتگران مرد جمعيت هلال احمر 9 آيتم را پشت سر مي گذارند، بيان کرد: تست کوپر، معلق ماندن، دراز و نشست، انعطاف نيم تنه به جلو، دو 45 متر، پرش طول، پرش جفت و دو مارپيچ از جمله آيتم هايي است که بايد در آن شرکت کنند.
وي درباره آيتم هاي بخش مهارتي نيز تاکيد کرد: در اين بخش نيز نجاتگران جمعيت هلال احمر بايستي آيتم هاي جست و جو و نجات شهري، جست و جو و نجات بين شهري، سيلاب، ارتفاع و کمک هاي اوليه است.
به گفته سليمي، نجاتگران شرکت کننده در دوره بايد در هر مرحله 60 امتياز را کسب کنند و پس از کسب امتيازات لازم موفق به کسب درجه ايثار مي شوند.

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۹۳۳۵۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نجات ۵ گردشگر گرفتار شده در مسیر برفی دریاچه‌های «تار» و «هویر»

به گزارش خبرنگار مهر، سعید طاهری عصر سه شنبه در جمع خبرنگاران از نجات ۵ گردشگر گرفتار شده در مسیر برفی دریاچه‌های «تار» و «هویر» خبر داد و اظهار کرد: در ساعت ۵ بامداد چهارم اردیبهشت‌ماه ۱۴۰۳ گزارشی مبنی بر گرفتار شدن پنج نفر در حوالی دریاچه «هویر» به هلال احمر دماوند اعلام شد که بلافاصله نجات گران هلال احمر از نزدیک ترین پایگاه امداد و نجات در شهر کیلان به محل حادثه اعزام شدند.

وی افزود: گردشگران علی‌رغم انسداد جاده کوهستانی منتهی به دریاچه «هویر» و «تار» به علت شرایط نامساعد جوی اقدام به ورود به این محدوده کرده بودند که گرفتار شده و درخواست کمک خود را به جمعیت هلال احمر اعلام کردند.

رئیس جمعیت هلال احمر دماوند گفت: پس از انجام هماهنگی و با تلاش دهیاری و شورای اسلامی و اهالی روستای «هویر» این مسیر کوهستانی برای دسترسی نجاتگران بازگشایی شد.

طاهری عنوان کرد: همزمان این گردشگران با راهنمایی عوامل جمعیت هلال احمر اقدام به پیمایش به موقعیت اعلام شده توسط هلال احمر کردند و به محل ایمن منتقل شدند.

وی در ادامه افزود: یک نفر که در این حادثه در اثر برودت هوا و شوک ناشی از حادثه دچار مصدومیت شده بود توسط عوامل امدادی به مرکز درمانی منتقل شد.

طاهری در پایان گفت: از شهروندان و گردشگران درخواست می‌شود به هشدارهای هواشناسی و موانع ورود به محیط‌های تفریحی و گردشگری توجه کنند و در صورت بروز حادثه، با تلفن ۱۱۲ ندای امداد جمعیت هلال احمر تماس بگیرند. ‌جو و رحمتی بودند.

کد خبر 6087034

دیگر خبرها

  • ادامه امدادرسانی هلال احمر در ۱۱ استان متأثر از سیل
  • ادامه امدادرسانی هلال احمر در ۱۱ استان متاثر از سیل
  • نجات ۱۸ نفر از سیل در روستای شادکام بافق در استان یزد
  • امدادرسانی‌ نیروهای هلال احمر به ۱۱ استان متأثر از سیل و آب‌گرفتگی
  • امدادرسانی به بیش از ۶۰۰ نفر از افراد تحت تاثیر سیلاب در ۲۴ ساعت اخیر
  • نجات ۵ گردشگر گرفتار شده در مسیر برفی دریاچه‌های هویر و تار
  • نجات ۵ گردشگر گرفتار شده در مسیر برفی دریاچه‌های «تار» و «هویر»
  • لزوم بسترسازی برای حضور حداکثری نوجوانان در دوره‌های امدادگری
  • برگزاری آزمون منطقه‌ای کسب درجه ایثار در استان مرکزی
  • استان مرکزی میزبان آزمون کشوری درجه ایثار خواهد بود